Nyt just vituttaa!

  • 2 580 540
  • 12 196

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Eilinen meni kyllä tunteisiin, eka viikon venannut et pääsee seuraa IFK:n pelejä.

Odotti vesi kielellä et kokoonpanot julkaistaan ja sitä et oisko Melart ja Jääskä jo messissä niin päästään kunnolla haastaa Mouhijärven Jokerit, no v***t ei oo messissä ja lisää tippunut, puolet kärkiäijistä telakalla.

Välillä kyllä turhautuu tähän IFK meininkiin jos ei ite perseillä niin sit on jo luonnonvoimatkin meitä vastaan.

No läpsytellään nää matsit junnuilla pois niin päästään kesälomalle taas liian aikaisin.

Vituttaa potenssiin vitusti.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Niin onko sulla Cmore kanavapaketissa, eli tulee ns. vanhanliiton lähetyksenä vai onko sulla tv:ssä Cmore sovellus? Ensimmäisenä mainitussa ei tosiaan välttämättä ole mahdollisuutta hapettaa Mertarantaa.

Mikäli ei onnistu ja jos haluaa kääntää asian positiiviseksi, niin voi pelata Mertsin juomapeliä. Eli huikka aina kun kuuluu joku seuraavista

-Raastaa
-Vimmatusti
-Jälleen
-Roikku
-Vaarallinen
-Jyllää
-Äärimmäinen
Antsa -juomapelistä on pakko tehdä joku bingo -versio. Muuten alkaa olla jo ensimmäisellä erätauolla niin mykkyrässä, että täytyy seurata peliä yhdellä silmällä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin onko sulla Cmore kanavapaketissa, eli tulee ns. vanhanliiton lähetyksenä vai onko sulla tv:ssä Cmore sovellus? Ensimmäisenä mainitussa ei tosiaan välttämättä ole mahdollisuutta hapettaa Mertarantaa.

Mikäli ei onnistu ja jos haluaa kääntää asian positiiviseksi, niin voi pelata Mertsin juomapeliä. Eli huikka aina kun kuuluu joku seuraavista

-Raastaa
-Vimmatusti
-Jälleen
-Roikku
-Vaarallinen
-Jyllää
-Äärimmäinen

Kyllä meillä on televisioissa CMore-sovellus, mutta on kyllä viime vuosikymenneltä. Onneksi meillä on useampi tv ja vielä eri vuosimalleja, joten voin ottaa oikein asiakseni kierrellä eri huoneissa testaamassa, miten saisin Anteron äänen vaikenemaan ikiajoiksi. Mulla on nyt selkeä suunnitelma, miten mä pääsiäisen vietän. Onneksi Chromecastilla sen nyt sitten ainakin saa pois, joten voi olla, että joudumme katsomaan pelit jatkossa sitä kautta.

Antero-juomapeli kuulostaa periaatteessa hauskalta, mutta terveydelle kovin vaaralliselta. Mutta, jos Antero-juomapeli nyt sattuu niittämään menestystä, voi olla, että STM siihen puuttuisi ja sitä kautta Anterokin jäisi eläkkeelle.

Kiitos kaikille tekniikan ihmehenkilöille avusta!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

Silppuri

Jäsen
Antsa -juomapelistä on pakko tehdä joku bingo -versio. Muuten alkaa olla jo ensimmäisellä erätauolla niin mykkyrässä, että täytyy seurata peliä yhdellä silmällä.
Tossa on versio 1.0, saa vähän lisäjännitystä seuraavaan Anterokertaan.
 

Liitteet

  • anterobingov1.0.jpg
    anterobingov1.0.jpg
    252,9 KB · kertaa luettu: 153

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
”Hyvä ja vahva”- tai ”vahva ja hyvä”- hokemat puuttuvat. Toistuu yli kymmenen kertaa per lähetys. Pidetään tästä tyttären kanssa kirjanpitoa.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Kyllä tuli taas hieno pannukakku kaudesta ku puolet kärkiäijistä veke, ei oo vaan mitään mahdollisuutta menestyä tämmöisen mittasuhteen poissaoloilla, ei kyllä oikein meinaa nappaa pelit enää.

Miksi aina loppukaudella joku pöpö iskee IFK:hon, en ymmärrä!!!!
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Huomenna onneksi Alkio selostaa, mutta maanantaina sitten taas Anteron vuoro. Jos jompi kumpi peli voitettaisiin niin keskiviikkona pääsee Saukkonen ääneen. Mahdollisen seiskapelin tulkitsee taas Antero.

Toivottavasti ysifemmalla ja Anulla ei ole sopparia ensi kauden hommiin, vaikka pahoin kyllä pelkään.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vituttaa katsoa miten helpolla Pelicans saa puolustusalueensa näyttämään niin ahtaalta pelkästään sillä, että siellä paineistetaan kiekollista pelaajaa. Miksi IFK ei uskalla koskaan pelata tuollaista paineistusta?
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Miten tuomareiden välisen laadun ero voi olla näin vitun iso?!?!? Katson slaikka otsassa Ilves - Pelicans matsia missä tuomarit antaa oikeesti pelata ja linja on mielestäni selkeä, sekä tasapuolinen molemmille. Huomenna tätä "pelkoa" tuskin on kun IFK istuu jokaisen "HEEEEIII" huudon jälkeen boksissa. Vitun porkkanat.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa katsoa miten helpolla Pelicans saa puolustusalueensa näyttämään niin ahtaalta pelkästään sillä, että siellä paineistetaan kiekollista pelaajaa. Miksi IFK ei uskalla koskaan pelata tuollaista paineistusta?
Kyllä IFK on tällä hetkellä aika selvästi numero neljä jäljellä olevista jengeistä. Mutta toisaalta tietty taas kun nappaat Pelsuista (tai Ipasta) muutaman kärkihyökkääjän pois niin uskoisin että ei olisi tuo paineistaminenkaan vaan enää niin helppoa…
Vittu miten surkea tilanne IFK:lle, seitinohuet saumat olisi ollut.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Mua vituttaa, että mä oon niin tyhmä, etten tajua Villen valmennuksen pelitapaa olla laittamatta yhtään pelaajaa veskarin eteen ylivoimapelissä.
Tapparalla on aina maskissa 1-2 pelaajaa, NHL:ssä on AINA 1-2 pelaajaa, mutta mun IFK pelaa ilman mitään maskia. Ja mä en vaan tajua, minkä vitun takia. Vittu mä oon tyhmä!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osa IFK:n hyökkääjistä on myös paskoja maskipelaajia. Ainakin Koivistoinen on viime peleissä mukamas ollut maalin edessä maskissa, muttei kuitenkaan pysy kunnolla maalivahdin edessä.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua vituttaa, että mä oon niin tyhmä, etten tajua Villen valmennuksen pelitapaa olla laittamatta yhtään pelaajaa veskarin eteen ylivoimapelissä.
Tapparalla on aina maskissa 1-2 pelaajaa, NHL:ssä on AINA 1-2 pelaajaa, mutta mun IFK pelaa ilman mitään maskia. Ja mä en vaan tajua, minkä vitun takia. Vittu mä oon tyhmä!
Eikö joskus se Tallberg ole ollut ihan hyvä maalin edessä. Ei taida enää löytyä oikein sellasta pelaajaa, Jääskällä voisi toimia tuo rooli seuraavassa pelissä?
Ongelma on vaan että pitäis kai ensin saada edes se kiekko hyökkäysalueelle pakkopelistä nyt puhumattakaan…
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onkohan koskaan välierissä ollut toisella joukkueella ollut kutosen kerrointa? Meitähän pidetään pelkkänä vitsinä, eikä ihan syyttä. Kerroin varmaan vielä nousee kun kokoonpanot julkistetaan.

Ajattelin tämän innoittama käydä katsomassa paljonko kerrointa on tarjolla HIFK -1 -vedolle.
Ei sellaista ainakaan PAFilla voi edes pelata. Aasialaisissa vaihtoehdot loppuvat HIFK +1 -vetoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös