Nyt just hymyilyttää!

  • 2 203 910
  • 10 922

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tämäkin hymyilyttää. Kun minulla on Teksti-TV auki ja lapset kävelevät ohi, kuulen aina kuiskauksen BOOMER. Eivät ymmärrä että Teksti-TV on tiedonvälityksen kivijalka Jota erityisesti näinä päivinä tulee tuijotettua.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämäkin hymyilyttää. Kun minulla on Teksti-TV auki ja lapset kävelevät ohi, kuulen aina kuiskauksen BOOMER. Eivät ymmärrä että Teksti-TV on tiedonvälityksen kivijalka Jota erityisesti näinä päivinä tulee tuijotettua.
Myönnetään saman palautteen olen omalla kotisohvallani saanut.
Ylpeästi BOOMER. Voiko muka nopeampaa tärkeän tiedon välitys kanavaa olla!?!
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Joukahaisten älykkökannattajat sytyttäneet soihtuja jäähallin sisällä eilen. Katsomonsa tyhjennetty ja kotimatkalle.

Nämä ne vain jatkavat antamistaan.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Ihan perus toimintaa noilta.Edellisessä himamatsissa kuuluttajakin joutui näitä spedejä pariin kertaan rauhottelemaan.
Kyllä.

Tosin korjattava sen verran että kotimatka ei suoraan kutsunutkaan noita vaan se olikin vain ukaasi.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Puljujärvi ei mahtunut Pingviinien kokoonpanoon. Suomalaiset urheilutoimiyttajat ovat järkyttyneitä. Ei ne taida siellä rapakon takana ymmärtää jääkiekosta mitään.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Joukahaisten älykkökannattajat sytyttäneet soihtuja jäähallin sisällä eilen. Katsomonsa tyhjennetty ja kotimatkalle.

Nämä ne vain jatkavat antamistaan.

Lienevätkö sikäläisiä superfaneja?
 

Panu#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suolahden Urho
Tämäkin hymyilyttää. Kun minulla on Teksti-TV auki ja lapset kävelevät ohi, kuulen aina kuiskauksen BOOMER. Eivät ymmärrä että Teksti-TV on tiedonvälityksen kivijalka Jota erityisesti näinä päivinä tulee tuijotettua.
Täältä tulee luettua nykyään kaikki uutiset. Ei mitään turhaa mut kaikki mitä tarvii tietää.

Vituttaa noi lehdet IL, IS, HS, kun joutuu lukee Esko Eerikäisen hiustenlähdöstä tai kuka nyt itki Vain elämää jaksossa otsikot. Sit siellä seassa menee ne oikeat asiat ohi.

Kerran teksti-tv, aina teksti-tv. Hymyilyttää että se on olemassa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Lienevätkö sikäläisiä superfaneja?

No just näitä kuulemma.

Kommandopipoissa esiintyivät joissain kuvissa eilen. Arvasihan sen, ettei tule päättymään hyvin tuokaan reissu…

Olisi kyllä hienoa jos nää larppaajat saisi pysymään helvetin kaukana koko lajista. Teillä varmaan sama toive näiden teidän ”superfanien” kohdalla?
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
No just näitä kuulemma.

Kommandopipoissa esiintyivät joissain kuvissa eilen. Arvasihan sen, ettei tule päättymään hyvin tuokaan reissu…

Olisi kyllä hienoa jos nää larppaajat saisi pysymään helvetin kaukana koko lajista. Teillä varmaan sama toive näiden teidän ”superfanien” kohdalla?
Ehdottomasti, mikään joukkue ei tarvitse tuollaisia larppaajasuperfaneja.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mä olen huomannut, että tänne on tullut viime aikoina useampiakin uusia nimimerkkejä ja se on tosi jees juttu. Tervetuloa vaan, kyllähän tänne sekaan mahtuu.

Poikkeuksena se yksi hörhö, mutta hän taisikin saada jo heti alkuun viikon kirjoituskiellon.

Niin, ja @BOL voisi tulla takaisin.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ymmärrän hyvin @BOL:in poisjäämisen, kun jotkut asiat, joita hän puolusti osoittautuivat kuplaksi tai torsoksi.

Lisäksi vastaan väittäjiä oli aina runsaasti. Silloin argumentointi menee raskaaksi.
Täytyy myöntää, että itsekin välillä väittelin vastaan ja teki mieli nokitella, mutta myöhemmin päätin jättää ne vähemmälle, kun tuntui että vastustajia riitti liikaa muutenkin.
Olihan tarinat välillä väsyttävän pitkiä, mutta ei kenenkään ole pakko täällä kaikkea lukea.
Tämä vanha kuitenkin toivoisi paluuta, vaikka edes vähän silloin tällöin. Väriä nämä palstat kaipaavat.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen huomannut, että tänne on tullut viime aikoina useampiakin uusia nimimerkkejä ja se on tosi jees juttu. Tervetuloa vaan, kyllähän tänne sekaan mahtuu.

Poikkeuksena se yksi hörhö, mutta hän taisikin saada jo heti alkuun viikon kirjoituskiellon.

Niin, ja @BOL voisi tulla takaisin.


Eikös Bol ollut kuitenkin ihan asiallinen kirjoittaja? En ainakaan nyt näin äkkiseltään muista häneltä täällä mitään epäasiallisia tai muuta typerää.

Mutta kuka tämä "yksi hörhö" oikein sitten on?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mahtava startti viikolle tuo Lehterän jatko.
Eikä varmasti tarvitse olla fakiiri ennustaakseen, että tällä palstalla on nyt kivet käännetty ja aletaan haravoida. Ja jos haravoidaan liikaa niin haravanpaskoja Pesonen käy kylässä.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylpeästi BOOMER. Voiko muka nopeampaa tärkeän tiedon välitys kanavaa olla!?!
Kyllä. Mikä kanava muka vastaan nopeammin kysymykseen "Paljonko matsit päättyivät?". Iltalehdet kun avaa, niin siellä analysoidaan jotain "tehomies" Pakarisen kissan kuukautisia ja sitten jonkin aikaa klikkailtuaan sitä löytää myöskin ne matsitulokset. Tuosta "tehomiehestä" voi jo päätellä että tehoiltu on, mutta onko hävitty vai voitettu, sitä ei nuo lehtien otsikot välttämättä kerro.

Illalla peliin, se hymyilyttää noin alkuun. Toivottavasti hymyilyttää vielä matsin jälkeenkin. Tästäkin viikosta olisi pisteitä otettavissa, joskaan 9 pisteen viikkoon en tällä kertaa usko. Mikään puu ei kasva taivaaseen asti.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, ja @BOL voisi tulla takaisin.

Kiitti. Mulle ei ole tullut ilmoitusta tägäyksestä, mutta frendi vinkkasi, että mua kaivataan. Tulin nyt ainakin toviksi käymään, kun oikein erikseen pyysit :).

Ymmärrän hyvin @BOL:in poisjäämisen, kun jotkut asiat, joita hän puolusti osoittautuivat kuplaksi tai torsoksi.

Lisäksi vastaan väittäjiä oli aina runsaasti. Silloin argumentointi menee raskaaksi.
Täytyy myöntää, että itsekin välillä väittelin vastaan ja teki mieli nokitella, mutta myöhemmin päätin jättää ne vähemmälle, kun tuntui että vastustajia riitti liikaa muutenkin.
Olihan tarinat välillä väsyttävän pitkiä, mutta ei kenenkään ole pakko täällä kaikkea lukea.
Tämä vanha kuitenkin toivoisi paluuta, vaikka edes vähän silloin tällöin. Väriä nämä palstat kaipaavat.

Tähän boldattuun kohtaan haluaisin mielelläni lisätietoja. Mitä ovat nämä asiat?

Ja ihan nyt selvyyden vuoksi, mä jättäydyin palstalla taka-alalle siksi, että täällä oli oikeasti todella häiriintyneitä kirjoituksia viime keväänä ja vielä kesälläkin. En siis ole poistunut palstalta siksi, että kokisin jotenkin menettäneeni kasvoni tai jotain muuta yhtä dorkaa. Miksi olisin? Näkemykseni ovat olleet ihan valideja, vaikka ne valtavirrasta usein poikkeavatkin. Enkä mä nyt aina väärässäkään ole ollut.

Olen kyllä käynyt lukemassa kirjoituksia välillä enemmän, välillä vähemmän. Jutut kiertävät kehää ja pääsääntöisesti tänne tullaan valittamaan milloin mistäkin. Ja kyllähän niitä aiheita riittää ja aina voi tonkia menneisyyttä. Ja koska tämä on oikeasti kaukana siitä, mikä HIFK:n tilanne on todellisuudessa, en koe mielekkääksi lukea väitteitä, joille ei ole juurikaan tosielämän totuuspohjaa.

Ja korostan nyt vielä erikseen, että kyse ei ole siitä, että muiden näkemykset eriävät omistani, vaan siitä, että valtaosa kirjoituksista ovat sisällöllisesti hyvin heikkolaatuisia ja vanhojen paskojen läppien toistoa, toki välillä on ihan todella hyviäkin kirjoituksia.

Mutta, jos nyt joku haluaa juuri mun näkemykseni johonkin spesifiin asiaan, niin aina saa tägäillä. Kyllä mulla edelleen näkemyksiä ja mielipiteitä löytyy ja olen avoin järkevälle keskustelulle.

Jos nyt itse ketjun aiheeseen kommentoisin vielä, niin hymyilyttää se, että kaikista monista vastoinkäymisistä huolimatta joukkue on pelannut tuloksellisesti aivan erinomaisen alkukauden. En varsinaisesti ole kauhean yllättäynyt, mutta olen sitten kuitenkin vähän. Lähinnä siksi, että loukkaantumisia on ollut jälleen kerran aivan liikaa eikä parhaalla rosterilla ole vedetty kuin kauden avauspeli. Musta tämän kauden jengi on paljon kiinnostavampi kuin viime kauden jengi, vaikka nimiluettelo paljon ohuempi onkin. Mun silmiini on näyttänyt selkeästi myös, että viime kauden katkera kalkki maistui ihan oikeasti niin paskalle, että se on motivoinut jätkiä panostamaan työntekoon ihan tosissaan. Ja keskittyvät nyt muutenkin enemmän olennaiseen ihan yleisestikin.

Pahoitteluni pitkästä tekstistä. Tämänkin viestin voi lukea osissa.
 

Gabrieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle
Kiitti. Mulle ei ole tullut ilmoitusta tägäyksestä, mutta frendi vinkkasi, että mua kaivataan. Tulin nyt ainakin toviksi käymään, kun oikein erikseen pyysit :).



Tähän boldattuun kohtaan haluaisin mielelläni lisätietoja. Mitä ovat nämä asiat?

Ja ihan nyt selvyyden vuoksi, mä jättäydyin palstalla taka-alalle siksi, että täällä oli oikeasti todella häiriintyneitä kirjoituksia viime keväänä ja vielä kesälläkin. En siis ole poistunut palstalta siksi, että kokisin jotenkin menettäneeni kasvoni tai jotain muuta yhtä dorkaa. Miksi olisin? Näkemykseni ovat olleet ihan valideja, vaikka ne valtavirrasta usein poikkeavatkin. Enkä mä nyt aina väärässäkään ole ollut.

Olen kyllä käynyt lukemassa kirjoituksia välillä enemmän, välillä vähemmän. Jutut kiertävät kehää ja pääsääntöisesti tänne tullaan valittamaan milloin mistäkin. Ja kyllähän niitä aiheita riittää ja aina voi tonkia menneisyyttä. Ja koska tämä on oikeasti kaukana siitä, mikä HIFK:n tilanne on todellisuudessa, en koe mielekkääksi lukea väitteitä, joille ei ole juurikaan tosielämän totuuspohjaa.

Ja korostan nyt vielä erikseen, että kyse ei ole siitä, että muiden näkemykset eriävät omistani, vaan siitä, että valtaosa kirjoituksista ovat sisällöllisesti hyvin heikkolaatuisia ja vanhojen paskojen läppien toistoa, toki välillä on ihan todella hyviäkin kirjoituksia.

Mutta, jos nyt joku haluaa juuri mun näkemykseni johonkin spesifiin asiaan, niin aina saa tägäillä. Kyllä mulla edelleen näkemyksiä ja mielipiteitä löytyy ja olen avoin järkevälle keskustelulle.

Jos nyt itse ketjun aiheeseen kommentoisin vielä, niin hymyilyttää se, että kaikista monista vastoinkäymisistä huolimatta joukkue on pelannut tuloksellisesti aivan erinomaisen alkukauden. En varsinaisesti ole kauhean yllättäynyt, mutta olen sitten kuitenkin vähän. Lähinnä siksi, että loukkaantumisia on ollut jälleen kerran aivan liikaa eikä parhaalla rosterilla ole vedetty kuin kauden avauspeli. Musta tämän kauden jengi on paljon kiinnostavampi kuin viime kauden jengi, vaikka nimiluettelo paljon ohuempi onkin. Mun silmiini on näyttänyt selkeästi myös, että viime kauden katkera kalkki maistui ihan oikeasti niin paskalle, että se on motivoinut jätkiä panostamaan työntekoon ihan tosissaan. Ja keskittyvät nyt muutenkin enemmän olennaiseen ihan yleisestikin.

Pahoitteluni pitkästä tekstistä. Tämänkin viestin voi lukea osissa.
Upea, kerrassaan mahtava teksti. Olen kanssasi samaa mieltä, jotenkin tällä hetkellä näyttää siltä, että se rotsi on laitettu jo lähelle kiinni. Viimekauden ''timanteilla, tähdillä, virtuooseilla'' toi sellaisen ajatuksen varmaan koppiin ja meille, että tämähän kausi kävellään tästä läpi ja keväällä sitten nostellaan malja. No eipä nosteltu tai edes menty pitkälle ja se jos mikä maistu paskalle, erityisen paljon.

Nyt huomaan itsestäni, että odotan kokoajan enemmän ja enemmän tulevia matseja. Olen siinä samaa mieltä, että ns. tähtipelaajat tarvitsevat tähtipelaajien peliaikaa jotta saadaan paras irti heistä, jota jouduttiin viimekaudella kyllä rajoittaa melkoisesti.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kiitti. Mulle ei ole tullut ilmoitusta tägäyksestä, mutta frendi vinkkasi, että mua kaivataan. Tulin nyt ainakin toviksi käymään, kun oikein erikseen pyysit :).



Tähän boldattuun kohtaan haluaisin mielelläni lisätietoja. Mitä ovat nämä asiat?

Ja ihan nyt selvyyden vuoksi, mä jättäydyin palstalla taka-alalle siksi, että täällä oli oikeasti todella häiriintyneitä kirjoituksia viime keväänä ja vielä kesälläkin. En siis ole poistunut palstalta siksi, että kokisin jotenkin menettäneeni kasvoni tai jotain muuta yhtä dorkaa. Miksi olisin? Näkemykseni ovat olleet ihan valideja, vaikka ne valtavirrasta usein poikkeavatkin. Enkä mä nyt aina väärässäkään ole ollut.

Olen kyllä käynyt lukemassa kirjoituksia välillä enemmän, välillä vähemmän. Jutut kiertävät kehää ja pääsääntöisesti tänne tullaan valittamaan milloin mistäkin. Ja kyllähän niitä aiheita riittää ja aina voi tonkia menneisyyttä. Ja koska tämä on oikeasti kaukana siitä, mikä HIFK:n tilanne on todellisuudessa, en koe mielekkääksi lukea väitteitä, joille ei ole juurikaan tosielämän totuuspohjaa.

Ja korostan nyt vielä erikseen, että kyse ei ole siitä, että muiden näkemykset eriävät omistani, vaan siitä, että valtaosa kirjoituksista ovat sisällöllisesti hyvin heikkolaatuisia ja vanhojen paskojen läppien toistoa, toki välillä on ihan todella hyviäkin kirjoituksia.

Mutta, jos nyt joku haluaa juuri mun näkemykseni johonkin spesifiin asiaan, niin aina saa tägäillä. Kyllä mulla edelleen näkemyksiä ja mielipiteitä löytyy ja olen avoin järkevälle keskustelulle.

Jos nyt itse ketjun aiheeseen kommentoisin vielä, niin hymyilyttää se, että kaikista monista vastoinkäymisistä huolimatta joukkue on pelannut tuloksellisesti aivan erinomaisen alkukauden. En varsinaisesti ole kauhean yllättäynyt, mutta olen sitten kuitenkin vähän. Lähinnä siksi, että loukkaantumisia on ollut jälleen kerran aivan liikaa eikä parhaalla rosterilla ole vedetty kuin kauden avauspeli. Musta tämän kauden jengi on paljon kiinnostavampi kuin viime kauden jengi, vaikka nimiluettelo paljon ohuempi onkin. Mun silmiini on näyttänyt selkeästi myös, että viime kauden katkera kalkki maistui ihan oikeasti niin paskalle, että se on motivoinut jätkiä panostamaan työntekoon ihan tosissaan. Ja keskittyvät nyt muutenkin enemmän olennaiseen ihan yleisestikin.

Pahoitteluni pitkästä tekstistä. Tämänkin viestin voi lukea osissa.
Ei milllään pahalla, mutta jos oikein muistan niin esimerkkinä toiminee entinen utj:mme/uj:mme, jota mielestäni aika monesti ja paljon puolustit (varmaan ihan mielestäsi aiheesta). Kaikki eivät kovin kauan häntä pitänyt kovinkaan hyvänä ja lopulta hän osoittautui aikamoiseksi kuplaksi/torsoksi. Puhua kauniisti hän osasi.
No, kuten tuossa toteat, et ole mistään sellaisesta syystä jättänyt vähemmälle kirjoittamista. Olkoon niin.
Mutta anyways welcome back anyday, minä ainakin luin mielenkiinnolla tarinoitasi, vaikka toisinaan olinkin eri mieltä.
Hyvää syksyn jatkoa!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs TPS
  • 2.14
  • 4.30
  • 3.10
Jukurit vs Lukko
  • 5.00
  • 5.20
  • 1.51
KalPa vs HPK
  • 1.49
  • 5.10
  • 5.30
Sport vs KooKoo
  • 2.12
  • 4.20
  • 2.92
Ässät vs K-Espoo
  • 2.06
  • 4.20
  • 3.05
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös