Nyt just vituttaa!

  • 2 580 009
  • 12 196

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vituttaa känninen pääkameramies.
Miten on mahdollista että vaikka pääkuvassa näkyy aina PUOLET kentästä niin kiekkoa ei meinaa millään saada siihen.

Siellä painaa jo pohkeissa sielläkin.

Ai että mua vituttaa. Tai oikeastaan harmittaa. Mä en uskonut enää 4-4 tilanteessa että homma hoidetaan.

Ja toinen asia mikä ei niinkään vituta, mutta kuulunee tähän ketjuun raskautensa puolesta. Olen varma että kannoin kymmenien tuhansien IFK kannattajien tuskan ja ahdistuksen harteillani kolmannen erän lopulta aina 85 minuutille saakka. En edes käynyt kentällä mutta olen henkisesti, fyysisesti ja psyykkisesti aivan loppu. Toivottavasti tuskan kantaminen kevensi edes jonkun matsin katsomista. Vaikka vuodet kuluu niin ei käy henkinen playoff run itsellä ainakaan helpommaksi. En ole vieläkään varma loppuiko matsi. Tiedän että hyvin kävi, mutta kropassa ei tunnu enää miltään. Olisipa duunistakin 1 lepopäivä tässä vaiheessa..
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Mertavitunrannan lähetyksen viimeiset sanat.. Eiköhän tämä ollut tässä Hakametsä lähtee nukkumaan kuulemiin.

Niin minäkin olin kuulevinani mutta järkeilin myöhemmin että sanoi "nyt Antsa-setä lähtee nukkumaan", vähän kuin se nyt Markus-setä lähtee paskalle.

Mua ei jaksa Mertsi häiritä hirveästi, eikä Saukkonenkaan, kaksikko selosti melkein kaikki lätkäpelit mitkä lapsena katsoin joten tietyllä tavalla äänensä tenhoavat vaikka muuten selostus ja asiantuntemus ovat vähän niin ja näin.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Vituttaa känninen pääkameramies.
Miten on mahdollista että vaikka pääkuvassa näkyy aina PUOLET kentästä niin kiekkoa ei meinaa millään saada siihen.
Mitäköhän reittiä voi laittaa palautetta kameramiehistä ja myös selostajista.
Molemmat nordiksen ottelut olivat kuin tet-harjoittelijan kuvaamia. Lisäksi nyt saatu nauttia niin Mika "Tsekki tulee kolmella kakkoseen" Saukkosen kuin Antero "mm95" Mertarannan sepostuksista. Oulussa varmaan sitten Ritarin Anssi.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mua ei jaksa Mertsi häiritä hirveästi, eikä Saukkonenkaan, kaksikko selosti melkein kaikki lätkäpelit mitkä lapsena katsoin joten tietyllä tavalla äänensä tenhoavat vaikka muuten selostus ja asiantuntemus ovat vähän niin ja näin.

Helvetti et sulla on ollu rankka lapsuus...
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Hemmetti! Olin ihan varma, ettei tuo "pohjoinen"-huuto tule, kun hallissa ei ole yleisöä. Ennen olen aina tajunnut hyvissä ajoin laittaa äänet pois, kun "pohjoinen" on tuloillaan. Nyt en tajunnut. Onneksi IFK:n kotiotteluissa Go IFK -biisihirvitys taas alkaa niin tunnistettavasti, että sen alkaessa voi hyvin hiljentää laitteiston ja lähteä käymään vaikkapa kusella.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heikki Miettinen (HS). Miten meni niinku omasta mielestäsi tämä asijantuntija-ammattilaisen arviosi otteluparin lopputuloksesta? Osoittaa kyllä täydellistä ammattitaidottomuutta, koka tosin on jo kaikkien tiedossa.

Voisitko harkita siirtyväsi vaikka Seiskan leipiin. Vituttaa nähdä artikkelejasi HS:ssa (vaikken niitä luekaan), jonka tilaaja edelleen jostain syystä olen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Heikki Miettinen (HS). Miten meni niinku omasta mielestäsi tämä asijantuntija-ammattilaisen arviosi otteluparin lopputuloksesta? Osoittaa kyllä täydellistä ammattitaidottomuutta, koka tosin on jo kaikkien tiedossa.

Voisitko harkita siirtyväsi vaikka Seiskan leipiin. Vituttaa nähdä artikkelejasi HS:ssa (vaikken niitä luekaan), jonka tilaaja edelleen jostain syystä olen.

Odotapa huomista Hesaria. Siellä varmaan taas laadukasta syväanalyysiä tiedossa tästä sarjasta :)
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Odotapa huomista Hesaria. Siellä varmaan taas laadukasta syväanalyysiä tiedossa tästä sarjasta :)

Digi-Hesarissa on jo Miettisen juttuja sarjasta. Nyt jopa kirjoitti aika hyvin, mikä on todella harvinaista. Miettisen vuodesta toiseen jatkuva IFK:n dissaaminen on kieltämättä käynyt aika raskaaksi.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odotapa huomista Hesaria. Siellä varmaan taas laadukasta syväanalyysiä tiedossa tästä sarjasta :)
Ei tana.... Joutuu varmaan lukaisemaan tällä kertaa. Mitenköhän kiemurtelee asiasta ulos? Varmaan suoltaa samaa sekopäistä tajunnanvirtaa kuin aina ennenkin. Käsittämätöntä, että moinen puuhastelija saa raapustella näitä säälittäviä näkemyksiään Saamen suurimpaan aviisiin vuodesta toiseen.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Digi-Hesarissa on jo Miettisen juttuja sarjasta. Nyt jopa kirjoitti aika hyvin, mikä on todella harvinaista. Miettisen vuodesta toiseen jatkuva IFK:n dissaaminen on kieltämättä käynyt aika raskaaksi.
Enemmän kuin dissaamisesta olen pottuuntunut näistä sekä sisällöllisesti että rakenteellisesti alkeellisiin sepustuksiin. Joku laatuvaatimus pitäs Hesarillakin olla, joskin sen sisältö nyt on muutoinkin painunut ”suvakkiudessaan” pikku hiljaa lukukelvottomaksi. Ja kun diginä tilaa, ei pysty edes takkaa/saunan pesää sytyttämään.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oletteko tulleet ajatelleeksi, että jos Miettinen on vaikka vaan ihan tosi kova IFK-fani, joka on nähnyt 90-luvun kamalat puolivälierätappiot, Penan kunnianvuodet, Raimo-sedän luontoäitikiekon jne jne. Ja lopulta menettänyt uskonsa lopullisesti.

Perkele, mä ainakin voisin kirjoittaa yhtä paskoja ja pessimistisiä analyysejä!

(en tunne miettistä, eikä ole oikeasti mitään tarvetta häntä puolustella.)
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletteko tulleet ajatelleeksi, että jos Miettinen on vaikka vaan ihan tosi kova IFK-fani, joka on nähnyt 90-luvun kamalat puolivälierätappiot, Penan kunnianvuodet, Raimo-sedän luontoäitikiekon jne jne. Ja lopulta menettänyt uskonsa lopullisesti.

Perkele, mä ainakin voisin kirjoittaa yhtä paskoja ja pessimistisiä analyysejä!

(en tunne miettistä, eikä ole oikeasti mitään tarvetta häntä puolustella.)
Jäpikäs on tuherrellut vuosikymmenet raporttejaan ja välillä tuntuu, että ei ole edes nähnyt ko. matseja. Tai, sitten ei vaan tajua lajista yhtään mitään.

Ehkäpä Heikki onkin tullut 80-luvulla Hesariin kulttuuri-reportteriksi Heikki Heikinheimon tuuraajaksi ja saanut sitten vastentahtoisesti siiron urheilupuolelle ja se riipii edelleenkin. Tai sitten Heikki onkin Heikinheimon reinkarnaatio!
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ehkäpä Heikki onkin tullut 80-luvulla Hesariin kulttuuri-reportteriksi Heikki Heikinheimon tuuraajaksi ja saanut sitten vastentahtoisesti siiron urheilupuolelle ja se riipii edelleenkin. Tai sitten Heikki onkin Heikinheimon reinkarnaatio!

Niin, eikös Heikinheimo (Seppo, toim. Huom.) ollut aika kova lyttäämään arvostelemaan teoksia. Tuo sinun reinkarnaatioteoriasi kuulostaa itse asiassa sangen uskottavalta, jopa loogiselta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Jäpikäs on tuherrellut vuosikymmenet raporttejaan ja välillä tuntuu, että ei ole edes nähnyt ko. matseja. Tai, sitten ei vaan tajua lajista yhtään mitään.

Ehkäpä Heikki onkin tullut 80-luvulla Hesariin kulttuuri-reportteriksi Heikki Heikinheimon tuuraajaksi ja saanut sitten vastentahtoisesti siiron urheilupuolelle ja se riipii edelleenkin. Tai sitten Heikki onkin Heikinheimon reinkarnaatio!

Nykyään, kun kaiken oleellisen, tilastoja myöten, löytää suoraan netistä online, toimittajien ei periaatteessa edes tarvitsisi mennä hallille, jos oikein helpolla haluaisivat päästä. Matsin voi katsoa hyvin kotisohvaltakin. Aikoinaan oli myös toimittajia, jotka jättivät matsin väliin ja menivät suoraan lehdistötilaisuuteen (silloin, kun niitä ei vielä televisioitu). Valmentajien kommenttien ja ottelun tilastojen perusteella monet tuolloin raapustivat juttunsa, ja se tietysti näkyi niiden tasossa.

Miettinen on tästä kyllä poikkeus. Hän istuu aina Nordiksella alusta loppuun. Olen hänen kanssaan jutellut, ja - häkellyttävää kyllä - hän on oikein mukava heppu, vaikkei sitä kirjoitusten perusteella uskoisi.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nykyään, kun kaiken oleellisen, tilastoja myöten, löytää suoraan netistä online, toimittajien ei periaatteessa edes tarvitsisi mennä hallille, jos oikein helpolla haluaisivat päästä. Matsin voi katsoa hyvin kotisohvaltakin. Aikoinaan oli myös toimittajia, jotka jättivät matsin väliin ja menivät suoraan lehdistötilaisuuteen (silloin, kun niitä ei vielä televisioitu). Valmentajien kommenttien ja ottelun tilastojen perusteella monet tuolloin raapustivat juttunsa, ja se tietysti näkyi niiden tasossa.

Miettinen on tästä kyllä poikkeus. Hän istuu aina Nordiksella alusta loppuun. Olen hänen kanssaan jutellut, ja - häkellyttävää kyllä - hän on oikein mukava heppu, vaikkei sitä kirjoitusten perusteella uskoisi.
Jep. Olen itsekin kaiffarin tavannut ja vaikuttaa ihan sympaattiselta veijarilta. Mutta artikkelit on täyttä paskaa. Kiinnittäkääpä huomiota, miten otteluanalyysi etenee. Tai ei etene vaan pomppii tapahtumista toiseen epäjärjestyksessä. Aina. On varmaan hänen tietoinen ”tyylivalinta” joka täysin tyylitön.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Jep. Olen itsekin kaiffarin tavannut ja vaikuttaa ihan sympaattiselta veijarilta. Mutta artikkelit on täyttä paskaa. Kiinnittäkääpä huomiota, miten otteluanalyysi etenee. Tai ei etene vaan pomppii tapahtumista toiseen epäjärjestyksessä. Aina. On varmaan hänen tietoinen ”tyylivalinta” joka täysin tyylitön.

Juttujen taso on kieltämättä luvattoman heikko. Uskoisin, että Miettisen ongelmana on mukavoituminen - tai julmemmin sanottuna laiskuus. Jutut myös ilmestyvät aina salamannopeasti, mikä osaltaan antaa aiheen olettaa, että hän kirjoittaa pitkälti valmiille pohjille. Toivottavasti hänet aikanaan korvaa joku vähän innokkaampi. Suomen suurimman sanomalehden lukijat ansaitsisivat parempaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös