Antsa -juomapelistä on pakko tehdä joku bingo -versio. Muuten alkaa olla jo ensimmäisellä erätauolla niin mykkyrässä, että täytyy seurata peliä yhdellä silmällä.Niin onko sulla Cmore kanavapaketissa, eli tulee ns. vanhanliiton lähetyksenä vai onko sulla tv:ssä Cmore sovellus? Ensimmäisenä mainitussa ei tosiaan välttämättä ole mahdollisuutta hapettaa Mertarantaa.
Mikäli ei onnistu ja jos haluaa kääntää asian positiiviseksi, niin voi pelata Mertsin juomapeliä. Eli huikka aina kun kuuluu joku seuraavista
-Raastaa
-Vimmatusti
-Jälleen
-Roikku
-Vaarallinen
-Jyllää
-Äärimmäinen
PyöritystäRaastaa
-Vimmatusti
-Jälleen
-Roikku
-Vaarallinen
-Jyllää
-Äärimmäinen
Niin onko sulla Cmore kanavapaketissa, eli tulee ns. vanhanliiton lähetyksenä vai onko sulla tv:ssä Cmore sovellus? Ensimmäisenä mainitussa ei tosiaan välttämättä ole mahdollisuutta hapettaa Mertarantaa.
Mikäli ei onnistu ja jos haluaa kääntää asian positiiviseksi, niin voi pelata Mertsin juomapeliä. Eli huikka aina kun kuuluu joku seuraavista
-Raastaa
-Vimmatusti
-Jälleen
-Roikku
-Vaarallinen
-Jyllää
-Äärimmäinen
Antero-juomapeli kuulostaa periaatteessa hauskalta, mutta terveydelle kovin vaaralliselta.
Tossa on versio 1.0, saa vähän lisäjännitystä seuraavaan Anterokertaan.Antsa -juomapelistä on pakko tehdä joku bingo -versio. Muuten alkaa olla jo ensimmäisellä erätauolla niin mykkyrässä, että täytyy seurata peliä yhdellä silmällä.
Ehkä jopa VALTAISAA pyöritystä…Pyöritystä
Joko kiekko on pistetty reppuun?Ehkä jopa VALTAISAA pyöritystä…
Myöskin "väkevä/väkevää" tulee useasti pelin aikana”Hyvä ja vahva”- tai ”vahva ja hyvä”- hokemat puuttuvat. Toistuu yli kymmenen kertaa per lähetys. Pidetään tästä tyttären kanssa kirjanpitoa.
Kyllä IFK on tällä hetkellä aika selvästi numero neljä jäljellä olevista jengeistä. Mutta toisaalta tietty taas kun nappaat Pelsuista (tai Ipasta) muutaman kärkihyökkääjän pois niin uskoisin että ei olisi tuo paineistaminenkaan vaan enää niin helppoa…Vituttaa katsoa miten helpolla Pelicans saa puolustusalueensa näyttämään niin ahtaalta pelkästään sillä, että siellä paineistetaan kiekollista pelaajaa. Miksi IFK ei uskalla koskaan pelata tuollaista paineistusta?
Eikö joskus se Tallberg ole ollut ihan hyvä maalin edessä. Ei taida enää löytyä oikein sellasta pelaajaa, Jääskällä voisi toimia tuo rooli seuraavassa pelissä?Mua vituttaa, että mä oon niin tyhmä, etten tajua Villen valmennuksen pelitapaa olla laittamatta yhtään pelaajaa veskarin eteen ylivoimapelissä.
Tapparalla on aina maskissa 1-2 pelaajaa, NHL:ssä on AINA 1-2 pelaajaa, mutta mun IFK pelaa ilman mitään maskia. Ja mä en vaan tajua, minkä vitun takia. Vittu mä oon tyhmä!
Onkohan koskaan välierissä ollut toisella joukkueella ollut kutosen kerrointa? Meitähän pidetään pelkkänä vitsinä, eikä ihan syyttä. Kerroin varmaan vielä nousee kun kokoonpanot julkistetaan.
Voisi lisätä myös alivoiman loputtua. "Nyt alkaa sitten se vaikein hetki" itse en koskaan tuota ymmärtänyt, jos saat pelaajan pois boksista miten tilanne 2sek myöhemmin on vaarallisempi.Pyöritystä