Nyt just hymyilyttää!

  • 2 067 261
  • 10 301

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää Mestiksen sivistävä vaikutus. En ole ennen tiennytkään kannattavani Hermestä.
Kyllä itse ainakin muistan kuinka nuorena skloddina Kalle Branderin kiekkokoulussa tehtiin viikonlopun pituisia kiekkoleirejä Kokkolaan ja sitä kautta syntyi vahva side Rödän ohella myös Hermekseen.

En Gång Hermes, Alltid Hermes!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Toivottavasti nyt sitten Kokkolan jengi hoitaisi homman kunnialla loppuun asti ja saataisiin narrit kesälomille.
Tämä on nyt kyllä ristiriitainen juttu. Kun ajattelee HIFK:n hallimyyntifirman kannalta, niin olisi mukavaa että siellä olisi janoisia narrifaneja kuluttamassa rahaa. Jos ne vaikka häviäisi seiskafinaalin vasta, saataisiin puristettua niistä optimaalisesti massit ulos.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tämä on nyt kyllä ristiriitainen juttu. Kun ajattelee HIFK:n hallimyyntifirman kannalta, niin olisi mukavaa että siellä olisi janoisia narrifaneja kuluttamassa rahaa. Jos ne vaikka häviäisi seiskafinaalin vasta, saataisiin puristettua niistä optimaalisesti massit ulos.
Mistäs ne sitä rahaa kuluttamiseen saa? Sämpylät taskuissahan nuo muutenkin kulkee.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Lisähuumoria tuo sarjan avauspelissä nähty narrien "Stadin Kevät" -eskariaskartelu joka ilmeisesti oli jokin tifo ja samalla provo meille. Pisti naurattamaan aivan helvetisti kun näin sen jossain uutisessa. :D
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Lisähuumoria tuo sarjan avauspelissä nähty narrien "Stadin Kevät" -eskariaskartelu joka ilmeisesti oli jokin tifo ja samalla provo meille. Pisti naurattamaan aivan helvetisti kun näin sen jossain uutisessa. :D

Tästä olisi kiva nähdä kuva
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei nyt liity tähän ketjuun mutta kun Hermes mainittu, niin eikö heillä ole paidassa nelisakarainen IFK tähti? Jos on niin miksi ja miten? Ovatko saaneet Ruotsista luvan käyttää IFK tähteä vai mikä homma? Olen ymmärtänyt ,että kyseinen tähti on jollain tavalla suojattu ja sitä saa käyttää vain luvan kanssa vai liittyykö Hermes jotenkin johonkin paikalliseen IFK:hon..?
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI

Liitteet

  • IMG_20240316_212018.jpg
    IMG_20240316_212018.jpg
    359,3 KB · kertaa luettu: 279

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Ei nyt liity tähän ketjuun mutta kun Hermes mainittu, niin eikö heillä ole paidassa nelisakarainen IFK tähti? Jos on niin miksi ja miten? Ovatko saaneet Ruotsista luvan käyttää IFK tähteä vai mikä homma? Olen ymmärtänyt ,että kyseinen tähti on jollain tavalla suojattu ja sitä saa käyttää vain luvan kanssa vai liittyykö Hermes jotenkin johonkin paikalliseen IFK:hon..?

Tämä kiinnostaisi samoin, etenkin kun Hermeksen 50-luvun paidat ovat häkellyttävän samannäköiset HIFK:n tuon ajan paitojen kanssa:



Tuoltakaan ei mysteeri hirveästi ratkea:

Uudet pelipaidat oli jo tilattu GBK:n käyttöön lahden takaa Skellefteåsta ja fuusion yhteydessä ne otettiin Hermeksen käyttöön. Näin joukkue sai tunnuksikseen syvän punaisen värin, valkoiset raidat ja nelisakaraiset tähdet. Hetkeä myöhemmin asuun liitetyn perinteikkään nimilogon suunnittelusta vastasi Nils-Ole Bjon. 1950-luvun lopulla peliasu muovautui nykymuotoonsa: tähditetty punainen nuttu sini-valkoisilla raidoilla.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Se, että huomasin mun Mestiksen ehdottoman suosikkipakkini, Aapo Aholan, pelaavan Hermeksessä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaasan yleisön hieno meininki.
Ja Nordiksella Keravanslobojen huudot "vain yksi jengi stadista, jookeerit". Sääliksi käy ja hymyilyttää samalla.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Topias Liljamon byyri.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kovasti se Jokerit täällä kiinnostaa ja tottakai kiinnostaa. Se on ihan luonnollista. Kaikki eivät tätä tietenkään pysty myöntämään.

Itse voin ihan vapaasti myöntää, että HIFK tietyllä tasolla kiinnostaa, onhan historiaa kuitenkin "jonkin verran".

Kaikesta huolimatta, hyvää (mutta lyhyttä) kevättä teillekin. Ei mekään taideta omassa sarjassamme ihan päätyyn asti mennä :)
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Hienoa menoa taas Vaasassa.
En mä koskaan ole ollut mikään Uimalakin fani, mutta kyllähän hänen poistumisensa Liigasta jättää tietynlaisen tyhjiön. Persoonia ei koskaan ole liikaa ja ei näissä nuoremmissa valmentajissa ole oikein ketään noita saappaita täyttämään.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Lämsä hävisi tänään, toivottavasti häviää maanantainakin ja aloittaa sitten lomansa. En mä jostain pelle-Nurmestakaan diggaa, mutta Lämsä on Lämsä ja sellaisena pysyy.
Voisi ko. tyyppi mennä takaisin narreihin. Eivät ole muuten ihmetelleet miksi hän heidät jätti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös