Niinpä, mutta pitää ottaa ilo pienistäkin asioista ennen kuin ne viedään pois. :DMeinas kostautua toi hännän pöydälle nostaminen :D Hovinen kuitenki pelasti sut kasvojen menetykseltä ;)
Niinpä, mutta pitää ottaa ilo pienistäkin asioista ennen kuin ne viedään pois. :DMeinas kostautua toi hännän pöydälle nostaminen :D Hovinen kuitenki pelasti sut kasvojen menetykseltä ;)
Oho, tämä tieto on oikeasti yllättävä. Muistikuvani mukaan lähes kaikki ottelut olivat vieläpä varsin tasaisia.TPS ei saanut IFK:lta tällä kaudella pistettäkään, häviten kaikki neljä ottelua varsinaisella peliajalla.
Koska viimeksi? 1985-1986. Go IFK!
Siihen on tän seuran kanssa oppinut :DNiinpä, mutta pitää ottaa ilo pienistäkin asioista ennen kuin ne viedään pois. :D
1erä oli ainakin todella hyvää!Tänään jatketaan voittojen tiellä ja uskon tänään pelin olevan paremman näköistä.
Siinä hyvin epätodennäköisessä skenaariossa, että KooKoo tulee keväällä vastaan niin täällä pitää kerätä kolehti ja lähettää sinut vieraspeleihin.Kouvostoliitto-voittoputki jatkuu edelleen, olen käynyt siellä 3 kertaa, ja joka kerta ollaan voitettu.
Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),Siinä hyvin epätodennäköisessä skenaariossa, että KooKoo tulee keväällä vastaan niin täällä pitää kerätä kolehti ja lähettää sinut vieraspeleihin.
Otan osaa.Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),
Otan osaa.Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),
Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),
Kiitos, kyllähän tähän on jo tottunut vaikka se oli aluksi iso homma sopeutua Stadin jäbälle, ja kyllähän sitä reissaa täältä Nordiksellekin ihan sujuvastiOtan osaa.
Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),
Juu, kyllä siellä Kouvolassa saa auton hyvin parkkiin, mä en yleensä ajele Nordikselle, vaan tulen auto-stoge-dösä tai spårayhdistelmällä.Sulla sitten tosi nopea päästä suoraan Kouvolaan, niin varmasti myös kiva käydä, jos vierasvoittojakin sieltä noin mukavasti tulee:)
Varmaan Kouvolassa saa myös auton mukavemmin parkkiin ja lähemmäksi hallia, kun mitä Nordiksen kulmilla.
Mulla sen sijaan ollut kehnompi säkä noiden vierasmatsien suhteen, kun kaksi kertaa oon käynyt Lahdessa nyt alle vuoden sisään ja molemmissa matseissa tullut takkiin ihan urakalla. Ja tuli myös edellisessä, jota meinasin mennä katsomaan, mutta en sitten mennytkään.
Mulla on Lahden hallista aika paska tilasto, olen nähnyt vaan yhden voiton, ja kokonaista 4 tappioa, joista 2 tosin oli elokuisia treenipelejä.
Tänään varmistui että me ei voida tipahtaa :)
No voi helvetti mikä kokemus, tuon jälkeen se on täysin ymmärrettävääMulla vielä paskempi. Kävin katsomassa 2006 pelin siellä. Silloin kun oikorata aukes. Eka erä Lahdelle 4-0 ja koko peli 10-1.
Mua säälittiiin HIFK:n kamoissa ekasta erätauosta lähtien. En helposti lähde uudestaan.