Nyt just hymyilyttää!

  • 2 028 225
  • 10 080

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Se teko, mikä silloin surullisena päivänä tapahtui 1/9 oli teko jonka takia en voi koskaan koko narrileirille ikinä toivoa mitään hyvää mestaruudesta puhumattakaan! Narrit on kirottuja.

Never say never, mutta juuri tuolta minusta on tuntunut koko kauden ajan, eikä se vielä ole haihtunut. Monen vuoden ajan olin hiljalleen ystävystynyt muutaman jokerikannattajan kanssa, löytänyt jopa fiksuja yksilöitä heidän keskuudestaan ja alkanut orastavalla arvostuksella vaalia viha-rakkaussuhdetta ja pääkaupunkiseudun hegemoniaa. Kaikki tuo meni kuitenkin organisaation suhteen paskaveden mukana 1.9., ja kauden aikana myös yhä useamman kannattajan suhteen..

Itse asiassa vielä joulupatakeräyksen aikaan minulla oli kannattajien suhteen toivoa. Useampi jokerikannattaja oli ilmaissut paheksuntansa 1.9. tapahtumaa kohtaan riittävän painavasti, että uskoin ihmisten vielä avaavan silmänsä. Lisäksi todella moni naapurileiristä osallistui joulupatakeräystopicissa kunnioitusta ja aitoa ystävällisyyttä huokuviin viestittelyihin puolin ja toisin. Mutta niin moni on silti kykenemättömiä näkemään sitä tapon yritystä ja oikeusmurhaa ja niitä syviä haavoja mitä 1.9. tapahtumat jättivät koko suomalaiseen kiekkoiluun. Etenkin narriorganisaatio on tehnyt itsestään mun silmissä niin järjettömän kusipäisen pellen, että kyllä, narrien kesäloma hymyilyttää just nyt aika paljon.

IFK:hon liittyen minua hymyilyttää just nyt mahdollinen uusi UTJ, todennäköinen uusi halli, Summasen jatkopesti sekä se, että meillä on Everi ja Valtanen.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Nyt joutuu kirjottaa teinikielellä, että finninaamat ymmärtää:

LOL
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Totta puhut, tietenkin vituttaa IFK:n tippuminen. Mutta se oli aika odotettavissa tällä kaudella, että pitkälle ei pötkitä. Ei vituta niin paljoa, kuin esim viime kaudella.

Kun nyt ollaan lomalla niin voi spekuloida. Sääleissä Kärpät-Lukko Game 3 Kärpillä on jatkoerässä avopaikkoja ja mm. rangaistuslaukaus (tolppaan). Joku noista sisään ja ottelupariksi olisikin tullut Jokerit-HIFK. En toki tiedä olisiko Kilpeläinen sulanut kuten Lukkoa ja Vehasta vastaan, mutta paineita tässäkin ottelusarjassa olisi nimenomaan Jokereille riittänyt. HIFK olisi lähtenyt tähän po-sarjaan selkeästi haastajana - paperilla. HIFK paransi peliään playoffeissa, Jokerit romahti mm. maalivahtipeliin ja ykkössentterin pelaamiseen loukkaantuneena sekä valmennuksen virheisiin. Joten eiköhän tässä niin olisi käynyt, että HIFK olisi kokeneen Summasen johdolla voittanut Jokerit ja mennyt neljän joukkoon.

Sellainen on tunne että HIFK:n välierät olivat yhden Kärppien epäonnistuneen rankkarin varassa. Tolppa sisään, tolppa ulos...
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Jokerien tippuminen saa kyllä hymyn naamalle :) Miksi? Ennen kaikkea siksi, että joukkueella on vastenmielinen valmentajakaksikko, joka mielestäni kantaa vastuun 1.9 tapahtumista lieveilmiöineen ja on häpeäksi perinteikkäälle seuralle. Olen aina ajatellut, että on tärkeämpää käyttää olemassa olevat voimavarat omien kannattamiseen, kuin naapurin solvaamiseen. En halua vannoa vihaa koko organisaatiota, saatika faneja kohtaan, koska he ovat olleet keskiössä huomattavati valmentajia pidempään toimien rehdisti urheilu edellä vuosikymmenet. Totuus on se, että jonkun pitää ottaa seurassa langat käsiin ja laittaa työntekijät ns. ruotuun. Kekeläinen oli siihen tehtävään väärä mies, koska narsisti tavoittelee kuitenkin viimekädessä vain uutta hyvää riviä omaan ansioluetteloon. Mikäli olisin Jok-kannattaja, niin toivoisin Keklun paikalle herraa, joka omaa "narrisydämmen" ja tekee töitä rakkaan seuransa puolesta ilman NHL-pestin kiiltoa silmissä.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun nyt ollaan lomalla niin voi spekuloida. Sääleissä Kärpät-Lukko Game 3 Kärpillä on jatkoerässä avopaikkoja ja mm. rangaistuslaukaus (tolppaan). Joku noista sisään ja ottelupariksi olisikin tullut Jokerit-HIFK. En toki tiedä olisiko Kilpeläinen sulanut kuten Lukkoa ja Vehasta vastaan, mutta paineita tässäkin ottelusarjassa olisi nimenomaan Jokereille riittänyt. HIFK olisi lähtenyt tähän po-sarjaan selkeästi haastajana - paperilla. HIFK paransi peliään playoffeissa, Jokerit romahti mm. maalivahtipeliin ja ykkössentterin pelaamiseen loukkaantuneena sekä valmennuksen virheisiin. Joten eiköhän tässä niin olisi käynyt, että HIFK olisi kokeneen Summasen johdolla voittanut Jokerit ja mennyt neljän joukkoon.

Sellainen on tunne että HIFK:n välierät olivat yhden Kärppien epäonnistuneen rankkarin varassa. Tolppa sisään, tolppa ulos...

Samaa mieltä, mutta näin se vaan menee. Uskon, että narrifaneille on silti mukavampaa tippua Lukolle kuin meille?
 

Kuutamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Suomen jääkiekkojoukkueet
Yhdyn edellisiin! Jännitin Lukon puolesta lähes yhtä paljon kuin HIFKin puolesta. Siis en Lukon vuoksi vaan siksi, että jokerit (huom. pienellä) tippuisi. Ja ah, maailmassa on vielä oikeutta!

En ole koskaan ennen vaivautunut miettimään miten muille käy, mutta nuo 1.9. tapahtumat ei voi jättää ketään kylmäksi. Vastenmielisyys narreja kohtaan on pohjaton!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Yhdyn edellisiin! Jännitin Lukon puolesta lähes yhtä paljon kuin HIFKin puolesta. Siis en Lukon vuoksi vaan siksi, että jokerit (huom. pienellä) tippuisi. Ja ah, maailmassa on vielä oikeutta!

En ole koskaan ennen vaivautunut miettimään miten muille käy, mutta nuo 1.9. tapahtumat ei voi jättää ketään kylmäksi. Vastenmielisyys narreja kohtaan on pohjaton!

Joensuun skinhedejä? Noloa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Häpeän kausi 12-13 Helsingin jääkiekossa ja itsetutkiskelun paikka molemmissa leireissä, HIFK ja Jokerit, että miksi Helsingin kausi on jo nyt ohi. Turha hymyillä narreillekaan, vaikka en tietenkään itke sitä, että myös Jokerien kausi on jo osa historiaa, eikä vain HIFK:n.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Veikkasin ennen kauden alkua Tapparaa mestariksi.

Näin tein minäkin, siksi tuo Tapparaa vastaan häviö ei loppujen lopuksi niin paljoa vituta, koska marginaalit oli pienet noissa viimeisissä matseissa ja tosiaankin tulevalle mestarille hävittiin. Tai näin ainakin nyt kuvittelen, katsotaan sitten kuis kävi.

Ja median tylyt ennusteet Lukon kohtalosta saavat lisää hymyä entisestään. Kaasua Lukko kaasua!!

Media on tällä kaudella kyllä osoittanut minkälaisia haaskalintuja oikein ovat! Mustamaalanneet koko laijn niin että yleisön silmissä tämä on sellaista väkivaltaurheilua joka pitäisi vähintään kieltää. Otsikot ovat kyllä samaan aikaan sekä hymyilyttäneet ja vituttaneet.

Hymyilytti ainakin presidentti Halosenkin kannanotot. EHP, oliko tuokin vielä tätä samaa kautta???

Ei niinkään hymyilytä narrien tappio vaan Lukon mahtava tsemppi. Kyllä siellä on jotain ainutlaatuista tapahtunut joukkueen sisällä kun on noin lentoon lähdetty. Tappara on ihan voitettavissa, kun meidänkin jengi sai ihan kelvollisia matseja aikaiseksi, vaikka geriatria-osastoa oltiinkin. Ja Lukkoa jeesattu sen verran että Barkov ja Connolly on poissa pelistä loppukauden.

Se ei nyt sinänsä ole mikään hyvä asia että joku loukkaantuu, mutta eihän niissä tilanteissa mitään väärää ollut. Paskatuuria vaan.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Nyt just hymyilyttää....

Yhdyn edellisiin! Jännitin Lukon puolesta lähes yhtä paljon kuin HIFKin puolesta. Siis en Lukon vuoksi vaan siksi, että jokerit (huom. pienellä) tippuisi. Ja ah, maailmassa on vielä oikeutta! ....

....se, että keskustelu voi tippua näin säälittävälle tasolle. IFK tippui Tapparaa vastaan ja kausi oli ohi sillä hetkellä keskiviikkoiltana. Muut jatkavat taistelua mestaruudesta, muilla sijoituksilla ei puolestaan ole paskankaan väliä. On aivan sama, vaikka finaalissa olisivat vastakkain TPS ja Jokerit, kuten lähes koko 1990-luvun. Tämä ei ollut IFK:n kausi, minkä vuoksi mitään aihetta riemuun ei ole muiden epäonnistumisten vuoksi. On aika miettiä sitä, kykeneekö oma joukkue nousemaan tästä vai ei.
 

Kuutamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Suomen jääkiekkojoukkueet
...se, että keskustelu voi tippua näin säälittävälle tasolle. IFK tippui Tapparaa vastaan ja kausi oli ohi sillä hetkellä keskiviikkoiltana. Muut jatkavat taistelua mestaruudesta, muilla sijoituksilla ei puolestaan ole paskankaan väliä. On aivan sama, vaikka finaalissa olisivat vastakkain TPS ja Jokerit, kuten lähes koko 1990-luvun. Tämä ei ollut IFK:n kausi, minkä vuoksi mitään aihetta riemuun ei ole muiden epäonnistumisten vuoksi. On aika miettiä sitä, kykeneekö oma joukkue nousemaan tästä vai ei.


Säälittävää on se, että jokerit teki sen minkä teki! Ja säälittävää on se, miten täällä on parjattu omia pelaajia koko kauden!

HIFKin tilanteen suhteen olen itse normaalin optimistinen. Kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin!
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Kyllähän se tippuminen tänäkin vuonna hieman harmitti, vaikka se oli jo marras-joulukuusta lähtien tiedossa, ettei tänä vuonna sitten mitalipelejä pelata. Nyt, kun on muutaman päivän saanut parsia ajatuksia taas kasaan, niin ensi kausi vaikuttaa hyvinkin positiiviselta näin lähtökohtaisesti.

- Raimo Summanen. Rami on nyt päässyt jo hieman harjoittelemaan SM-Liigan pelityyliä ja saanut jonkinlaista otetta myös organisaatiosta. Kahdessa kuukaudessa mies on aivan varmasti pystynyt kartoittamaan joukkueen puutteet (niitä on paljon) ja näin ollen tietää, mille pelaajille jatkosopimusta kannattaisi tarjota.

