Täällä arvostetaan vielä 2011 mestaruuskapteenin meriittejä enemmän, kuin valmennuksellista osaamista. Plus 95 nevöfoget.Se, että tamperelaisseuroissa tiedetään valmentajan olevan tärkeimpiä rekrytointeja. Täällä saatana vedetään arpoja arvan perään Selinin, Pikkaraisen ja Peltosen muodossa. Grönborg olisi IFKn näköinen valmentaja par excellence.
Mulle tuli mitta täyteen tänä viikonloppuna. Oon niin monesti palannut lapsenuskoisesti saman paskan ääreen ja tullut ainoastaan huonolle tuulelle, että enää en samaan ansaan lankea. Jos seurassa ei ole minkäänlaista tulosvastuuta, niin miksi pitäisi odottaa, että myöskään kannattajat tällaista sisäsiittoista kaverikerhon puuhastelua ehdoin tahdoin tukisivat?Vituttaa ja masentaa tän viikonlopun IFK. Silti jotenkin odottaa ensiviikkoa ja löytyy lapsenusko, että ensi viikolla menee huomattavasti paremmin. Mikä vittu mua vaivaa?
No mä vedän varmaan pään täyteen viinaa ens viikon pelei ennen, sit on ainaki hauskaa.Sama täällä että vituttaa viikonlopun pelit. Vieläkin etsin telkkaria takapihalta lumihangesta. No ei. Mutta taas ensi viikolla toivoa täynnä ruudun eteen vain varmaakin pettyäkseen.
Ehkä pitäisi jo minunkin luovuttaa.
Mä oon tätä mystistä Motinin tehotilastoa kelaillut päässäni viime aikoina. Täytyykin ihan seurata miestä tästä lähtien aina kun on kentällä, että lähteekö nerokkaasti vaihtoon aina täydelliseen aikaan, kun vastustaja on saamassa kiekonhallintaa? Onhan se tavallaan taitoa ennakoida se vaihtoon hyppääminenkin niin, ettei omissa soi juurikaan :)Kuluvan kauden sarjataulukko on samanlainen illuusio kuin Johan Motinin tehotilasto.
Joonas Lyytinenhän oli myös ensimmäisillä IFK-kausillaan tietynlainen tehotilastoparadoksi. Sitä yhtä suonenvetokautta lukuunottamatta näkyi kilometrien päähän, että pelaajana hän on täysi katastrofi, mutta silti tuota tosiasiaa yritettiin välillä muuksi selitellä sillä, että tehotilasto on plussan puolella.Mä oon tätä mystistä Motinin tehotilastoa kelaillut päässäni viime aikoina. Täytyykin ihan seurata miestä tästä lähtien aina kun on kentällä, että lähteekö nerokkaasti vaihtoon aina täydelliseen aikaan, kun vastustaja on saamassa kiekonhallintaa? Onhan se tavallaan taitoa ennakoida se vaihtoon hyppääminenkin niin, ettei omissa soi juurikaan :)
Vituttaa kun jokainen peli on aina vaan pelkkää selviytymistä.
Koskaan ei voi nauttia pelistä ja kohtalaisen varmasta voitosta sekä hienoista maaleista, vaan jatkuvasti saa pelätä että kuka koomailee taas, meneekö eka veto taas sisään, eikö taaskaan saatu tyhjään maaliin, kenellä vastustajan maalivahdilla on taas jumalamoodi, kukas tänään on saikulla ja niin edelleen.
Tämän joukkueen pelien seuraaminen on vaan niin raskasta kun koko ajan joutuu pelkäämään pahinta, eikä ole minkäänlaista luottoa yhteenkään pelaajaan. Lehterä taitaa olla ainoa joka on pelannut samalla tasolla koko kauden. Hovinen oli eiliseen asti samalla listalla.
Oon huomannu ettei sekään välillä auta. Menee hyvä noste ja humala hukkaan, kun klo 21 vituttaa niin ettei tee oikeestaan mieli kun huutaa.No mä vedän varmaan pään täyteen viinaa ens viikon pelei ennen, sit on ainaki hauskaa.
Vituttaa kun jokainen peli on aina vaan pelkkää selviytymistä.
Koskaan ei voi nauttia pelistä ja kohtalaisen varmasta voitosta sekä hienoista maaleista, vaan jatkuvasti saa pelätä että kuka koomailee taas, meneekö eka veto taas sisään, eikö taaskaan saatu tyhjään maaliin, kenellä vastustajan maalivahdilla on taas jumalamoodi, kukas tänään on saikulla ja niin edelleen.
Tämän joukkueen pelien seuraaminen on vaan niin raskasta kun koko ajan joutuu pelkäämään pahinta, eikä ole minkäänlaista luottoa yhteenkään pelaajaan. Lehterä taitaa olla ainoa joka on pelannut samalla tasolla koko kauden. Hovinen oli eiliseen asti samalla listalla.
Tämä todella vituttaa. On helvetin typerää ja sen lisäksi antaa tietyille tahoille mukavan syyn mustamaalata Rödan faneja. Joka sekin on typerää, nuo uhkailijat vaikuttavat olevan ihan teinejä, eivät oikein edusta keskivertoa HIFK-kannattajaa.Vituttaa muuten ihan huolella nuo fanit ketkä olivat käyneet Nurmen IG DM:iin laittamassa tappouhkauksia.
Yli menee mutta Nurmi provosoi niin yleisöä kuin vastustajan pelaajiakin minkä pystyy. Ja uhriutuu kun provokaatioon reagoidaan. Vetää pikku sikaa jatkuvasti ja kaatuilee hipaisustakin, kerjää tuomareilta rangaistuksia ja ottaa kontaktia vastustajan fanikatsomoon. Kaveri on niin vastenmielinen pelaaja ettei sympatiaa hänelle ainakaan täältä löydy. Abåriginaalien oma jarkko ruutu.noi uhkaukset menee aivan yli.
Oikeasti aivan perseestä tuollaisten paskaviestien lähettely. Tulee ihan palstan hiihtäjälegendat mieleen.Vituttaa muuten ihan huolella nuo fanit ketkä olivat käyneet Nurmen IG DM:iin laittamassa tappouhkauksia. Oksettavaa touhua ja toivottavasti IFK antaa jokaiselle porttikiellon Nordikselle.
Täällä vielä ymmärrän että meillä tosifaneilla menee homma tunteisiin ja itsekin tuli huudeltua millimunaksi Nurmea täällä. Tietynlainen tunne kuuluu kuitenkin lätkään, mutta noi uhkaukset menee aivan yli.
Mikäli minulta kysytään niin tämän voisi kyllä käsitellä täällä ilman ainuttakaan mutittelua tai jossittelua.Yli menee mutta...
Liigassa ei ole liikaa väriä. Nurmi eittämättä sitä sinne tuo. Show-mies ja ehdottomasti jatkoon vaikka se show välillä vähän vituttelisi. Filmaamisten jatkuva ostaminen on Rönnin pumpun syy, ei Nurmen.