Morten Halsted
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hymyilyttää kun IFK:lla on kaikki voiton avaimet nyt käsissään…. Ainakin siihen asti kunnes aloituskiekko pudotetaan jäähän.
IFK joko voittaa, tai ei voita.Hymyilyttää kun IFK:lla on kaikki voiton avaimet nyt käsissään…. Ainakin siihen asti kunnes aloituskiekko pudotetaan jäähän.
14.9. iFK-hpk takuu varma 7-3! Saa ottaa talteen.
Ja voi sitä riemua!
Ja vanha rennosti HIFK hupparissa.Hymyilytti kun uusi TJ:mme oli heti vastassa aulassa. Diggaan kybällä.
Tämä on kyllä surkeaa, kun nykyään lähes jokaisessa HIFK:n ottelussa on selostajana joko Saukkonen tai Mertaranta. Kaksi huonointa vaihtoehtoa. Saukkosen turhanpäiväisen mölinän pystyn sentään suodattamaan pääosin pelkäksi taustameluksi, mutta Mertarannan käheän äänen kanssa tämä ei ole onnistunut. Ei ollut ihan hymyilyketjun kamaa, mutta näin tämä nyt meni.Saukkonen
Mua hymyilyttää Kotkansalo. Varmaa pelaamista molempiin suuntiin ja kevyt 0+3 kaupan päälle. Kukaan ei laskenut tämän jäbän varaan mitään.
Joo mulla "särähti" sama korvaan. Tuli kunnon wtf -moment :DHymyilyttää, kun Mertsi lausui Motinin nimen oikein TV-lähtyksessä…
Onko se muuten ihan sekasin kuten aina? Entäs Saukkonen? Mietin tässä että raaskinko tuhlata rahojani cmorelle vai lähetänkö vain sähköpostin kertoen keiden selostajien takia en osta katseluoikeutta. Vai onko siellä nykyään käytössä se että saa selostajan blokattua?Hymyilyttää, kun Mertsi lausui Motinin nimen oikein TV-lähtyksessä…
Täytyy snadisti nussia pilkkua. Tuukka Mäkelää Melart ei olisi kovin helposti noutanut. Tuukka Mäntylä sitä vastoin oli toinen juttu.Hymyilyttää Ilari Melartin kaksi maalia. On ollut ehdottomia suosikkipelaajiani heti hänen ensimmäisistä liigapeleistään lähtien joku 12 vuotta sitten. Silloin kun hänestä ei pitänyt tulla yhtään mitään. Eihän se pärjää edes Mestiksessä!
edit: Mäkelän noudosta on jo 13 vuotta. Huh huh!
"Tuukka tervetuloa Stadiin!"
Aivan! :D Kuka näitä porkkanapöksyjen nimiä niin tarkasti muistaa..Täytyy snadisti nussia pilkkua. Tuukka Mäkelää Melart ei olisi kovin helposti noutanut. Tuukka Mäntylä sitä vastoin oli toinen juttu.
Minä näköjään. :DAivan! :D Kuka näitä porkkanapöksyjen nimiä niin tarkasti muistaa..