Nyt just vituttaa!

  • 2 713 443
  • 12 731

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ei liity tämä HIFK:hon millään lailla, paitsi ehkä siksi että liigalla on sopimus maikkarin kanssa.
Mutta on se kyllä hirveätä,
- että Mertaranta edelleen pauhaa. Moottoriturpa puhuu nykyään jopa epäselvästi vai onko vanhan kuulo heikentynyt, mutta täyttä skeidaa.
- MTV Katsomo monopoliasemassa ei viitsi hoitaa lähetyksiään kuntoon. Välillä pätkii lähetys. Sitten studion aikana häviää ääni. Sama joistakin muiden matsien taukojen aikana näytetyistä klipeistä.
Sitten tulee ilmoitus, että on ilmeisesti liikaa feikkikatsojia, kun homma ei toimi ja pyydetään ottamaan operaattoriin yhteys.
Ja sitten vielä toinen ilmoitus, jonka sisältöä en enää muista, mutta kummatkin jäävät kuvan yläreunaan keltaisella pohjalla. Luulisi, että poistuvat jonkin ajan kuluttua. Sitten huomaan, että vielä, lähes näkymättömällä, vaalean keltaisella tekstillä lukee sulje. Se siis poistuu vasta käyttäjän sulkemisen jälkeen.
Ja sitten vielä katkojen "peittämiseksi" esitetään yhtäkkiä (ikään kuin 60-luvun "Odottakaa hetkinen") jotain vanhaa moottoriurheilua.
On tuo MTV Katsomo niin syvällä metsässä kaiken IT:n kanssa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli ihan kiva ilta kun Jantta veti, kiitos!
Vaihtoin yu timanttiliigaan lennosta ja kas, meni ilta pilalle. Lahen lahja Mertsi olikin siellä! Siksi ei ollut tänään Espoossa.
 

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoajan artikkelin, reportaasi Espoosta loppukaneetti

''Vaikka joukkueiden kannattajat olivat tänään eri puolella, yhdestä asiasta he ovat kaikki samaa mieltä.

Kaikki haluavat Jokerit takaisin Liigaan. Vaikka moni ilmaisi inhonsa narripaitoja kohtaan, myönsivät he kaikki, että Liiga tarvitsee Jokereita.''

Miten helvetissä Jokerit liittyy Kiekko Espoon ja HIFK:n otteluun?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulta ei kysytty, vastaukseni olisi ollut eri.


Kuten ei myös multa ja mun vastaukseni olisi ollut myös se "Ehdoton EI" narrien paluulle SM-liigaan.

Mitä vaan oon itse jutellut meidän jengin fanien kanssa Nordiksella ja viimeksi eilen vieraspelireissulla, niin eipä kyllä ole yksikään kaivannut Jokereita takaisin liigaan. Kaikki sen sijaan olivat erittäin myönteisiä Kiekko-Espoon Come Backille.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu, että vituttaa! Menin sitten lankeamaan ja ottamaan ennätyshintaiset maksukanavat :(

Viime kaudella kerran kyllästyin totaalisesti näkemääni paskaan ja lopetin tilauksen. Se "boikotti" kesti ehkä kaksi kierrosta ennen kuin palasin nöyränä tuijottamaan ryppyreikää.

Tämä kauden alun "boikotti" kesti siis vielä vähemmän. Mihin sitä elinkautinen pääsisi vankipuvun raidoistaan :(
Liha on niin heikko ihmispololla, mutta kyllä jo vähän tunnen myötähäpeää tämän johdosta, mutta IFK kiittää, etkä enää ole feikkiheikki.
 
Viimeksi muokattu:

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoajan artikkelin, reportaasi Espoosta loppukaneetti

''Vaikka joukkueiden kannattajat olivat tänään eri puolella, yhdestä asiasta he ovat kaikki samaa mieltä.

Kaikki haluavat Jokerit takaisin Liigaan. Vaikka moni ilmaisi inhonsa narripaitoja kohtaan, myönsivät he kaikki, että Liiga tarvitsee Jokereita.''

Miten helvetissä Jokerit liittyy Kiekko Espoon ja HIFK:n otteluun?
Koko maailmako on nyt kyykyssä puten ja jokereiden edessä. Ilman näitäkö loppuu elämä kaikilta ja kaikkialla, niinkö? Hyvin kyllä nähdäkseni pärjätään ilman jokereitakin, joten en ymmärrä tätä pakkosyöttöä. Jos moinen nimi tulee takaisin, niin tulee, mutta ilmankin voi oikein hyvin elää, ja parempi vaan kun jatkossakin nostaa siellä sen mestiksen tasoa, kun siellä on kerran ollut niin vaikeaa joka kausi.

Ei se kolme matsiakaan nyt hemmetisti rahaa lisää tuo, että sen vuoksi kannattaisi itkeä narreja liigaan. Jos joukkueemme ilman noita pelejä kaatuu, niin vika kyllä on ihan muualla kuin siinä pelaako jokerit liigassa vai. Ihan kohtuutonta rakentaa yhdelle joukkueelle tällainen status, että suunnilleen koko kiekkoilevan maailman tulevaisuus nojaa nyt jokereissa. Ja muutenkin on jo todettu, että on liki kolmasmiljoonas inkarnaatio samalla nimellä, niin voisi jo lopettaa tämän ihme palvomisen.

Se, että joku tuolla jossakin kiimaisena haluaa jokerit nimeä takaisin liigaan, ei tarkoita että maailmassa ei kiekkoa pelata, jos ei jokerit ole siellä mukana. Sitä on pelattu kauan ennen jokereita, ja sitä pelataan kauan sen jälkeenkin kun ja jos moista nimeä ei siellä mukana ole.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
IFK kiittää, etkä enää ole feikkiheikki.
Peltonen on tunnetusti pitkävihainen kaveri, joten en nyt lähtisi tällaista linjaamaan. Itse lähden siitä, että en gång feikkiheikki, alltid feikkiheikki. Yhteenvetona nimimerkki @Kale ei ole minun tapaan tervetullut mestaruusjuhliin Nordiksen parkkipaikalla.
 

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko maailmako on yt kyykyssä puten ja jokereiden edessä. Ilman näitä loppuu elämä kaiilta, niinkö? Hyvin pärjätään ilman jokereita, joten en ymmärrä tätä pakkosyöttöä. Jos tulee takaisin, niin tulee, mutta ilmankin voi oikein hyvin elää, ja paremåi kun nostaa siellä sen mestiksen tasoa sitten, kun siellä on kerran ollut niin vaikeaa joka kausi.
Ei se kolme matsiakaan nyt hemmetisti rahaa lisää tuo, että sen vuoksi kannattaisi itkeä narreja liigaan. Jos joukkueemme ilman noita pelejä kaatuu, niin vika kyllä on ihan muualla kuin siinä pelaako jokerit liigassa vai. Ihan kohtuutonta rakentaa yhdelle joukkueelle tällainen status, että suunnilleen koko kiekkoilevan maailman tulevaisuus nojaa nyt jokereissa. Ja muutenkin on jo todettu, että on liki kolmasmiljoonas inkarnaatio samalla nimellä, niin voisi jo lopettaa tämän ihme palvomisen.
Vahvasti samaa mieltä. Mielestäni haisee vähän siltä, että toimittaja saattaisi kannattaa Jokereita.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vahvasti samaa mieltä. Mielestäni haisee vähän siltä, että toimittaja saattaisi kannattaa Jokereita.


No mitä olen jutellut tästä asiasta meidän jengin fanien kanssa ja vähemmän sitten narrifanien, niin Jokereiden puolelta kyllä oltaisiin aina oltu erittäin halukkaita saamaan näitä Stadin paikallispelejä takaisin SM-liigaan, kun taas meidän puolelta käytännössä kukaan ei ole kaivannut narreja liigaan takaisin. En toki ole jokaisen kanssa asiasta jutellut, mutta aika pitkälti tällaisen lopputuloksen olen vaan näissä keskusteluissa huomannut.

Monet jokeri-fanit ovat myös sanoneet pitävänsä sitä Mestistä vääränä sarjana joukkueelleen, koska heidän mielestään Jokerit kuuluisi ehdottomasti SM-liigakartalle, kun se on ennenkin siellä ollut. Mutta omasta mielestäni se pitäisi tehdä pelaamalla, eikä millään kabinettipäätöksillä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En halua itse Putinin poikia takaisin liigaan. Sitä saa mitä tilaa.

Mulle on sinänsä ihan samaa, mutta Liigan pitäsi tehdä rohkeita ratkaisuja ja muokata sarjasta väkisin 14 tai mielellään 12 joukkueen sarja, jossa joka kausi tulee urheilullisia nousuja ja tippumista ja päälle vielä karsintapelejä. Ketä sitten nousee ja ketä tippuu, niin se on sama. Ne ansaitaan pelaamalla.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle on sinänsä ihan samaa, mutta Liigan pitäsi tehdä rohkeita ratkaisuja ja muokata sarjasta väkisin 14 tai mielellään 12 joukkueen sarja, jossa joka kausi tulee urheilullisia nousuja ja tippumista ja päälle vielä karsintapelejä. Ketä sitten nousee ja ketä tippuu, niin se on sama. Ne ansaitaan pelaamalla.
No itseä ei lainkaan kiinnosta urheiluromantiikka, ja kun rahaakin näyttää olevan entistäkin vähäisempi määrä jokatapauksessa, enkä ihan heti ole näkemässä mitään kovinkaan suurta ammattilaiseurojen määrää Suomikiekon tulevaisuudessa. Niin ennen mitään isompia putoamisia ja nousuja kyllä katsoisin sen kortin millä vaikkapa se Ramu laittaa rahaa tiskiin, jolla tämä jo nyt vaikeaksi osoittaunut ammattilaisuus Suomessa saataisiin leviämään niin moneen joukkueeseen, ja samalla vielä hallienkin taso latotasolta edes sille asteelle, että kehtaa paikanpäälle mennä liigaa katsomaan.

Siksi kyllä ennemminkin pyrkisin nykyisenä liigajoukkueena (siis sellaisen omistajatahona) jo kohta kokonaan irti jääkiekkoliitosta kuin mahdollisesti jopa nykyisestä liigastakin, ja perustaisin ihan vaan ammattilaissarjan pienemmällä joukkuemäärällä. Sitä kun on hyvin vaikeaa sitten enää todeta monopoliksikaan.

Mutta nämähän nyt ovat ihan makukysymyksiä. Kun kuitenkin huomioi keskimääräisen IFK kannattajankin sielunmaisemaa, jossa oleellisempaa on vain päästä sinne hallille kannustelemaan kuin edes odottaa menestystä, niin tuskin ketään haittaa sellainen pelailukaan, jossa ei pudotakaan voi, kunhan vaan on otteluita paljon, ja mielellään vieläpä (jota suuresti ihmettelen) samaa joukkuetta vastaan jatkuvalla syötöllä.

Tämä siis ihan vaan, jos itse seuraa tuolla pyörittelisin, niin eipä nappaisi yhtään mikään putoamiskarsinta.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoajan artikkelin, reportaasi Espoosta loppukaneetti

''Vaikka joukkueiden kannattajat olivat tänään eri puolella, yhdestä asiasta he ovat kaikki samaa mieltä.

Kaikki haluavat Jokerit takaisin Liigaan. Vaikka moni ilmaisi inhonsa narripaitoja kohtaan, myönsivät he kaikki, että Liiga tarvitsee Jokereita.''

Miten helvetissä Jokerit liittyy Kiekko Espoon ja HIFK:n otteluun?

Mitä lapasia siellä on meidän puolelta vastaamassa. Jokereita ei todellakaan tarvita liigaan. Päinvastoin, sählätkööt siellä divarissa tai Venäjällä tai missä tahansa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mulle on sinänsä ihan samaa, mutta Liigan pitäsi tehdä rohkeita ratkaisuja ja muokata sarjasta väkisin 14 tai mielellään 12 joukkueen sarja, jossa joka kausi tulee urheilullisia nousuja ja tippumista ja päälle vielä karsintapelejä. Ketä sitten nousee ja ketä tippuu, niin se on sama. Ne ansaitaan pelaamalla.

Mulle on ihan sama, vaikka Jokerit pelaisi divaria 10 vuotta. Jos nousuun ei pelaamalla riitä, niin sitten ei riitä.

Samaan syssyyn kysyn ihan vilpittömästi teiltä osalta, että kun kerran Jokerit edelleen herättää teissä noin voimakkaita tunteita, miten ette halua tunnetta takaisin tuohon sarjaan? Mikä nykyisistä Liigaseuroista herättää teissä vastaavia tunteita?

Itse oon sanonut ennenkin jo tästä, mutta mulle IFK ei herätä mitään vastaavia tunteita ja pari omaa lähisukulaistakin on pelannut Liigaa teidän riveissä, joten ihan suhteellisen neutraalisti suhtaudun Rödaan. Kuten tällä hetkellä koko jääkiekkoon, mutta kyllä mä muistan silloin esimerkiksi 2012, että tappiot IFK:lle vituttivat vielä parikin viikkoa pelin jälkeen. En siltikään voi sanoa, että vihasin IFK:ta. Siksipä tää on toisaalta aika mielenkiintoista, miten osa teistä reagoi Jokereiden mahdolliseen paluuseen tai Jokereihin ylipäätään. Mitään henkilökohtaista kukaan Jokereista ei teille kai ole sanonut tai tehnyt?

Kyllä mä toivon, että ennemmin tai myöhemmin pelataan taas paikallisia. Mieluiten ehkä kuitenkin eri halleissa, niin annettaan toisillemme vähän myös tilaa ;)

Ja sori taas hieman offtopicista.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vituttaa lukea näitä: Jääkiekko | MTV: HIFK:n fanit tekivät rumaa jälkeä Espoon areenassa – ”Ilkivaltaa ja paikan tuhoamista”
Ennen pystyi olemaan ylpeä IFK faneista mutta nyt on useamman kerran joutunut (mm. Tampere ja Playoffs '23) häpeämään fanien touhua.
Joskus muinoin muiden seurojen faneista, etenkin Jokerien ja Pelicansin, sai lukea näitä paikkojen rikkomisia yms.
Näihin pitäisi puuttua, muuten hiljaisesti sallitaan tällainen perseily.

Joo, halleissa luulisi olevan aika hyvä mahdollisuus saada tekijöitä kiinni. On kai kameran zuumaus mahdollista 2024. Halleissa aika paljon vielä kameroita.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Samaan syssyyn kysyn ihan vilpittömästi teiltä osalta, että kun kerran Jokerit edelleen herättää teissä noin voimakkaita tunteita, miten ette halua tunnetta takaisin tuohon sarjaan? Mikä nykyisistä Liigaseuroista herättää teissä vastaavia tunteita?
Itsellä se perustuu niihin viimeisiin kausiin, kun Jokerit pelasi liigaa. Touhu HIFK:n ja Jokereitten välillä meni liiaksi keskinäiseen nokitteluun ja uskallan väittää, että menestyksen kustannuksella kummallakin. Se keskinäinen vihanpito meni liian pitkälle ja sitä en ainakaan itse kaipaa. Ei pelattu enää otteluiden voitoista vaan haluttiin puhtaasti vahingoittaa toista.
 

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseäni kyllä aidosti ihmetyttää se hinku millä vimmalla jokereita halutaan Liigaan. Ymmärrän taloudellisen puolen, kaikki haluu tulla katsomaan kun oma jengi vetää heitä nenään. Mutta muuten kaikki se muovisuus Hjalliksen aikana + KHL pelleily jne. Ei se paska hetkessä lähde pois vaikka kuinka hinkkaa. Joukkue minkä aitoja värejä ei kukaan tunnu tietävän. Onko se turkoosi, sininen, keltanen, punainen vai mikä?
 

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle on ihan sama, vaikka Jokerit pelaisi divaria 10 vuotta. Jos nousuun ei pelaamalla riitä, niin sitten ei riitä.

Samaan syssyyn kysyn ihan vilpittömästi teiltä osalta, että kun kerran Jokerit edelleen herättää teissä noin voimakkaita tunteita, miten ette halua tunnetta takaisin tuohon sarjaan? Mikä nykyisistä Liigaseuroista herättää teissä vastaavia tunteita?

Itse oon sanonut ennenkin jo tästä, mutta mulle IFK ei herätä mitään vastaavia tunteita ja pari omaa lähisukulaistakin on pelannut Liigaa teidän riveissä, joten ihan suhteellisen neutraalisti suhtaudun Rödaan. Kuten tällä hetkellä koko jääkiekkoon, mutta kyllä mä muistan silloin esimerkiksi 2012, että tappiot IFK:lle vituttivat vielä parikin viikkoa pelin jälkeen. En siltikään voi sanoa, että vihasin IFK:ta. Siksipä tää on toisaalta aika mielenkiintoista, miten osa teistä reagoi Jokereiden mahdolliseen paluuseen tai Jokereihin ylipäätään. Mitään henkilökohtaista kukaan Jokereista ei teille kai ole sanonut tai tehnyt?

Kyllä mä toivon, että ennemmin tai myöhemmin pelataan taas paikallisia. Mieluiten ehkä kuitenkin eri halleissa, niin annettaan toisillemme vähän myös tilaa ;)

Ja sori taas hieman offtopicista.
Lähinnä täällä siis ihmeteltiin sitä miksi Jokerien mahdollista nousua rummutetaan artikkelissa, jossa puhuttiin Kiekko Espoon ja HIFK:n välisestä ottelusta.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Samaan syssyyn kysyn ihan vilpittömästi teiltä osalta, että kun kerran Jokerit edelleen herättää teissä noin voimakkaita tunteita, miten ette halua tunnetta takaisin tuohon sarjaan? Mikä nykyisistä Liigaseuroista herättää teissä vastaavia tunteita?
Vastaus kysymykseesi on Tappara. Se aiheuttaa minussa samoja tunteita kun Jokerit aikoinaan. Toki sillä erotuksella, että teidät sentään voitettiin joskus. Tapparaa ei.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Vastaus kysymykseesi on Tappara. Se aiheuttaa minussa samoja tunteita kun Jokerit aikoinaan. Toki sillä erotuksella, että teidät sentään voitettiin joskus. Tapparaa ei.
Tämä. Ja jo ajalta kun narrit vielä oli liigassa ja kun vielä joskus voitettiinkin nuo.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Vastaus kysymykseesi on Tappara. Se aiheuttaa minussa samoja tunteita kun Jokerit aikoinaan. Toki sillä erotuksella, että teidät sentään voitettiin joskus. Tapparaa ei.
Tappara on melkein aina ollut piikki lihassa, paitsi silloin ysärillä kun Mansessa oli ne laihemmat
vuodet , nyt se tuntuu vähän liiankin ylivoimaiseslta esteeltä. Tapparahan on vähän sellainen
Hannu Hanhi jolla aina käy hirveä tuuri eri tavoin, joskus jopa tuomareidenkin toimesta kuten
kaikki valitettavasti muistetaan. En kuitenkaan vihaa Tapparaa, enkä sen kannattajia, se vaan
on sellainen ikuinen hankala vastustaja.

Joku yksittäinen matsi saatetaan voittaa,mutta viime vuosina ainoastaan Nordiksella, ja jos jossain
pleijareissa kohdataan ne niin se on lähes tuhoontuomittu kuvio, en tiedä ollaanko me tiputettu
niitä lomalle muita kertoja kun vuonna 2000, se oli aika herkullinen tilanne.

Ja se tapahtui silloisen punaisen kolmosen toimesta, eli Zidlickyn. Sanoinkin Knotille fanitapaamisessa
että vaali hyvin punaisen kolmosen perinnettä :)
 
Viimeksi muokattu:

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaan syssyyn kysyn ihan vilpittömästi teiltä osalta, että kun kerran Jokerit edelleen herättää teissä noin voimakkaita tunteita, miten ette halua tunnetta takaisin tuohon sarjaan? Mikä nykyisistä Liigaseuroista herättää teissä vastaavia tunteita?

Venäjäkin herättää erittäin voimakkaita tunteita, mutta en silti halua heitä tänne huseeraamaan. Sama koskee Jokereita ja samasta syystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös