Niin, ja
@BOL voisi tulla takaisin.
Kiitti. Mulle ei ole tullut ilmoitusta tägäyksestä, mutta frendi vinkkasi, että mua kaivataan. Tulin nyt ainakin toviksi käymään, kun oikein erikseen pyysit :).
Ymmärrän hyvin @BOL:in poisjäämisen, kun jotkut asiat, joita hän puolusti osoittautuivat kuplaksi tai torsoksi.
Lisäksi vastaan väittäjiä oli aina runsaasti. Silloin argumentointi menee raskaaksi.
Täytyy myöntää, että itsekin välillä väittelin vastaan ja teki mieli nokitella, mutta myöhemmin päätin jättää ne vähemmälle, kun tuntui että vastustajia riitti liikaa muutenkin.
Olihan tarinat välillä väsyttävän pitkiä, mutta ei kenenkään ole pakko täällä kaikkea lukea.
Tämä vanha kuitenkin toivoisi paluuta, vaikka edes vähän silloin tällöin. Väriä nämä palstat kaipaavat.
Tähän boldattuun kohtaan haluaisin mielelläni lisätietoja. Mitä ovat nämä asiat?
Ja ihan nyt selvyyden vuoksi, mä jättäydyin palstalla taka-alalle siksi, että täällä oli oikeasti todella häiriintyneitä kirjoituksia viime keväänä ja vielä kesälläkin. En siis ole poistunut palstalta siksi, että kokisin jotenkin menettäneeni kasvoni tai jotain muuta yhtä dorkaa. Miksi olisin? Näkemykseni ovat olleet ihan valideja, vaikka ne valtavirrasta usein poikkeavatkin. Enkä mä nyt aina väärässäkään ole ollut.
Olen kyllä käynyt lukemassa kirjoituksia välillä enemmän, välillä vähemmän. Jutut kiertävät kehää ja pääsääntöisesti tänne tullaan valittamaan milloin mistäkin. Ja kyllähän niitä aiheita riittää ja aina voi tonkia menneisyyttä. Ja koska tämä on oikeasti kaukana siitä, mikä HIFK:n tilanne on todellisuudessa, en koe mielekkääksi lukea väitteitä, joille ei ole juurikaan tosielämän totuuspohjaa.
Ja korostan nyt vielä erikseen, että kyse ei ole siitä, että muiden näkemykset eriävät omistani, vaan siitä, että valtaosa kirjoituksista ovat sisällöllisesti hyvin heikkolaatuisia ja vanhojen paskojen läppien toistoa, toki välillä on ihan todella hyviäkin kirjoituksia.
Mutta, jos nyt joku haluaa juuri mun näkemykseni johonkin spesifiin asiaan, niin aina saa tägäillä. Kyllä mulla edelleen näkemyksiä ja mielipiteitä löytyy ja olen avoin järkevälle keskustelulle.
Jos nyt itse ketjun aiheeseen kommentoisin vielä, niin hymyilyttää se, että kaikista monista vastoinkäymisistä huolimatta joukkue on pelannut tuloksellisesti aivan erinomaisen alkukauden. En varsinaisesti ole kauhean yllättäynyt, mutta olen sitten kuitenkin vähän. Lähinnä siksi, että loukkaantumisia on ollut jälleen kerran aivan liikaa eikä parhaalla rosterilla ole vedetty kuin kauden avauspeli. Musta tämän kauden jengi on paljon kiinnostavampi kuin viime kauden jengi, vaikka nimiluettelo paljon ohuempi onkin. Mun silmiini on näyttänyt selkeästi myös, että viime kauden katkera kalkki maistui ihan oikeasti niin paskalle, että se on motivoinut jätkiä panostamaan työntekoon ihan tosissaan. Ja keskittyvät nyt muutenkin enemmän olennaiseen ihan yleisestikin.
Pahoitteluni pitkästä tekstistä. Tämänkin viestin voi lukea osissa.