- Uusi UTJ / Tom of Nybondas. Oikeastaan minulle aivan sama, jatkaako töppö tehtävissään, vai haetaanko uusi sätkynukke Ramille. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä minä uskoisin, että päävalmentajan suositusten mukaan rakennetaan ensi kauden jengi. UTJ:n tehtäväksi jäänee "palkka" -kohdan määrittäminen. Jotenkin olen aina kuvitellut, että palkkaneuvotteluissa Nybondas olisi ollut itse asiassa hyvä, mutta hiljattain saatujen tietojen mukaan (Eriksson 250-290k€) tuokin mielikuva hieman on murentunut.

- Uudet katsomojärjestelyt. Ståndiksen ja Fun Clubin paikkoja oltaisiin vaihtamassa? Saataisi tämän myötä hiukka enemmän mölyä halliin. Teini-Fanitkaan ei kehtaisi enää istuskella seisomakatsomossa, kun paikka olisi hieman näkyvämpi.

- Turvakaukalo. Tämähän meille luvattiin hiljattain aika suurienkin pamppujen toimesta, joten aika huoletta voidaan varmasti olettaa, että ensi kaudella Nordiksella ajellaan entistä railakkaammin.

- Perrault. Enää koskaan minun ei tarvitse kuulla "Numero neljä, number four, Joël Perrault!"

Kaiken kaikkiaan siis positiivisilla mielillä ollaan. On tämä ollut niin sairas kausi loppujen lopuksi, että parin kuukauden breikki tekee ihan hyvää. Ramiin on kuitenkin itsellä suuri luotto. Se intohimon määrä, mikä miehestä löytyy, ei voi olla realisoitumatta menestyksenä. Kyllähän tuo intohimo varmasti ottaa hintansa, enkä povaa esimerkiksi Nytbondasille erityisen leppoisia kalastusreissuja. Sillä oletuksella, että mies siis jatkaa kuin jatkaakin Karavaanarina Karavaanarin paikalla.

Ja ihan pikkuisen kyllä hymyilyttää myös superjokerien nolo tippuminen Avocadolle, Jerrylle ja Vehaselle. Lääämsäääää!
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Perrault. Enää koskaan minun ei tarvitse kuulla "Numero neljä, number four, Joël Perrault!"

Vannomatta paras, jos meinaat Nordiksella matseissa käydä. Aika moni kiekkokaverini totesi viime kauden jälkeen, että onneksi sitä Redenbachia ei tarvitse enää koskaan nähdä HIFK-paidassa ja kuinkas sitten kävikään kun piti löytää sentterivajeen paikkaaja. No, seuraan suurella mielenkiinnolla mistä Perraultin uusi työpaikka löytyy - veikkaa Saksan kakkossarjatasoa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Hieman hymyilyttää, että HIFK:n leirissä on pylly vielä näin kipeänä. Rami jatkaa valmennuksessa niin on todennäköistä, että tämä rämpiminen jatkuu vieläkin pidempään ja hymy sen kuin leviää. Hymyilyttää aika kun HIFK oli pelottava.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Hieman hymyilyttää, että HIFK:n leirissä on pylly vielä näin kipeänä. Rami jatkaa valmennuksessa niin on todennäköistä, että tämä rämpiminen jatkuu vieläkin pidempään ja hymy sen kuin leviää. Hymyilyttää aika kun HIFK oli pelottava.

Hymyilyttää kovasti, kun Jokerifanit tulevat tänne purkamaan pahaa oloaan. No, johonkin se tuska on purettava. Asialla kun on aina samat nimimerkit, niin hymy sen kuin levenee entisestään.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Hieman hymyilyttää, että HIFK:n leirissä on pylly vielä näin kipeänä. Rami jatkaa valmennuksessa niin on todennäköistä, että tämä rämpiminen jatkuu vieläkin pidempään ja hymy sen kuin leviää. Hymyilyttää aika kun HIFK oli pelottava.

