Nyt just vituttaa!

  • 2 580 068
  • 12 196

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigan pääperkele taas vaihteeksi välieriin. Sopii toivoa, että TPS hoitaa sunnuntaina homman.
Vaikka yleisesti ottaen kuluvan kauden mestaruuden kohtalo kiinnostaa vain pari pykälää enemmän kuin Pitsiturnauksen voitto, niin kyllähän sen yhden kusipään valmentama, liigan ilottomin joukkue olisi voinut pudota. Ikävä kyllä näyttäisi kuitenkin olevan vahvassa finaalivireessä ja perinteiset maalin voitot (1-0/2-1/3-2) povaavat menestyksellistä kevättä ja kaikkia vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua Tapola ei vituta. En tunne ihmisenä tarkemmin, mutta muistan ja tiedän hyvin Tapolan jo 30 vuoden takaa

Elää ja hengittää Tapparaa ja uskoisin, että istuisi hardcore kannattajana fanikatsomossa Tapparan lippua heiluttaen, jollei olisi noussut jääkiekon ammattilaiseksi. Tunne lyö mielestäni välillä yli Tapparan puolesta ja mopo lähtee keulimaan, vaikka ammattilainen onkin eli on sokea Tapparaa vastustaville kommenteille tms.

Itse nimenomaan haluaisin pelata hänenlaisensa koutsin alaisuudessa

Tulee kuitenkin välierässä vastaan sitten Tappara tai TPS niin HIFK menee finaaliin. Palapelin palat on nyt meille Stadin kingeille kohdillaan!
 
Viimeksi muokattu:

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua Tapola ei vituta. En tunne ihmisenä tarkemmin, mutta muistan ja tiedän hyvin Tapolan jo 30 vuoden takaa
Heh, omassa kirjoituksessani oli tarkoitus viitata Rautakorpeen. Tuli jotenkin selkärangasta, että tämä valmentaa Tapparaa ja en edes muistanut, että siellä on taas hommia kierrätetty. Ei siinä, ärsyttävä hahmo Supermarsu-Tapolakin on ja istuu hyvin seuraan, mutta Rautakorpi toki omaa luokkaansa, jota alleviivaa korona-ajan säädöt.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tukka-Jukka nyt on symppis Tapolan rinnalla, joka on sen yhden polakin jälkeen vastenmielisin henkilö Suomen jääkiekkohistoriassa. Se jatkuva itku tuomareille ja tuomarien manipulointi pelin aikana, erätaoilla, matsin jälkeen, välipäivinä ym. halventaa koko lajia.
Ja toki se ”luokan kantelupukki” -tyylinen sormenosoittelu vesipullon lennettyä kentälle ei unohdu ikinä.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua Tapola ei vituta. En tunne ihmisenä tarkemmin, mutta muistan ja tiedän hyvin Tapolan jo 30 vuoden takaa

Elää ja hengittää Tapparaa ja uskoisin, että istuisi hardcore kannattajana fanikatsomossa Tapparan lippua heiluttaen, jollei olisi noussut jääkiekon ammattilaiseksi. Tunne lyö mielestäni välillä yli Tapparan puolesta ja mopo lähtee keulimaan, vaikka ammattilainen onkin eli on sokea Tapparaa vastustaville kommenteille tms.

Itse nimenomaan haluaisin pelata hänenlaisensa koutsin alaisuudessa

Tulee kuitenkin välierässä vastaan sitten Tappara tai TPS niin HIFK menee finaaliin. Palapelin palat on nyt meille Stadin kingeille kohdillaan!
Olisko IFK lta kuitenkin pari palapelin palasta hukassa nimeltään Kousa ja Auvitu.

Tappara jos saa Kuuselan takas niin taitaa niilläkin olla mestaruutta ajatellen aika valmis kuva valmiina. Toivottavasti kohtaavat Lukon välierissä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisko IFK lta kuitenkin pari palapelin palasta hukassa nimeltään Kousa ja Auvitu.

Tappara jos saa Kuuselan takas niin taitaa niilläkin olla mestaruutta ajatellen aika valmis kuva valmiina. Toivottavasti kohtaavat Lukon välierissä...

Yksittäisiä loukkaantumisia tulee aina ja Auvitua ei ole mun palapelissä lainkaan. Kousa on menetys, mutta muuten IFKn terveystilannehan on just nyt harvinaisen hyvä.

Mun mielestä yleensäkin turha miettiä sitä kuka pystyy pelaamaan tai kuka tippui pois joko omilta tai vastustajilta. Niillä mennään ketä on ja HIFK pystyy voittamaan kannun ilman Kousaa ja mahdollisia muitakin tulevien pelien loukkaantujia. Sen verran on mun silmään leveyttä rosterissa ja vielä varaa kuormittaa joitain pelaajia isommallakin peliajalla. Lisäksi jengillä vaikuttaisi olevan tällä hetkellä henkisellä puolella kepeä mieli eli uskoa ja voimavaroja on hyvin varastossa, kun kautta on maksimissaankin enää 10 peliä jäljellä. Sekin lupaa hyvää.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tukka-Jukka nyt on symppis Tapolan rinnalla, joka on sen yhden polakin jälkeen vastenmielisin henkilö Suomen jääkiekkohistoriassa. Se jatkuva itku tuomareille ja tuomarien manipulointi pelin aikana, erätaoilla, matsin jälkeen, välipäivinä ym. halventaa koko lajia.
Ja toki se ”luokan kantelupukki” -tyylinen sormenosoittelu vesipullon lennettyä kentälle ei unohdu ikinä.

Joo Tukkis on enemmänkin sellanen aggre-tyyppi, joka raivoaa kun homma ei mene nappiin. Vähän kun me kannattajatkin ;) Aavistuksen vastenmielinen Tukkis toki on, mutta niin on esim. Virtakin ja jopa Manner sillon, kun oikeen äityy sellaseks tietynlaiseks.

Noh, Tapolasta lienee kaikki sanottukin jo. Ei se kritiikki turhaa ole ollut. Itkevä ja kitisevä jättiläisvauva, kuten nestori JHag aikoinaan kuvasi Alpo Suhosta.
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa jos Telia ei saa hommia kondikseen, ja joutuu tsiigaa tabletilta matsia...tällä hetkellä Chromecastillä ei siis lähetys ainakaan täällä skulaa.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Aavistuksen kuiva tyyppi vaikka onkin oma kasvatti.

Ei ole mitään häntä vastaan persoonana ja yleensä onnistuu kommentaattorina poimimaan peleistä yhdeksän miljoonan NHL-pelin kokemuksellaan ihan hyviä pointteja. Tänään kuitenkin löytää asiaa jostain seiskapakin tupen jyrsimisen purujäljestäkin.

Kummallinen fiksaatio jäi päälle myös tuohon tokan erän alun TPS:n "hyvään alkuun". Peli nyt aaltoili tosiaan ehkä kolme vaihtoa niin että TPS sai kiekon jopa ihan IFK:n alueelle asti.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sami Kapanen ei sovi televisioon mihinkään pelinkommentointitehtäviin. Ei jatkoon... ei uskoisi, että on pelannut NHL:ssä, kun näkee välillä pelin kokonaiskuvaa ihmeellisellä tavalla ja toistaa vain itseään ollen paikalla. Kaikki varmasti haluaa kuulla esim Kibe Kuhtaa siellä mielummin, koska siellä vaihtuu juttu (jota koko ajan tulee) koko ajan ja ihmeen hyvin vetää ulos IFK laseista... ja alkaa ymmärtämään sen, miksi oli hupiukko myös IFK kopissa :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatan olla vähemmistössä, mutta mun mielestä telkkarissa ei tarvi olla mitään hupiukkoa tai moottoriturpaa pölisemässä kommentaattorina, kun ruudulta näkee tapahtumat. Radiossa juttua voi heittää runsaasti. Kapanen oli tänään riittävän hyvä. Voi olla, että sitä jurppi, kun joutui kuuntelemaan Saukkosen sekoilua, ja sen takia oma ulosanti oli kuivaa.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Saatan olla vähemmistössä, mutta mun mielestä telkkarissa ei tarvi olla mitään hupiukkoa tai moottoriturpaa pölisemässä kommentaattorina, kun ruudulta näkee tapahtumat. Radiossa juttua voi heittää runsaasti. Kapanen oli tänään riittävän hyvä. Voi olla, että sitä jurppi, kun joutui kuuntelemaan Saukkosen sekoilua, ja sen takia oma ulosanti oli kuivaa.
Mun mielestä se Kukkonen oli hyvä kommentaattori. Hyviä huomioita koko ajan ja neutraali vaikka luulis että kärpännahkaviitassa. Just sellainen joka tuo katselukokemukseen lisää.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatan olla vähemmistössä, mutta mun mielestä telkkarissa ei tarvi olla mitään hupiukkoa tai moottoriturpaa pölisemässä kommentaattorina, kun ruudulta näkee tapahtumat. Radiossa juttua voi heittää runsaasti. Kapanen oli tänään riittävän hyvä. Voi olla, että sitä jurppi, kun joutui kuuntelemaan Saukkosen sekoilua, ja sen takia oma ulosanti oli kuivaa.
Jep. Ja, kommentaattorien pitää (jostain syystä) yrittää pysyä neutraalina, jolloin esim. tänään HIFKin selkeää ylivoimaa pitää tasoitella ja hakea näkemyksiä, miten matsi voisi tasoittua. Palvellaan neutraalisti molempia leirejä, mikä vesittää lopputulosta. Kapasella myös rasitteena HIFK-tausta. Mutta, räväkämpää sakkia saisi olla viihdearvon kasvattamiseksi.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kyllä täältäkin kolme lammasta Kapaselle. Välierät menossa ja Kapanen laahaten selostaa kuin jotain tiistain runkosarja peliä. Niin hienon ja fyysisen pelin kuin IFK pelasi ja Kapanen ei tuntunut noteeraavan koko pelin aikana mitään muuta kuin "noh, IFK kyllä ihan hyvin tuota keskustaa puolustaa"
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kummallinen fiksaatio jäi päälle myös tuohon tokan erän alun TPS:n "hyvään alkuun". Peli nyt aaltoili tosiaan ehkä kolme vaihtoa niin että TPS sai kiekon jopa ihan IFK:n alueelle asti.

Joutui vähän pumppaamaan TPS:n renkaita turkulaisille ja neutraaleille faneille. Sama homma tuolla rapakon takana on NHL:ssä jonkun Buffalon suhteen, neutraalit selostajat joutuvat pumppaamaan Sabresin renkaita väkisin milloin mistäkin, jokin yksittäinen hyvä suoritus niin sitä nostetaan isosti esille. Ei tuossa sen kummempaa. Mielestäni Kapanen on ihan ok. Saukkonen ei ole ok.

Itseä ei vituta tällä hetkellä yhtään mikään, ei edes Saukkonen!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä ihmistä vituttaa, kun ei pääse hallille katsomaan matsia. Vitun korona ja kiinalaiset lepakonsyöjät.

Ja Intialaiset kahlaajat puolestaan tekevät kaikkensa, ettei hetkeen loppuisi tämä koronanpaska.

Joo 2 vuotta edellisestä poff-matsista hallilla, että totatota. Noh, mutta jos finaaleihin päästäisiin, niin kyllä se yhtä hyvältä maistuisi kun "hallikaudellakin".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös