Niinpä, mutta pitää ottaa ilo pienistäkin asioista ennen kuin ne viedään pois. :DMeinas kostautua toi hännän pöydälle nostaminen :D Hovinen kuitenki pelasti sut kasvojen menetykseltä ;)
Niinpä, mutta pitää ottaa ilo pienistäkin asioista ennen kuin ne viedään pois. :DMeinas kostautua toi hännän pöydälle nostaminen :D Hovinen kuitenki pelasti sut kasvojen menetykseltä ;)
Oho, tämä tieto on oikeasti yllättävä. Muistikuvani mukaan lähes kaikki ottelut olivat vieläpä varsin tasaisia.TPS ei saanut IFK:lta tällä kaudella pistettäkään, häviten kaikki neljä ottelua varsinaisella peliajalla.
Koska viimeksi? 1985-1986. Go IFK!
Siihen on tän seuran kanssa oppinut :DNiinpä, mutta pitää ottaa ilo pienistäkin asioista ennen kuin ne viedään pois. :D
1erä oli ainakin todella hyvää!Tänään jatketaan voittojen tiellä ja uskon tänään pelin olevan paremman näköistä.
Siinä hyvin epätodennäköisessä skenaariossa, että KooKoo tulee keväällä vastaan niin täällä pitää kerätä kolehti ja lähettää sinut vieraspeleihin.Kouvostoliitto-voittoputki jatkuu edelleen, olen käynyt siellä 3 kertaa, ja joka kerta ollaan voitettu.
Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),Siinä hyvin epätodennäköisessä skenaariossa, että KooKoo tulee keväällä vastaan niin täällä pitää kerätä kolehti ja lähettää sinut vieraspeleihin.
Otan osaa.Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),
Otan osaa.Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),
Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),
Kiitos, kyllähän tähän on jo tottunut vaikka se oli aluksi iso homma sopeutua Stadin jäbälle, ja kyllähän sitä reissaa täältä Nordiksellekin ihan sujuvastiOtan osaa.
Mun on aika helppo mennä, kun nykyään asun vaan 45 kilsan päässä Kouvolasta :),