Mä en ymmärrä, miksi juuri tähän ketjuun saa kirjoittaa kolme sivua täyttä skitsnackia täysin aiheen vierestä ilman yhtäkään aiheeseen liittyvää viestiä.
Enkä nyt halua henkilöidä tätä kehenkään, olen itsekin usein syyllistynyt samaan.
Silloin tällöin aina sieltä täältä löytyy yksittäisen käyttäjän kirjoittama viesti, jossa pyydetään, että ”voidaanko palata ketjun aiheeseen”, mutta sama paskanjauhaminen, menneiden muistelu, ja mukahassuttelu jatkuu heti seuraavasta viestistä.
Jokaisella kirjoittajalla, kuten itsellänikin lähtee usein ajatus täällä laukalle, ja tulen milloin mihinkin ketjuun höpöttäneeksi ihan omiani. Sitä tapahtuu, I get it, no harm done. Tämä huhuketjuun muodostunut erikoinen trendi on kuitenkin alkanut mua pikkuhiljaa vituttamaan.
Onhan tämä suhteellisesti ihan turha aihe — ja tuntuu etten nykyään täällä muuta tee kuin kiukuttele, mutta tällaisena järjestyksestä ja harmoniasta pitävänä yksilönä en vain ymmärrä, miksi foorumin kokeneimmatkin ketut lähtevät tuohon leikkiin kerta toisensa jälkeen mukaan.
Huhuketju on kuitenkin monelle palstaveljelle ja -siskolle se kiinnostavin ja tarkimmin seurattu kokonaisuus täällä IFK:n puolella. Jengiä kiinnostaa todella paljon se, että mitä siellä verhon takana seurassa ja joukkueessa tapahtuu, ja että onko joku saanut vihiä sisäpiirin tapahtumista. Ennen kaikkea se, että kuka on tulossa, kuka menossa, ja kuka on jäämässä kiinnostaa. Täytyy myöntää, että usein tämän ketjun nimen näkyessä lihavoituna multakin nousee tuntosarvet pystyyn.
Kaipaisin tähän vasta-argumentteja tai vastaavaa, niin olisi mahdollista nähdä taas kuinka väärässä minun on mahdollisuus olla.
Modeillekin tekisi tässä mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta jätettäköön tekemättä kun tänne on kuitenkin ihan mukava kirjoitella.