Nyt just hymyilyttää!

  • 2 210 310
  • 10 992

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minusta tämä oli jopa kovempi suoritus kuin kauden paras peli Ilvestä vastaan. Yleensä huippupelin jälkeisessä on palattu maan pinnalle. Niin tänäänkin, mutta silti kolmen pisteen kera.

Tässä alkaa vähän hymyilyttää. Nautitaan nyt!
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On.

Kolme kertaa jäänyt neljään voittoon.
Ja Nokian kirous on myös rikki.

Hymyilyttää!
Pisin pisteille putki on kaudelta 22-23. Se on siis seura historian pisin putki (16 ottelua).
Eilinen matsi oli heikko. Voitto sehän saa aina suupielen nykimään. Samalla pakko nostaa MUULI/ SEPPLÄ ketju. Illasta toiseen takuu varmaa suorittamista. Tekee just sen mitä pyydetään ja vähän vielä päälle.Ei voi moittia.
Toinen mainitsemisen arvoinen asia on, ettei HOVINEN olekaan ohittamaton. Se ehkä joukkueenkin on hyvä muistaa. Ei voi olettaa, että vedetään puolivaloilla, kun veska hoitaa kuitenkin loput. Perjantaina paremmin!
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei milllään pahalla, mutta jos oikein muistan niin esimerkkinä toiminee entinen utj:mme/uj:mme, jota mielestäni aika monesti ja paljon puolustit (varmaan ihan mielestäsi aiheesta). Kaikki eivät kovin kauan häntä pitänyt kovinkaan hyvänä ja lopulta hän osoittautui aikamoiseksi kuplaksi/torsoksi. Puhua kauniisti hän osasi.
No, kuten tuossa toteat, et ole mistään sellaisesta syystä jättänyt vähemmälle kirjoittamista. Olkoon niin.
Mutta anyways welcome back anyday, minä ainakin luin mielenkiinnolla tarinoitasi, vaikka toisinaan olinkin eri mieltä.
Hyvää syksyn jatkoa!

Kiitos vastauksestasi, joka tosin olla kyllä vähintään mielenkiintoinen. Seison edelleen omien sanojeni/kirjoitusteni takana enkä oikeastaan ole muuttanut näkemyksiäni muutenkaan. Toki aina tapahtuu hienosäätöä, mutta olen edelleen isoista linjoista samaa mieltä kuin aiemminkin. Mutta en mä näistä sen kummemmin enää vääntämään lähde, eiköhän kaikki ole sanottu ja vanhat viestit voi kaivella hakutoiminnolla, jos jotain kiinnostaa.

Hyvää syksyn jatkoa myös sinulle!
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Herran jumala te osaatte laittaa viestiä pelin olessa käynnissä.
Lätsä pois päästä siitä, mut hei pikkuisen himmailkaa.
Vanhus saa sydärin kun pitäisi ehtiä erätauolla lukea viestit ennen kuin peli jatkuu.
Siis muiden pitäis rajottaa matsin aikana kirjoittamista koska sä et ehdi lukea kaikkia viestejä erätauolla?
Selkee homma.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tepsin osiossa VALItetaan heidän huonoa maalivahtitilannetta ja haikaillaan Hovisen tai Ortion perään. Jos Ortio sinne päätyy niin Tepseistä tulee vakava haaste meillekin.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Siis muiden pitäis rajottaa matsin aikana kirjoittamista koska sä et ehdi lukea kaikkia viestejä erätauolla?
Selkee homma.

En minä sitä tarkoittanut.
Vaan että toisilla se "kynä" käy kyllä perkeleen nopeasti.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Superfani-ketjun avaaja lähti isoista ovista ulos. Aika amatööri ilman mitään aitoa hiihto- tai painitaustaa. Huono yritys kaikkineen.
Eli hiihtäjä-painija alter ego-listaan ei tainnut tulla uutta nimeä tällä kertaa? Harmillista.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pisin pisteille putki on kaudelta 22-23. Se on siis seura historian pisin putki (16 ottelua).
Eilinen matsi oli heikko. Voitto sehän saa aina suupielen nykimään. Samalla pakko nostaa MUULI/ SEPPLÄ ketju. Illasta toiseen takuu varmaa suorittamista. Tekee just sen mitä pyydetään ja vähän vielä päälle.Ei voi moittia.
Toinen mainitsemisen arvoinen asia on, ettei HOVINEN olekaan ohittamaton. Se ehkä joukkueenkin on hyvä muistaa. Ei voi olettaa, että vedetään puolivaloilla, kun veska hoitaa kuitenkin loput. Perjantaina paremmin!

Hyvä viesti kokonaisuutena ja jaan näkemyksesi. Otan kiinni vielä tohon Seppälä-Muuli-akseliin. Hyvä duo ja osoitti toimivuutensa jo viime kaudella. Seppälä toimi myös Väänäsen kanssa ja myös Muuli toimi Väänäsen kanssa, mutta jostain syystä kokonaisuutena trio jäi usein vähän piippuun. Ei aina, mutta liian usein. Tosin sekin pitää huomioida, että Väänänen oli pitkiä pätkiä poissa ja välillä Seppäläkin, joten pelituntuma ei ollut kovin usein kaikilla samalla tasolla. Tässä Seppälä-Muuli-parissa kemia tulee automaattisesti eikä heidän tarvitse kauheasti miettiä kentällä.

Hymyilyttää myös Seppälän pelaaminen kokonaisuutena. Esim. viime lauantaina Seppälä pelasi Ilvestä vastaan melkeinpä niin täydellisen peli kuin tossa roolissa voi vetää. Pitää muistaa, että Seppälän rooli ei tässä jengissä ole tehdä hattutemppuja, vaan tuoda energiaa, jalkoja ja tehdä vastustajan pelaamisesta vaikeaa. Ja siinä hän todella usein onnistuu. Toki maalejakin saa tehdä, mutta Seppälän rooli se ei varsinaisesti ole. Maali silloin, toinen tällöin on ihan riittävästi Seppälän tyyliselle pelaajalle.

Mä arvostan itse ihan helvetisti niitä pelaajia, jotka laittavat kaiken likoon illasta toiseen ja tekevät vastustajan maalinteosta vaikeampaa. Mulle sillä on kokonaisuudessa iso arvo. Sekin pitää hyväksyä, että välillä tulee heikompia pelejä ja joskus kroppa ei vain toimi optimaalisesti ja silloin, kun pelaajan arvo jengille tulee liikkeestä, se näkyy selvemmin kuin vaikka jollain Lehterällä, jonka pelaaminen perustuu kaikkeen muuhun kuin liikkeeseen. Hyvää pelisilmää valmennukselta välillä peluuttaa Seppälää ja Kodytekia yhdessä. Siinä on kaksi sellaista vastustajan kannalta rasittavaa pikkuväkkärää, että oksat pois. Mulla menisi ainakin vati ihan nurin heitä vastaan pelatessa.

Ja mitä tulee Hovisen pelaamiseen, ei ole lainkaan realistista odottaa, että hän päästää max. yhden maalin joka pelissä ihan riippumatta siitä, miten jengi kentällä pelaa. Edelleen Hovisen torjunta% on huipputasolla ja päästettyjen maalien ka. 1,0, mutta kyllä siitäkin kiitosta kuuluu kenttäpelaajille. Joukkue on aina osiensa summa ja toistaiseksi HIFK:ssa ne osaset ovat loukkaantumisista huolimatta toimineet kokonaisuutena aivan erinomaisesti. Ja sekös se hymyilyttää.

Mutta kausi on pitkä ja tällaisten tulosten jatkumista läpi kauden ei varmaankaan ole realistista odottaa. Mutta nyt on hyvät pohjat sille, että usko omaan tekemiseen ja oman jengin prosessiin pitäisi olla korkealla tasolla, vaikka jossain kohtaa tulosta ei tulisikaan samalla tavalla. Mutta lähdetään nyt siitä, että mitään totaalidyykkausta ei tule.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin ovat hyvässä synkassa. Ja Jesse on lisäksi painanut jo kolme byyriakin. Mikähän hänen kausiennätyksensä on?
3+5 oli edellis kaudella ja se oli samalla liiga ennätys hänelle, joten eiköhän mene uusiksi. Tuleeko muuten muilla mieleen kaverista joku? Mulle ilmiselvä JÄKY.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös