@BigRedCat toistan itseäni - äänestä jaloillasi ja rahapussillasi sen sijaan, että vaahtoat täällä foorumilla asiasta. Jos et halua seurata trappikiekkoa / Liigaa niin hyvä mies - älä sitten seuraa. Sinun ei ole mikään pakko ja aniharvaa myöskään kiinnostaa kiihkoissasi kirjoitetut kommentit aiheesta. Kirjoitat tunnetilassa, jossa sinua perustellusti epäillään siitä, että jonkin verran mielipiteen kärkkyyteen on vaikuttanut se, että kannattamasi joukkue ei pärjää tässä kisassa.
IFK saa pelata aivan miten haluaa ja aivan missä sarjassa se haluaa pelata. Jokaisella on oikeus valita itse seuraako tätä peliä vai ei. En minäkään trap-pelaamisesta pidä, mutta en minä myöskään ketään siitä syytä paitsi itseäni, jos tästä maksan ja tällaista katson. Se on oma vika katos.
Olenko kirjoittanut kiihkoissani jotain kommentteja aiheesta? Ja kuinka montaa luulet sitten kiinnostavan nämä sinun kirjoituksesi ja kehotuksesi? Nyt lipsahti jo vitutuksen puolelle, että Tapparan kannattaja tulee pätemään jostain jaloilla äänestämisestä IFK:n suhteen IFK:n kannattajille. Itse haluan seurata Liigaa, jossa joukkueeni pelaa viihdyttävää hyökkäyspainotteista kiekkoa, jolla menestytään, kuten esim. viime vuoden IFK. Tajuatko? Ei ole viime vuoden IFK:n pelityyli mistään vuosikymmenten takaa. Tämän vuoden IFK on sen sijaan ollut tylsä ja huono, lukuunottamatta Kärpät- ja TPS-sarjoja. Toivon myös, että Liigan tuomarilinja palvelee tämän suuntaista kiekkoa, ja koska haluan seurata rakastamaani seuraa, en halua katsoa mieluummin esim. KHL:ää tai NHL:ää. Ihan naurettavaa että ilmeisesti oletat minun puhuvan jotenkin erityisesti Tapparasta.
Toivottavasti muuten ravintolassa paskaa ruokaa saadessasi tajuat pitää sen täysin omana tietonasi sen sijaan että avautuisit keskustelupalstalla, tarjoilijalle, tai kavereillesi. Aniharvaa kuitenkaan kiinnostaa se että vaahtoat asiasta. Äänestä sen sijaan jaloillasi. Jos saat paskaa ruokaa on se oma vikasi, itsepähän maksoit. Eikä ole mitään väliä vaikka kyseessä olisi ravintola, josta olisit saanut parhaat ruokailukokemuksesi.
Käynpä kertomassa itsekin tästä lähtien tuolla esim. Finleyn taklauksista valittaville, että vittuako seuraat Liigaa, oma vikasi se on katos. Äänestä jaloilla jos haluat nähdä pelikieltoja taklauksista kiekottomaan mieheen, äläkä katso Liigaa. Ketään ei kiinnosta vaahtoamisesi keskustelupalstalla.