Olivatkohan nuo tyypit elämänsä ensimmäistä kertaa jääkiekko-ottelussa? Ainahan jäähalleissa syöminen on ollut kallista.
Tänään murtuu Nokia-areenan kirous vihdoin ja viimein, ja huomenna pääsee taas rakkaalleUpea aurinkoinen päivä tulossa. Tuntuu että tänään on SE päivä! Tiedätte kyllä mitä tarkoitan...is it time? It is.
Toivottavasti! Anyway, it is matchday!Tänään murtuu Nokia-areenan kirous vihdoin ja viimein, ja huomenna pääsee taas rakkaalle
Nordikselle, on jo vieroitusohjeita , sillä en ollut paikan päällä keskiviikkona.
Tämä viesti kaivetaan esiin sitten 2030, kun kirous oikeasti murtuuEnsimmäinen voitto Uros Live -areenalta hymyilyttää jo etukäteen.
Upea aurinkoinen päivä tulossa. Tuntuu että tänään on SE päivä! Tiedätte kyllä mitä tarkoitan...is it time? It is.
Mulla on melkein sama.Kohta nokka kohti Nokia areenaa. Minä ja 4 ipa fania. Mikä voisi mennä vikaan?
Vielä hymyilyttää.
Nonii,mullakin Pakarisen gw päällä.Komppaan @Rutaletta. Pakarisen GW pelipaita päälle ja kohta lähtö kohti Nokia-areenaa. Ensimmäinen voitto häämöttää illan hämyssä.
Minä ja neljä ipaa. Mikä voisi mennä vikaan?
Se viides Ipa.
Tähän astinen saldo on 0–0–11, maalit 21–45.Kuinkas mones yritys tää nyt on, jolla me onnistutaan tänään?
0 voittoa ja 12 tappiota, eli tänään numero yritys 13.Kuinkas mones yritys tää nyt on, jolla me onnistutaan tänään?