En mä tiedä. Vihasin aikoinaan Tapparan träppiä Rautakorven ja Tapolan toimesta. Ei ne mun mielestä vieläkään mitenkään erikoisen hienoa jääkiekkoa pelaa, mutta eivät kuitenkaan enää träppää pelkästään samaan malliin kuin joskus aiemmin. Esim. loppukauden Marjamäen Kärpät pelasivat paljon enemmän träppiä kuin Tappara. Ihailen Tapparan kykyä kasata vuodesta toiseen ihan saatanan kova joukkue. Tappara on seura mikä on hyvä ottaa tähtäimeen, että tuolla meidän pitäisi olla, mutta mites tepsi? Mä en oikein saa kiinni tuosta heidän masterpläänistä, että mikä se on? Hienoa juniorityötä siellä tehdään se on ollut nyt iso kivijalka heille. Sen vain sanon, että hyvä tuuri on Turussa käynyt kun aina vastustajilta puuttuu useampi pelaaja tai sitten viime kaudella puolestaan saivat korona-IFK:n vastaansa. Nyt Ilvekseltä on puuttunut pahimmillaan kentällinen kärkinimiä ja siellä on Haapala pelannut silloin tällöin hyvin vajaalla kunnolla, samoin Sebok. Saarela ja Lööf ovat olleet sivussa koko sarjan. Meillä vitospelissä puuttui kaksi kentällistä pelaajia, muuten oli reilu kentällinen sivussa läpi sarjan. Turku se porhaltaa täydellä terveydellä eteenpäin jatkuvasti ja olisi kiva nähdä, että miten he pystyisivät käsittelemään tilanteen kun kentällisen verran kärkipelaajia joutuisi näistä peleistä sivuun. Uskon ettei heilläkään venymiskyky enää riittäisi.
No helppo sanoa loppujen lopuksi, että se kumpi lopulta voittaa niin ansaitsee mestaruuden. Antaa finaalisarjan näyttää miten käy ja kuka on tämän kauden paras Liiga-seura.
No helppo sanoa loppujen lopuksi, että se kumpi lopulta voittaa niin ansaitsee mestaruuden. Antaa finaalisarjan näyttää miten käy ja kuka on tämän kauden paras Liiga-seura.