Ei oo kokemusta tv:n sovelluksista kun itse käytän chromecastiaToimiiko tv:ssä? Onko joku nappula, mitä rusikoida?
Ei oo kokemusta tv:n sovelluksista kun itse käytän chromecastiaToimiiko tv:ssä? Onko joku nappula, mitä rusikoida?
Jos painat kaukosäätimestä ok, niin eikö siihen tule se kelauspalkki ja sitten puhekupla josta voi valita äänet?Toimiiko tv:ssä? Onko joku nappula, mitä rusikoida?
Heitä TV ikkunan läpi asfalttiin. Ei kuulu ääntä. Ei kyllä tule kuvaakaan, mutta tänään se ei varsinaisesti haittaa.Toimiiko tv:ssä? Onko joku nappula, mitä rusikoida?
Ei oo kokemusta tv:n sovelluksista kun itse käytän chromecastia
Jos painat kaukosäätimestä ok, niin eikö siihen tule se kelauspalkki ja sitten puhekupla josta voi valita äänet?
On muuten mahtava innovaatio tämä "vain halliäänet". Ei enää ikinä Mertarantaa! Olen vapaa.Ei tule puhekuplaa, ikävä kyllä. Ehkä perehdyn tähän aiheeseen joskus toiste :).
Tv:n kautta katson. Kun painaa kaukosäätimestä jotain sellaista nappia, jossa pääsee sinne lähetyksen tietoihin (mulla keskellä oleva iso ok-tyyppinen), sieltä löytyy Kielet-kohta. Ja sieltä Vain halliäänet.@R.P.M. 12 000 , sinäkin katsot jostain muualta kuin tv:n kautta?
Eihän tässä ole mitään vitun järkeä seurata IFK:ta. Joka kevät "huipentuu" tähän, että pari kentällistä on miehiä sivussa lopulta.
Paljon mieluummin olisin nähnyt terveen IFK:n vaikka kaatuvan saappaat jalassa Lukkoa vastaan avauskierroksella kuin tämän rampan pyristelevän välierissä.
Vittu. Ainut asia mitä tältä keväältä toivoin oli, että joukkue pääsisi vihdoin mittaamaan tasonsa, mutta saatana kun ei niin ei. Ei vieläkään. Kolmas kevät putkeen tätä saatanan pelleilyä.
Tehkää nyt vittu jotain ja herätkää!? Voiko tämä enää aidon oikeasti selittyä vain ja ainoastaan huonolla tuurilla vai olisiko se Nordis oikeasti homeinen mätälato mikä pitäisi jo terveyden nimissä purkaa asap?!
Tv:n kautta katson. Kun painaa kaukosäätimestä jotain sellaista nappia, jossa pääsee sinne lähetyksen tietoihin (mulla keskellä oleva iso ok-tyyppinen), sieltä löytyy Kielet-kohta. Ja sieltä Vain halliäänet.
Tämä hyvinkin todennäköistä.Mutta ongelma ei ole Nordis. Ongelma on ison kaupungin haittaedut. Kun porukkaa lappaa siellä täällä, niin myös kaikki ongelmat kulkee samoissa paikoissa. Ja nyt puhun sairauksista. Samasta syystä Uusimaa eristettiin muusta osasta valtiota koronan alkuaikoina. Ei se ole mikää salaisuus että täällä päin niitä pöpöjä eniten kulkee kansakunnan mukana.
No sanotaanko että kyllä olisi syytä saada Pihlajalinnasta koko joukko lääkäreitä/hoitsuja laittaa tuon joukkueen kuntoon Perjantaiksi. Jos mennään tällä kokoonpanolla uusi kierros taikka 99 kierrosta Tampereella niin tuskin voittavat yhtään peliä. Sitten maanantaina Tapparalla mahdollisuus laittaa homma poikki.Tappio ei tämän illan lähtökohdista vituta niinkään, mutta Aamulehden juttu ja Tapparan Twitter-tiimi sitäkin enemmän. Onneksi Tapsa ei paskasta psyykkauksesta hätkähdä ja toivottavasti jengi selviää pöpöistä maanantaihin mennessä.
Tämä hyvinkin todennäköistä.
Itse olen tässä viimeisen kuukauden vetänyt ihan perusflunssan kanssa kipeenä/terveenä/kipeenä/terveenä- sarjaa ja alkaa vituttamaan. Peruskunto aivan tipotiessään jatkuvasta flunssasta.
Lääkäritkin maininneet tästä, että esimerkiksi korona-ajan jatkuva käsidesi läträäminen on pudottanut ihmisten vastustuskykyä huomattavasti. Jos et nykyään tarpeeksi käytä, niin kaikki pöpöt tarttuvat todella helposti. Uusimaalla varsinkin tämä ongelma, tuntuu, että omasta kaveripiiristä suurin osa on enemmän klesana ihan perus lenssusta kuin ovat terveenä.
Myös yksi long covidin oireista on alentunut vastustuskyky, niin harmittavaa kuin se onkin. Toivotaan, että lenssut pysyisi loitolla. Sen estäminen täysin on aika pitkälti tosin mahdotonta...
Uusimaa eristettiin muusta maasta koronan alkuaikoina siksi, koska korona saapui ensimmäisenä Uudellemaalle, eli kyseisellä toimenpiteellä pyrittiin hidastamaan sen leviämistä muualle Suomeen siksi kun riittäviä sairaanhoitoresursseja ei vielä tuossa vaiheessa ollut.Ymmärrän oikein hyvin vitutuksen kun itseänikin vituttaa kuin pientä oravaa.
Mutta ongelma ei ole Nordis. Ongelma on ison kaupungin haittaedut. Kun porukkaa lappaa siellä täällä, niin myös kaikki ongelmat kulkee samoissa paikoissa. Ja nyt puhun sairauksista. Samasta syystä Uusimaa eristettiin muusta osasta valtiota koronan alkuaikoina. Ei se ole mikää salaisuus että täällä päin niitä pöpöjä eniten kulkee kansakunnan mukana.
Jos Nordis olis ongelma, silloinhan meillä pitäis olla tällaisia järjettömiä ongelmia runkosarjan aikana myös. Eikö?
Uusimaa eristettiin muusta maasta koronan alkuaikoina siksi, koska korona saapui ensimmäisenä Uudellemaalle, eli kyseisellä toimenpiteellä pyrittiin hidastamaan sen leviämistä muualle Suomeen, koska riittäviä sairaanhoitoresursseja ei vielä tuossa vaiheessa ollut.
Mielestäni on vähän laiskaa selitellä tätä jokakeväistä antikliimaksia sillä, että koska Helsinki on isompi kaupunki, niin siellä kiertää enemmän pöpöjä. Pöpöjä kiertää yhtälailla muissakin kaupungeissa vaikka aallot saattavat eri sykleissä niihin kulkeutua. Kun korona nyt otettiin puheeksi, niin itse asiassa tuolta ajalta saamme arvokasta dataa siitä, että samalla tavalla se tauti kiersi väestön läpi kaikissa Suomen kaupungeissa siinä missä Helsingissäkin. Ja toisaalta jos pelaaja tulee tartuttavassa vaiheessa pukukoppiin, niin ei se taudin tarttuminen sitä katso, että missä kaupungissa tuo koppi sattuu sijaitsemaan. Ilmanvaihdolla, hygienialla yms toki on merkitystä.
Uusimaa eristettiin muusta maasta koronan alkuaikoina siksi, koska korona saapui ensimmäisenä Uudellemaalle, eli kyseisellä toimenpiteellä pyrittiin hidastamaan sen leviämistä muualle Suomeen siksi kun riittäviä sairaanhoitoresursseja ei vielä tuossa vaiheessa ollut.
Mielestäni on vähän laiskaa selitellä tätä jokakeväistä antikliimaksia sillä, että koska Helsinki on isompi kaupunki, niin siellä kiertää enemmän pöpöjä. Pöpöjä kiertää yhtälailla muissakin kaupungeissa vaikka aallot saattavat eri sykleissä niihin kulkeutua. Kun korona nyt otettiin puheeksi, niin itse asiassa tuolta ajalta saamme arvokasta dataa siitä, että samalla tavalla se tauti kiersi väestön läpi kaikissa Suomen kaupungeissa siinä missä Helsingissäkin. Ja toisaalta jos pelaaja tulee tartuttavassa vaiheessa pukukoppiin, niin ei se taudin tarttuminen sitä katso, että missä kaupungissa tuo koppi sattuu sijaitsemaan. Ilmanvaihdolla, hygienialla yms toki on merkitystä.
Et tuonut, vaan kirjoitit: "Ongelma on ison kaupungin haittaedut. Kun porukkaa lappaa siellä täällä, niin myös kaikki ongelmat kulkee samoissa paikoissa. Ja nyt puhun sairauksista. Samasta syystä Uusimaa eristettiin muusta osasta valtiota koronan alkuaikoina. Ei se ole mikää salaisuus että täällä päin niitä pöpöjä eniten kulkee kansakunnan mukana."Eli juuri kuten toin ilmi omassa viestissäni.
Koronavirus noudattaa kyllä tartuttavuussaan ihan vastaavia lainalaisuuksia kuin muutkin vastaavat virukset, joita ihmisten keskuudessa vuosittain kiertää vaikka R-luku onkin isompi etenkin silloin kun immuniteettiä ei ole. Tälläkin hetkellä mm. koronavirusta on liikkeellä melkoisesti monissa muissakin kaupungeissa kuin Helsingissä, joista löytyy yhtä lailla on ne lasten harrastekset, koulut, päiväkodit sekä työyhteisöt, joissa eri taudit influenssakaudella kiertävät ja tarttuvat.Sinun mielestä voi olla laiskaa selittyä. Minun mielestä ei. Korona on malliesimerkki viruksesta joka kulkee kansakunnan läpi tavalla tai toisella jossain vaiheessa. Ja vastaavia löytyy vino pino. Tämän yhden viruksen lisäksi kulkee kansakunnan läpi aivan saatanallinen määrä muitakin pöpöjä. Ja missäköhän suurin osa niistä on Suomen maassa?
Ensi vuonna HIFK voisi tehdä oman kuplan. Heti kun playoff alkaa, niin koko organisaatio kuplaan. SInne kaikki mahdollinen mindfulnessista pleikkareihin ja jumppapalloihin. Ja tarpeeksi iso tila, että porukalla ei tunnu, että seinät kaatuu.
Niin onko sulla Cmore kanavapaketissa, eli tulee ns. vanhanliiton lähetyksenä vai onko sulla tv:ssä Cmore sovellus? Ensimmäisenä mainitussa ei tosiaan välttämättä ole mahdollisuutta hapettaa Mertarantaa.Kiitos infosta. Mulka ei ok:lla pääse juuri mihinkään, joten ehkä huomenna testailen Ilves-Pelicans-pelissä, avaisiko joku muu nappula mulle taivaan.
Tai sitten ostan uuden tv:n. Mitä vain, jotta ei olisi pakko kuunnella huonoa selostusta. Mutella katsominen on muuten vain perseestä.
Lisäisin vielä sanan ILMIÖMÄINEN!Niin onko sulla Cmore kanavapaketissa, eli tulee ns. vanhanliiton lähetyksenä vai onko sulla tv:ssä Cmore sovellus? Ensimmäisenä mainitussa ei tosiaan välttämättä ole mahdollisuutta hapettaa Mertarantaa.
Mikäli ei onnistu ja jos haluaa kääntää asian positiiviseksi, niin voi pelata Mertsin juomapeliä. Eli huikka aina kun kuuluu joku seuraavista
-Raastaa
-Vimmatusti
-Jälleen
-Roikku
-Vaarallinen
-Jyllää
-Äärimmäinen
Ahnaasti?Niin onko sulla Cmore kanavapaketissa, eli tulee ns. vanhanliiton lähetyksenä vai onko sulla tv:ssä Cmore sovellus? Ensimmäisenä mainitussa ei tosiaan välttämättä ole mahdollisuutta hapettaa Mertarantaa.
Mikäli ei onnistu ja jos haluaa kääntää asian positiiviseksi, niin voi pelata Mertsin juomapeliä. Eli huikka aina kun kuuluu joku seuraavista
-Raastaa
-Vimmatusti
-Jälleen
-Roikku
-Vaarallinen
-Jyllää
-Äärimmäinen