Nyt pitää myös muistaa että siellä on vielä tepsi-ilves sarja kesken vaikka vahvasti vaikuttaa siltä että tps on menossa jatkoon. No, mutta itse olen tps-ilves-voittajan puolella ja varsinkin jos ilves nyt sieltä vielä nousis niin heilutan kyllä lippua vahvasti ilvekselle. Ja jos tepsi finaaliin menee niin heidän puolella ehdottomasti olen. Kaikilla joukkueilla on näitä ”ynnämuita” faneja ja varsinkin täällä jatkoajan foorumilla missä kirjoittajat piileskelevät näytön takana. Ymmärrän silti pointtisi!Ei vaan pysty Tepsin lippua heiluttamaan. Eikä kyllä Tapparankaan. Mutta jos näistä kahdesta pitäisi valita jompikumpi, kallistun valitettavasti Tapparan kannalle. Menee sinne ”taas Tappara voitti”-osastoon, eikä kukaan näitä muistele, kun ei ketään muita Tappara kiinnosta. Yksi mestaruus muiden joukossa. Jos taas TPS voittaa, sitä ylimielistä leijumista joutuu kuuntelemaan vuosikaudet. Ei, ei, ei. Parempi, että turkulaiset ottavat nyt toistamiseen putkeen finuissa kuokkaan eivätkä raumalaiset ja mouhijärveläiset ikinä lakkaa muistuttamasta siitä.
Luulen että tapparalla tulee olemaan todella tiukkaa finaalissa koska ovat päässeet niin helpolla.