@BigRedCat toistan itseäni - äänestä jaloillasi ja rahapussillasi sen sijaan, että vaahtoat täällä foorumilla asiasta. Jos et halua seurata trappikiekkoa / Liigaa niin hyvä mies - älä sitten seuraa. Sinun ei ole mikään pakko ja aniharvaa myöskään kiinnostaa kiihkoissasi kirjoitetut kommentit aiheesta. Kirjoitat tunnetilassa, jossa sinua perustellusti epäillään siitä, että jonkin verran mielipiteen kärkkyyteen on vaikuttanut se, että kannattamasi joukkue ei pärjää tässä kisassa.
IFK saa pelata aivan miten haluaa ja aivan missä sarjassa se haluaa pelata. Jokaisella on oikeus valita itse seuraako tätä peliä vai ei. En minäkään trap-pelaamisesta pidä, mutta en minä myöskään ketään siitä syytä paitsi itseäni, jos tästä maksan ja tällaista katson. Se on oma vika katos.
IFK saa pelata aivan miten haluaa ja aivan missä sarjassa se haluaa pelata. Jokaisella on oikeus valita itse seuraako tätä peliä vai ei. En minäkään trap-pelaamisesta pidä, mutta en minä myöskään ketään siitä syytä paitsi itseäni, jos tästä maksan ja tällaista katson. Se on oma vika katos.