Mielipiteitä mahtuu joka paikkaan ja kaikilla on oikeus sellaiseen, mutta välillä tulee mietittyä kun tätä palstaa seuraa että onko osalla kirjoittajista hajuakaan miten lajia nimeltä jääkiekko pelataan?
Vituttaa lukea analyysejä, joissa lähinnä keskitytään haukkumaan Peltosta tai Taposta. Joo, molemmilla mennyt vähän vihkoon viime aikoina, mutta perkele jos 4 jätkää valitaan EHT:lle joukkueesta niin kai silloin jotain tehdään oikein?
Tekisi osalle kirjoittajista hyvää hypätä yhdeksi matsiksi/treeneiksi varusteisiin ja käydä kokeilemassa ”miten helppoa se pelailu onkaan ja miten ammattilaisten kuuluisi pelata”.
Terveisin melkein 15 vuotta lätkää pelannut jantteri.
Vittu että voikin vituttaa. Onneksi täällä sentään suurin osa ymmärtää pelin perus-ideologian.
Itse en ole koskaan edes pukenut kiekkoveskarin varusteita päälle, mutta näen pelkästään peliotteista, tilastoista ja maaliodottaman&maalipaikkojen suhteesta päästettyihin maaleihin, että Taponen on ollut kaukana viime kauden tasostaan.
Itse pelistä ja sen tasosta olen aika eri mieltä palstan yleisen mielipiteen kanssa. Mutta ei siitä sen enempää. Tiedän, että monia provosoi mielipiteeni siitä, että IFK olisi ansainnut aika useasta pelistä enemmän. Samalla ymmärrän sen, että tulokset loppujen lopuksi puhuu.
Suosittelen, ettet lue palstaa jos vituttaa, vaan tee jotain muuta. Itse sivuutan suorilta viestit, jotka eivät kiinnosta tai saattaisivat ärsyttää.