Nyt just hymyilyttää!

• 2 381 020
  • 12 177

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Meinas kostautua toi hännän pöydälle nostaminen :D Hovinen kuitenki pelasti sut kasvojen menetykseltä ;)
Niinpä, mutta pitää ottaa ilo pienistäkin asioista ennen kuin ne viedään pois. :D

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
TPS ei saanut IFK:lta tällä kaudella pistettäkään, häviten kaikki neljä ottelua varsinaisella peliajalla.

Koska viimeksi? 1985-1986. Go IFK!
Oho, tämä tieto on oikeasti yllättävä. Muistikuvani mukaan lähes kaikki ottelut olivat vieläpä varsin tasaisia.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Positiivarina ajatellen, nyt on hyvä näytönpaikka Nykyrillä ja hän on myös tämän näytönpaikan ansainnut. Lisää vaan ennakkoluulottomia ja rohkeita ratkaisuja jääkiekkokenttien Messiltä.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Kouvostoliitto-voittoputki jatkuu edelleen, olen käynyt siellä 3 kertaa, ja joka kerta ollaan voitettu.

6 pisteen viikonloppu, ja Roopelle nollapeli, nyt on tyytyväinen olo, vaikka ekassa erässä sai pelätä että tulee kunnolla dunkkuun.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kouvostoliitto-voittoputki jatkuu edelleen, olen käynyt siellä 3 kertaa, ja joka kerta ollaan voitettu.
Siinä hyvin epätodennäköisessä skenaariossa, että KooKoo tulee keväällä vastaan niin täällä pitää kerätä kolehti ja lähettää sinut vieraspeleihin.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),

Sulla sitten tosi nopea päästä suoraan Kouvolaan, niin varmasti myös kiva käydä, jos vierasvoittojakin sieltä noin mukavasti tulee:)

Varmaan Kouvolassa saa myös auton mukavemmin parkkiin ja lähemmäksi hallia, kun mitä Nordiksen kulmilla.

Mulla sen sijaan ollut kehnompi säkä noiden vierasmatsien suhteen, kun kaksi kertaa oon käynyt Lahdessa nyt alle vuoden sisään ja molemmissa matseissa tullut takkiin ihan urakalla. Ja tuli myös edellisessä, jota meinasin mennä katsomaan, mutta en sitten mennytkään.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Sulla sitten tosi nopea päästä suoraan Kouvolaan, niin varmasti myös kiva käydä, jos vierasvoittojakin sieltä noin mukavasti tulee:)

Varmaan Kouvolassa saa myös auton mukavemmin parkkiin ja lähemmäksi hallia, kun mitä Nordiksen kulmilla.

Mulla sen sijaan ollut kehnompi säkä noiden vierasmatsien suhteen, kun kaksi kertaa oon käynyt Lahdessa nyt alle vuoden sisään ja molemmissa matseissa tullut takkiin ihan urakalla. Ja tuli myös edellisessä, jota meinasin mennä katsomaan, mutta en sitten mennytkään.
Juu, kyllä siellä Kouvolassa saa auton hyvin parkkiin, mä en yleensä ajele Nordikselle, vaan tulen auto-stoge-dösä tai spårayhdistelmällä.

Mulla on Lahden hallista aika paska tilasto, olen nähnyt vaan yhden voiton, ja kokonaista 4 tappioa, joista 2 tosin oli elokuisia treenipelejä.

Viimeksi muokattu:

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Tuli oltua tänään extempore paikan päällä.
Eihän toi peli mistään taaskaan ollu kotoisin mutta nyt oli asennetta ja taistelua.
Seuraava tilaukseen menevä qw on #4 Nykyri.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on Lahden hallista aika paska tilasto, olen nähnyt vaan yhden voiton, ja kokonaista 4 tappioa, joista 2 tosin oli elokuisia treenipelejä.

Mulla vielä paskempi. Kävin katsomassa 2006 pelin siellä. Silloin kun oikorata aukes. Eka erä Lahdelle 4-0 ja koko peli 10-1.

Mua säälittiiin HIFK:n kamoissa ekasta erätauosta lähtien. En helposti lähde uudestaan.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Mulla vielä paskempi. Kävin katsomassa 2006 pelin siellä. Silloin kun oikorata aukes. Eka erä Lahdelle 4-0 ja koko peli 10-1.

Mua säälittiiin HIFK:n kamoissa ekasta erätauosta lähtien. En helposti lähde uudestaan.
No voi helvetti mikä kokemus, tuon jälkeen se on täysin ymmärrettävää

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy