Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Oma veikkaus on seiska. Vitutus lienee aiempia vuosia niukempaa kaudella kun odotukset ovat nollassa.
Tuohon 15-20 vuoden välein mestaruuteen ollaan myös officella hyvin tyytyväisiä. Hommia paiskitaan myös niin perkeleesti, niin on vain sattumaa, että tilanne on just nyt tämä.Nyt kun olen omana aikanani saanut nähdä "jo" sen kaksi mestaruutta, niin olisin tyytyväinen, jos tämä seura voittaisi edes tyyliin kerran 15-20 vuoden välein. Siihen toki olisi kiva saada vuosikymmenen aikana myös jokunen pronssimitali, niin voisi olla ihan tyytyväinen siihen joukkueen menestykseen.
Nyt vaan tämä seura valitettavasti tarpoo aika syvällä, kun viime vuosina takana on näitä hävittyjä puolivälieriä ja eikä edes niitä pronssimitaleja ole viime vuosina enää näkynyt, eikä taida olla ihan lähivuosina edes niitäkään tulossa.
Tuolla toisessa ketjussa oli kirjoittelua noista muutamasta nimeltä mainitsemattomasta KHL-luopiosta, jotka ovat meillä pelanneet. Saavat olla jatkossakin mun puolesta niitä nimeltä mainitsemattomia, mutta se on ollutta ja mennyttä.
Sen sijaan tässä meidän uudessa SAP:ssa vai mikä onkaan, vaikuttaa liettualaisten putinistien kanssa touhuava koripallovalmentaja ja sitä mä en voi hyväksyä. Menköön kaukalossa vaikka kuinka päin persettä, mutta yhtään tuollaista mainehaittaa tämä seura ei kaipaa. Tämä nimeltä mainitsematon koripallovalmentaja pitää yksinkertaisesti heittää ulos HIFK:n toiminnasta.
1000% tämä . Koko ryhmä voitaisiin muutenkin korvata esim @Frankie lla ja muutamalla palstalaisella.Tuolla toisessa ketjussa oli kirjoittelua noista muutamasta nimeltä mainitsemattomasta KHL-luopiosta, jotka ovat meillä pelanneet. Saavat olla jatkossakin mun puolesta niitä nimeltä mainitsemattomia, mutta se on ollutta ja mennyttä.
Sen sijaan tässä meidän uudessa SAP:ssa vai mikä onkaan, vaikuttaa liettualaisten putinistien kanssa touhuava koripallovalmentaja ja sitä mä en voi hyväksyä. Menköön kaukalossa vaikka kuinka päin persettä, mutta yhtään tuollaista mainehaittaa tämä seura ei kaipaa. Tämä nimeltä mainitsematon koripallovalmentaja pitää yksinkertaisesti heittää ulos HIFK:n toiminnasta.
HIFK on perustettu 1897 ja matkan varrelle on sattunut monenlaisia tapahtumia ja vaiheita. Yhteiskunta joukkueen ympärillä on ollut välillä vakaampi ja välillä hyvinkin epävakaa ja vaikeasti arvioitava.Sen sijaan tässä meidän uudessa SAP:ssa vai mikä onkaan, vaikuttaa liettualaisten putinistien kanssa touhuava koripallovalmentaja ja sitä mä en voi hyväksyä. Menköön kaukalossa vaikka kuinka päin persettä, mutta yhtään tuollaista mainehaittaa tämä seura ei kaipaa. Tämä nimeltä mainitsematon koripallovalmentaja pitää yksinkertaisesti heittää ulos HIFK:n toiminnasta.
Meinaat, että minä ja muutama aktiivi täältä sinnitellään pitkäänkin tuossa pestissä, kun ensimmäinen prinsiipi on Tom Nybondaksen ja suurimman osan Ishockey Rf:läisistä lähettäminen yksisuuntaisella Pohjois-Koreaan. Lippuihin ei kuulu loundge-sisäänpääsyä.1000% tämä . Koko ryhmä voitaisiin muutenkin korvata esim @Frankie lla ja muutamalla palstalaisella.
Tässä organisaatiossa nautitaan eikä sinnitellä. Kykenette @scholl kanssa jakamaan nautintoa laajemmalle kuin bondari, ajattelija ja oululainenMeinaat, että minä ja muutama aktiivi täältä sinnitellään pitkäänkin tuossa pestissä, kun ensimmäinen prinsiipi on Tom Nybondaksen ja suurimman osan Ishockey Rf:läisistä lähettäminen yksisuuntaisella Pohjois-Koreaan. Lippuihin ei kuulu loundge-sisäänpääsyä.
Toki olen @scholl tapaan aina käytettävissä.
Juuri näin. Nyt odotellaan mestaruutta.Vituttaa, että meidän HIFKlaisten palstalla on (muutamia poikeuksia lukuun ottamatta) niin saatanan negatiivinen nuotti päällä. Tuntuu, että levy on jäänyt pahasti päälle. Ensi vikkolla alkaa geimit ja joka jengillä on nollat taulussa - siitä lähdetään taas liikkelle. Pessimisti ei pety-ajattelu toki istuu hyvin tämän kansan verenperintöön, mutta jumalauta, annetaan nyt nykyiselle jengille, valmennukselle ja johtoportaalle edes mahis näyttää mistä kana kusee. Dumataan sitten, jos aihetta on, eikä heitetä stögöä kaivoon jo heti lähtöön.
Tuolla toisessa ketjussa oli kirjoittelua noista muutamasta nimeltä mainitsemattomasta KHL-luopiosta, jotka ovat meillä pelanneet. Saavat olla jatkossakin mun puolesta niitä nimeltä mainitsemattomia, mutta se on ollutta ja mennyttä.
Boldaus oma.,Varmasti ihan pointtia viestissäsi ja se positiivisuus kyllä lähtee kumpuamaan myös täällä, jos tämä nykyinen kyhäelmä ylittäisi odotukset. Sen sijaan ilman sarvia ja hampaita kysyn kuinka monta mahdollisuutta pitää antaa Ville Peltoselle? Eikö hän ole jo melko vahvasti näyttänyt, että se kana nimenomaan ei kuse. Pitääkö tässä vaan toivoa kädet ristissä, että hän on oppinut yhtäkkisesti valmentamaan? Sama kysymys koskee johtoporrasta. Toki, sen kohdalla itse lähden hiukan eri ajatusmallista, jota ei nyt positiivisuuden hengessä tarvitse lähteä enemmän ruotimaan. Eniten ihmetyttää tämä kommenttisi Peltosesta.Vituttaa, että meidän HIFKlaisten palstalla on (muutamia poikeuksia lukuun ottamatta) niin saatanan negatiivinen nuotti päällä. Tuntuu, että levy on jäänyt pahasti päälle. Ensi vikkolla alkaa geimit ja joka jengillä on nollat taulussa - siitä lähdetään taas liikkelle. Pessimisti ei pety-ajattelu toki istuu hyvin tämän kansan verenperintöön, mutta jumalauta, annetaan nyt nykyiselle jengille, valmennukselle ja johtoportaalle edes mahis näyttää mistä kana kusee. Dumataan sitten, jos aihetta on, eikä heitetä stögöä kaivoon jo heti lähtöön.
Vituttaa, että meidän HIFKlaisten palstalla on (muutamia poikeuksia lukuun ottamatta) niin saatanan negatiivinen nuotti päällä. Tuntuu, että levy on jäänyt pahasti päälle. Ensi vikkolla alkaa geimit ja joka jengillä on nollat taulussa - siitä lähdetään taas liikkelle. Pessimisti ei pety-ajattelu toki istuu hyvin tämän kansan verenperintöön, mutta jumalauta, annetaan nyt nykyiselle jengille, valmennukselle ja johtoportaalle edes mahis näyttää mistä kana kusee. Dumataan sitten, jos aihetta on, eikä heitetä stögöä kaivoon jo heti lähtöön.
Viime kaudella olin tarkoituksella kirjoittamatta mitään negatiivista vuodenvaihteesta puolivälierien kolmosmatsiin asti. Sitten meni vati nurin. Voin kyllä ottaa tästä haasteesta taas kiinni, ja pitäytyä pelkästään positiivisissa asioissa runkosarjan ensimmäiset kymmenen peliä. Sitten on välitarkastelun paikka. Jengi saa siis hyvän ja reilun mahdollisuuden näyttää että mistä se kana nyt sitten kusee.Juuri näin. Nyt odotellaan mestaruutta.
Positiivisuus on perseestä, ja jo todistettukin vähän haihatteluksi kun selväksi on myös tullut, ettei se universumi siellä mitään viestejä kuuntele. Realisimikin on usein kateissa kun oikein positiiviseksi alkaa.Vituttaa, että meidän HIFKlaisten palstalla on (muutamia poikeuksia lukuun ottamatta) niin saatanan negatiivinen nuotti päällä. Tuntuu, että levy on jäänyt pahasti päälle. Ensi vikkolla alkaa geimit ja joka jengillä on nollat taulussa - siitä lähdetään taas liikkelle. Pessimisti ei pety-ajattelu toki istuu hyvin tämän kansan verenperintöön, mutta jumalauta, annetaan nyt nykyiselle jengille, valmennukselle ja johtoportaalle edes mahis näyttää mistä kana kusee. Dumataan sitten, jos aihetta on, eikä heitetä stögöä kaivoon jo heti lähtöön.
@Marleau ottamatta kantaa mihinkään Venäjä kytköksiin, niin ei se toisen lajin ammattilaisen sisääntulo itsessään poissulje mitään jääkiekolta. Kilpailullinen suunta ja johtaminen sisältä ovat asioita, jotka ovat jokaisen lajin huippu-urheilussa keskiössä. Se on sitten toinen juttu, miten tätä vellipeppujen kerhoa onnistutaan ravistelemaan.
Vituttaa, että meidän HIFKlaisten palstalla on (muutamia poikeuksia lukuun ottamatta) niin saatanan negatiivinen nuotti päällä. Tuntuu, että levy on jäänyt pahasti päälle. Ensi vikkolla alkaa geimit ja joka jengillä on nollat taulussa - siitä lähdetään taas liikkelle. Pessimisti ei pety-ajattelu toki istuu hyvin tämän kansan verenperintöön, mutta jumalauta, annetaan nyt nykyiselle jengille, valmennukselle ja johtoportaalle edes mahis näyttää mistä kana kusee. Dumataan sitten, jos aihetta on, eikä heitetä stögöä kaivoon jo heti lähtöön.
Ainahan joukkueella on mahis näyttää, ei siihen kannattajien lupaa tarvita. Näytöt vaan ovat yleensä jääneet aika laihoiksi. Tällä kaudella itselleni ei riitä mikään perinteinen 10 ottelun otanta, enkä seuraa IFK:ta muuten kuin tulosten osalta. Jos joukkue keväällä pelaa finaaleissa lupaan katsoa joka ikisen finaalipelin. Eli annan jengille reilun mahiksen näyttää, että laadukas arki, koko kauden ajan jatkuva parantaminen, paras kulmapelaaminen ja hienot testitulokset kantavat hedelmää ja ollaan taas finaaleissa 9 vuoden tauon jälkeen. Saa suorittaa.
Eikös tämä ole jo hieman sitä paljon puhuttua "Feikki-heikkien" toimintaa, että katsotaan niitä pelejä vasta siellä finaaleissa? Nyt jos koskaan, niin tämä joukkue todella tarvisi sen kaiken mahdollisen fanien tuen taakseen, kun joukkue on heikentynyt pelaajamateriaaliltaan.
Jos tämä jengi onnistuisi sinne finaaleihin pääsemään ja jopa mestaruuden voittamaan, niin Peltosen mielestä et olisi kovinkaan tervetullut sinne mestaruusjuhliin:)
Ja ihan syystäkin on, peli ollut enemmän tai vähemmän paskaa viimeiset 3 kautta ja viime kevään fanien kritisointi. Aika paljon paskaa on kuitenkin saanut tän seuran elinkautiset kestää vuosien aikana ja se kertoo jo jotain, kun tässä vaiheessa aletaan olla käymättä hallilla käytännössä yhden henkilön takia. Ja tottakai varsinkin nyky maailmantilanteessa, missä juurikaan mikään ei ole halpaa nii on syytä miettiä onko 280€ kausari fanikatsomoon ja n. 2 arki-iltaa viikossa sen arvoista tän joukkueen seuraamiseen hallilta käsin.Se on monelle vaan kynnyskysymys, että se ilmiselvin valuvika siellä edelleen seisoo penkin takana. Kaikki, siis aivan kaikki muu, on ympäriltä jo vaihdettu.
Ja ihan syystäkin on, peli ollut enemmän tai vähemmän paskaa viimeiset 3 kautta ja viime kevään fanien kritisointi. Aika paljon paskaa on kuitenkin saanut tän seuran elinkautiset kestää vuosien aikana ja se kertoo jo jotain, kun tässä vaiheessa aletaan olla käymättä hallilla käytännössä yhden henkilön takia. Ja tottakai varsinkin nyky maailmantilanteessa, missä juurikaan mikään ei ole halpaa nii on syytä miettiä onko 280€ kausari fanikatsomoon ja n. 2 arki-iltaa viikossa sen arvoista tän joukkueen seuraamiseen hallilta käsin.
Peltosen mielestä varmaan kyllä mun mielestä ei, koska raha saatikaan aika ei ole ilmaista, ja vaikka kuinka paljon rakastaisi IFK:ta siihen ei syyttä suotta kannata käyttää rahaa tai aikaa, jos kokee niitten menevän hukkaan.Tekeeköhän tämänlainen ajattelu myös itsestäni sen kuuluisan "Feikki-Heikin", no Peltosen mielestä varmaan kyllä:)
Peltosen mielestä varmaan kyllä mun mielestä ei, koska raha saatikaan aika ei ole ilmaista, ja vaikka kuinka paljon rakastaisi IFK:ta siihen ei syyttä suotta kannata käyttää rahaa tai aikaa, jos kokee niitten menevän hukkaan.
Ehdotan, että otetaan sitten tiukka linja myös muiden tunteiden osalta. Jos jokin asia saa nousemaan hymyn huulille, niin ne kirjoitetaan ”just nyt hymyilyttää” -ketjuun. Ei siis suinkaan anneta posia hyvistä peliotteista missään peliesitykset-ketjussa, ei yksittäisiin työntekijöihin liittyvissä ketjuissa, ei yhtään missään muualla. Pidetään ne tunteet siellä, mihin ne kuuluvat. Pidetään muut ketjut pelkkänä tunteettomana, tiukkana analyysinä. Helpottaa lukemista.Älkää nyt repikö peliverkkareita, mutta mun mielestä ihan rakentava idea siirtää ne itkut tänne vitutus ketjuun. Silloin ne ja me kaikki, jotka eivät tätä pelkkää itkua jaksa voisivat ja saisivat jatkaa keskustelua erinäisten aiheiden parissa. Joo o tiedän, kun kaikki on paskaa paitsi kusi niin voi olla haastavaa, mutta voisko yrittää. Ehkä palstakin heräisi yöstä ja saataisiin niitä keskustelioitakin takaisin.
Täytyy muistuttaa sen verran, ettei se tarkoita, jos mä tai joku muu näkee tai kokee asiat toisellatapaa ehkä vähän positiivisemmin , kun valtaväki täällä nyt kirjoittavista, että me oltais tyytyväisiä menneeseen. Ei se juhlia aiheuta täälläkään joka keväinen taaperrus.
Onneksi Hifk on enemmän, kuin yksi. Moni asia sujui loistavasti viime keväänä. Itse henk.koht. saatiin nauttia mitaleista ja uskon, että tulevalla vielä enemmän. Se ehkä päälimmäinen syy miksi siitä pettymyksestä pääsee yli. Kaikki ei todelkakaan seurassa ole perseellään.
Mutta, koska tämä on vitutus ketju ei lipsuta aiheesta.
Eniten vituttaa narrit!