Nyt just hymyilyttää!

• 2 376 474
  • 12 138

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Tällä kaudella pelistä puuttunut jotain. Nyt sen keksin, minä katsomossa.
Noh, ällös huoleton. Perjantaina Nordikselle ja sitten alkavan loman kunniaksi heti seuraavana päivänä Kouvostoliittoon(sick!) ekaan vieraspeliin tuolla. (Turku, Tampere, Oulu ja Lahti nähty).

Tästä se pelillinen nousu alkaa, tuut tuut!

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Noh, ällös huoleton. Perjantaina Nordikselle ja sitten alkavan loman kunniaksi heti seuraavana päivänä Kouvostoliittoon(sick!) ekaan vieraspeliin tuolla. (Turku, Tampere, Oulu ja Lahti nähty).

Take my word!!

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★

Sulla on nyt loistava mahdollisuus tehdä itsestäsi sankari. Älä nyt pilaa tätä!

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Luulin tänään olevan pelipäivä, mutta siellähän pelaavatkin vain köyhät keskenään. Suurseura astuu estradille vasta perjantaina ja se spektaakkeli esitetäänkin sitten näköjään koko kansalle, myös niille köyhille, ilmaiseksi.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näetteks te koskaan näkyjä? Onks teillä kykyjä? Lapsena mun suosikki Bond-leffa oli Elä ja anna toisten kuolla kun siinä oli se tsirbu ja ne kortit. Jo penskana muistan kun faija kuoli ja meille soitettiin siitä ennen kuin me ehdittiin soittaa kellekään. Mummokin kertoi vastaavia tarinoita. Satoja vuosia sitten jengiä on poltettu roviolla noitina, viety saareen hulluina, mutta nyt ajat on toiset. Mun hetkeni koitti viikko tai kaks sitten kun maksoin IFK:n playoff-kausarin. Kohtalo on sinetöity. Stadin kevät on punainen!

Liitteet

• 1897.jpg
    1897.jpg
    48,3 KB · kertaa luettu: 94

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Aamulehden juttu ex-Lenin -museosta. Ja mikäs mahorkantuoksuinen pelipaita taustalta pilkistääkään.

Hymyilytti kyllä.

Viimeksi muokattu:

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy