Ja minä omistan kausikortin siitä yksinkertaisesta syystä, että minulla on varma ja "oma" paikka aina HIFK:n kotiottelussa. Jos puhtaasti rahankäytöllisesti ajattelisi, niin minäkin käyttäisin joka pelin takia tunnin-pari ylimääräistä aikaa, että saisin (itselleni) ilmaisen lipun peliin. Mutta en ajattele. Eikä minulta ole mitään pois, että joku yhteistyökumppani jakaa lippuja asiakkailleen.
Minä palasin pitkän tauon jälkeen taas kausarilaiseksi, ja sain vaimonkin mukaan , me
tehtiin se pitkälti käytännöllisyydenkin takia , se irtolippujen hankinta joka kerta
alkoi välillä harmittamaan. Ja vaikka ei päästä joka ikiseen kotipeliin, kun asutaan 100 kilsan
päässä niin se maksaa kuitenkin itsensä takaisin aika nopeasti, koska tullaan silti
sen verran moneen.
Ei minuakaan harmita yhtään että joku saa ilmaislippuja, en näe että se olisi minulta mitään
pois, sillä saa vaan uutta verta matseihin, joku innostuu , ja joku ei.
Ne parit kerrat kun olen koskaan käynyt Klubin matseissa on ollleet ilmaislippuja, ja
toisella niistä kerroista osallistuin Ålandin poikien kannustukseen, ihan solidaarisuudesta toista
IFK:ta kohtaan :) Se oli siihen aikaan kun IFK:sta Veikkausliigassa ei voinut edes vielä haaveillakaan,
silloin pelattiin muistaakseni nelosessa sen konkkaepisodin jäljiltä.