Niinpä, enkä muuten kerro. Voit ihan itse todistella. Enkä muuten ole mitään vääristellyt. Olen mm. koko ajan halunnut, että nuorille annetaan peliaikaa, toisin kuin sinä, joka olet paljon puhunut sen puolesta että menevät Mestikseen tai muihin Liiga-jengeihin. No, se on nähty miten heitä sitten houkutellaan pois.
Nyt sitten eilen vai oliko se toissapäivänä käänsit takkisi. Mutta niinhän sinä pidätät oikeuden muuttaa mielipidettäsikin.
Muut ehkä eivät sitä edes halua tehdä, mutta eivät ainakaan toitota sellaista - edes vitsinä.
Että sillä lailla.
Juu, älä kerro, koska näin vähän arvelinkin. Jos itse kerran muistat nämä ottelut, ne olisi ollut helposti ja nopeasti kaivettavissa atk:lla. Mutta, koska minä en ala vänkäämään asioista, joista en ole varma, tein duunit ja tässä kokoonpanot, missä Micke Åsten on pelannut "kärkiketjuissa". Ole hyvä. Todelliset näyttöpaikat.
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!
old.liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!
old.liiga.fi
old.liiga.fi
old.liiga.fi
Vaikuttaa siltä, että sinä et ymmärrä lukemaasi, kun väität tällaista, suomeksi sanottuna skeidaa, joka boldattuna:
"Olen mm. koko ajan halunnut, että nuorille annetaan peliaikaa, toisin kuin sinä, joka olet paljon puhunut sen puolesta että menevät Mestikseen tai muihin Liiga-jengeihin." Tämän väitteen varmasti viitsit kuitenkin todistaa.
Jos olen jonkun pelaajan kohdalla tällaista kirjoittanut, sille on ollut perusteet ja se on hyvin suurella todennäköisyydellä koskenut vain jotain yksittäistä pelaajaa tai on keskusteltu pelaajapolusta tms. Sinä et voi jonkun kirjoituksen pohjalta tehdä yleistyksiä minun mielipiteistäni tai väitteistäni tai linjoistani, koska sinä et niitä voi tietää, kun minäkään en etukäteen ole tehnyt mitään kiveenhakattuja päätöksiä. Tapauskohtaista, you know. Pyydän ystävällisesti, ettet kirjoita mistään takinkäännöistä, koska mitään takinkääntöjä ei ole ollut.
Se, että sinun ratkaisusi kaikkeen on, että junnut hoitaa ja lisää junnuja tilanteeseen kuin tilanteeseen, ei hyvin suurella todennäköisyydellä pääty hyvin joukkueen, seuran tai junnujen kannalta, faneista puhumattakaan. Mikä toimii böndellä, ei toimi täällä, koska täällä ei armoa tunneta. Minä sen sijaan olen puhunut balanssista. HIFK:ssa pitää olla tähtiä, pitää olla junnuja, pitää olla VL-pelaajia, pitää olla tuoretta liigakokemusta, jne. kaikkia sopivassa suhteessa. Määrät ja laatu riippuu joukkueeseen hankituista pelaajista. Olen toistuvasti kirjoittanut, että pelaajien nimiä enemmän minua kiinnostaa joukkue ja kokonaisuuden otteet kentällä. En harrasta fantasiarostereita, koska ne tehdään vain nimien perusteella eikä tunneta esim. pelaajien luonteita yms. lainkaan, millä on ihan oikeasti joukkuedynamiikan kannalta merkitystä.
Nuorten pelaajien on tärkeää päästä pelaamaan paljon. Täytyy aikamoinen seppä olla, että pääsee heti pelaamaan Edarissa ns. riittävästi. Meillä näitä ei hirveästi ole näkynyt, vaikka moni on hyviä ensiesityksiä tiskiin laittanutkin. HIFK olisi toki varmasti voinut antaa joillekin junnuille enemmän peliaikaa, mutta minä luotan siihen, että valmentajat ja Salmelainen tietävät, mitä tekevät. Voin haastaa heidän päätöksensä, mutta tarvitsen siihen samat tiedot kuin heillä on ollut. Mestis on oikein hyvä paikka kehittää pelaajia, kunhan pääsevät pelaamaan omaa rooliaan siellä. Se myös kasvattaa henkisesti ja moni aikuistuu ihan oikeasti. Kaikkein ratkaisevinta on kuitenkin, se että saa peliaikaa. Olen itse esim. Elis Heden puolesta harmissani, että pari kautta meni pienellä peliajalla meillä, kun olisi voinut välillä käydä jossain Mestis-jengissä pelaamassa isompia minuuteja ja kehittyä miesten peleissä ja saada onnistumisia.
Ja ymmärsinkö oikein, että mielipidettään ei saa muuttaa, vaan on pidettävä kiinni mielipiteestään katkeraan loppuun asti? En tosin tiedä, mitä tilannetta tarkoitat, mutta aion jatkossakin muuttaa mielipidettäni, jos minusta siltä tuntuu tai tietoni jostain asiasta kasvaa tai aiempi mielipiteeni on perustunut esim. saamaani väärään informaatioon. Suosittelen sinulle samaa!
Vituttaa, että omien kanssa pitää vääntää, mutta pakkohan mun oli vastata tähän lainaamaani viestiin, kun ihan höppänäksi heittäydytään.
Ps. Muuli-keskustelussakin on lähdetty vähän väärille urille, kun vastapuoli ei oikein ymmärrä, mitä olen ajanut takaa. Mutta ehkä tämä siitäkin aiheesta, kantani on tullut selväksi.
Muokattu lauseen loppuu oikeaan kohtaan.