Cobol kirjoitti järkeviä, olisiko toteutunut, en lähde arvailemaan. Sitten on näitä teinejä, jotka esiintyvät edukseen myös katsomoissa, jotka voisivat todellakin olla omalla hiekkalaatikollaan omissa pyllyleikeissään. Pakko myöntää, että Lukon voitto hymyilytti, tuo narrilauman ylimielisyys ei vain oikein lisää arvostusta seuraa kohtaan ja Jarkko Ruudun vuoksi olen hyvilläni, että pojan kausi loppui jälleen kerran ajoissa. Hymyilyttää myös hienot pääsiäisen säät ja kiekko on kuitenkin vain pieni osa elämää, maakunnissa se osataan tällä hetkellä paremmin.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Vannomatta paras, jos meinaat Nordiksella matseissa käydä. Aika moni kiekkokaverini totesi viime kauden jälkeen, että onneksi sitä Redenbachia ei tarvitse enää koskaan nähdä HIFK-paidassa ja kuinkas sitten kävikään kun piti löytää sentterivajeen paikkaaja. No, seuraan suurella mielenkiinnolla mistä Perraultin uusi työpaikka löytyy - veikkaa Saksan kakkossarjatasoa.

Kävi tämäkin kyllä mielessä, että mitä jos.. Mikäli Perraultille tehdään jatkosopimus, niin uskoisin vajoavani määrittelemättömän pituiseen psykoottiseen tilaan, jonka aikana päädyn joko Hesperian hellään huomaan tai sitten Helsingin IFK:n päävalmentajaksi.

Viimeksi Perraultin kaltainen virtuoosi päätyi IFK:sta Britannian pääsarjatasolle Belfastin riveihin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä olen just lähdössä ihan aidoille lomille, mutta pakko vielä todeta schollille, että tervetuloa takaisin !

Samaa mieltä! Schollin paluu HIFK-osioon saa suun virneeseen meikäläiseltä. Itse joukkueeseen ei liity juuri nyt muuta positiivista kuin se, että Raato jatkaa ensi kaudellakin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Cobolilta ja Aurinkotuulelta hyvät tekstit! Kiva, kun joku jokeripuoleltakin toteaa sen faktan, että HIFK olisi todennäköisesti pystynyt pudottamaan narrit. Taustaoletuksena tässä tietenkin se, että Kilpeläinen olisi hyytynyt siinäkin sarjassa. Aurinkotuulen kanssa olen samaa mieltä siitä, että ei tässä ilahduta/kiinnosta muiden joukkueiden kohtalo ollenkaan. Narrit on mulle vain vastustaja muiden joukossa, heidän putoamisensa ei lohduta pätkääkään. Mun ajatuksissani on pelkästään HIFK.
 

scholl

Jäsen
Tuli muuten mieleen, että tuuletin oliko se Janeckyn maalia 1994 keväällä KY Exitin alabaarissa kuntaillassa, jolla Jokerit voitti mestaruuden. Silloin ajattelin vielä, että parempi, kun mestaruus ei mene ihan landelle. Nyt se kaduttaa. Voiko tuuletuksen perua?
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli muuten mieleen, että tuuletin oliko se Janeckyn maalia 1994 keväällä KY Exitin alabaarissa kuntaillassa, jolla Jokerit voitti mestaruuden. Silloin ajattelin vielä, että parempi, kun mestaruus ei mene ihan landelle. Nyt se kaduttaa. Voiko tuuletuksen perua?

Ei voi, mutta olisit voinut olla hiljaa ja kukaan ei olisi tiennyt - seuraavaksi varmaan joku HIFK-fani kertoo olleensa Juha Lindin kirjeenvaihtokaveri...
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Cobolilta ja Aurinkotuulelta hyvät tekstit! Kiva, kun joku jokeripuoleltakin toteaa sen faktan, että HIFK olisi todennäköisesti pystynyt pudottamaan narrit.

Minä taas uskon että Jokerit olisi syttynyt IFK-sarjaan ihan eri tavalla. Sehän olisi ollut sellainen todellinen elämän ja kuoleman sarja, varsinkin 1.9 tapahtumien jälkeen.

Nythän tämä Lukko-sarja piti olla vain suupala Jokereille eikä otteissa näkynyt sellaista veren maku suussa meininkiä, mikä pleijarisarjan voittoon vaaditaan. Uskon että IFK:ta vastaan se olisi kyllä löytynyt ja Jokerit olisi tuon sarjan kyllä vienyt paremman pelaamisen ansiosta.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös