Tampereella Tappara tasoitti juuri. Täydellinen ilta.
Tämän jälkeen IFK ja KalPa käänsivät pelit itselleen :)
Tampereella Tappara tasoitti juuri. Täydellinen ilta.
Tämän jälkeen IFK ja KalPa käänsivät pelit itselleen :)
Vituttaa känninen pääkameramies.
Miten on mahdollista että vaikka pääkuvassa näkyy aina PUOLET kentästä niin kiekkoa ei meinaa millään saada siihen.
Mertavitunrannan lähetyksen viimeiset sanat.. Eiköhän tämä ollut tässä Hakametsä lähtee nukkumaan kuulemiin.
Mitäköhän reittiä voi laittaa palautetta kameramiehistä ja myös selostajista.Vituttaa känninen pääkameramies.
Miten on mahdollista että vaikka pääkuvassa näkyy aina PUOLET kentästä niin kiekkoa ei meinaa millään saada siihen.
Mua ei jaksa Mertsi häiritä hirveästi, eikä Saukkonenkaan, kaksikko selosti melkein kaikki lätkäpelit mitkä lapsena katsoin joten tietyllä tavalla äänensä tenhoavat vaikka muuten selostus ja asiantuntemus ovat vähän niin ja näin.
Helvetti et sulla on ollu rankka lapsuus...
Heikki Miettinen (HS). Miten meni niinku omasta mielestäsi tämä asijantuntija-ammattilaisen arviosi otteluparin lopputuloksesta? Osoittaa kyllä täydellistä ammattitaidottomuutta, koka tosin on jo kaikkien tiedossa.
Voisitko harkita siirtyväsi vaikka Seiskan leipiin. Vituttaa nähdä artikkelejasi HS:ssa (vaikken niitä luekaan), jonka tilaaja edelleen jostain syystä olen.
Odotapa huomista Hesaria. Siellä varmaan taas laadukasta syväanalyysiä tiedossa tästä sarjasta :)
Ei tana.... Joutuu varmaan lukaisemaan tällä kertaa. Mitenköhän kiemurtelee asiasta ulos? Varmaan suoltaa samaa sekopäistä tajunnanvirtaa kuin aina ennenkin. Käsittämätöntä, että moinen puuhastelija saa raapustella näitä säälittäviä näkemyksiään Saamen suurimpaan aviisiin vuodesta toiseen.Odotapa huomista Hesaria. Siellä varmaan taas laadukasta syväanalyysiä tiedossa tästä sarjasta :)
Enemmän kuin dissaamisesta olen pottuuntunut näistä sekä sisällöllisesti että rakenteellisesti alkeellisiin sepustuksiin. Joku laatuvaatimus pitäs Hesarillakin olla, joskin sen sisältö nyt on muutoinkin painunut ”suvakkiudessaan” pikku hiljaa lukukelvottomaksi. Ja kun diginä tilaa, ei pysty edes takkaa/saunan pesää sytyttämään.Digi-Hesarissa on jo Miettisen juttuja sarjasta. Nyt jopa kirjoitti aika hyvin, mikä on todella harvinaista. Miettisen vuodesta toiseen jatkuva IFK:n dissaaminen on kieltämättä käynyt aika raskaaksi.
Jäpikäs on tuherrellut vuosikymmenet raporttejaan ja välillä tuntuu, että ei ole edes nähnyt ko. matseja. Tai, sitten ei vaan tajua lajista yhtään mitään.Oletteko tulleet ajatelleeksi, että jos Miettinen on vaikka vaan ihan tosi kova IFK-fani, joka on nähnyt 90-luvun kamalat puolivälierätappiot, Penan kunnianvuodet, Raimo-sedän luontoäitikiekon jne jne. Ja lopulta menettänyt uskonsa lopullisesti.
Perkele, mä ainakin voisin kirjoittaa yhtä paskoja ja pessimistisiä analyysejä!
(en tunne miettistä, eikä ole oikeasti mitään tarvetta häntä puolustella.)
Ehkäpä Heikki onkin tullut 80-luvulla Hesariin kulttuuri-reportteriksi Heikki Heikinheimon tuuraajaksi ja saanut sitten vastentahtoisesti siiron urheilupuolelle ja se riipii edelleenkin. Tai sitten Heikki onkin Heikinheimon reinkarnaatio!
Joo Seppo ”Heikki” Heikinheimo....Niin, eikös Heikinheimo (Seppo, toim. Huom.) ollut aika kova lyttäämään arvostelemaan teoksia. Tuo sinun reinkarnaatioteoriasi kuulostaa itse asiassa sangen uskottavalta, jopa loogiselta.
Jäpikäs on tuherrellut vuosikymmenet raporttejaan ja välillä tuntuu, että ei ole edes nähnyt ko. matseja. Tai, sitten ei vaan tajua lajista yhtään mitään.
Ehkäpä Heikki onkin tullut 80-luvulla Hesariin kulttuuri-reportteriksi Heikki Heikinheimon tuuraajaksi ja saanut sitten vastentahtoisesti siiron urheilupuolelle ja se riipii edelleenkin. Tai sitten Heikki onkin Heikinheimon reinkarnaatio!
On on. Tilastot osiossa lopputulos.Odotapa huomista Hesaria. Siellä varmaan taas laadukasta syväanalyysiä tiedossa tästä sarjasta :)
Jep. Olen itsekin kaiffarin tavannut ja vaikuttaa ihan sympaattiselta veijarilta. Mutta artikkelit on täyttä paskaa. Kiinnittäkääpä huomiota, miten otteluanalyysi etenee. Tai ei etene vaan pomppii tapahtumista toiseen epäjärjestyksessä. Aina. On varmaan hänen tietoinen ”tyylivalinta” joka täysin tyylitön.Nykyään, kun kaiken oleellisen, tilastoja myöten, löytää suoraan netistä online, toimittajien ei periaatteessa edes tarvitsisi mennä hallille, jos oikein helpolla haluaisivat päästä. Matsin voi katsoa hyvin kotisohvaltakin. Aikoinaan oli myös toimittajia, jotka jättivät matsin väliin ja menivät suoraan lehdistötilaisuuteen (silloin, kun niitä ei vielä televisioitu). Valmentajien kommenttien ja ottelun tilastojen perusteella monet tuolloin raapustivat juttunsa, ja se tietysti näkyi niiden tasossa.
Miettinen on tästä kyllä poikkeus. Hän istuu aina Nordiksella alusta loppuun. Olen hänen kanssaan jutellut, ja - häkellyttävää kyllä - hän on oikein mukava heppu, vaikkei sitä kirjoitusten perusteella uskoisi.
Jep. Olen itsekin kaiffarin tavannut ja vaikuttaa ihan sympaattiselta veijarilta. Mutta artikkelit on täyttä paskaa. Kiinnittäkääpä huomiota, miten otteluanalyysi etenee. Tai ei etene vaan pomppii tapahtumista toiseen epäjärjestyksessä. Aina. On varmaan hänen tietoinen ”tyylivalinta” joka täysin tyylitön.
Liigan pääperkele taas vaihteeksi välieriin. Sopii toivoa, että TPS hoitaa sunnuntaina homman.