Kaveri voi kyllä tilata nyyteilleen suoraan hautakivet jos tänne eksyy. On kyllä hullu mies kun mitä sen palaamista nähnyt niin aktiivisesti hakee blokkeja ja kamppailee mielellään.HIFK:n ei missään nimessä kannata hankkia Saipassa ilman alasuojia pelaavaa Mario Grmania. HIFK:n loukkaantumishistorialla tekisi ensimmäisessä av-pelissään Darren Boykot ja se olisi siinä se touhu.
Ei kyllä pysty ymmärtämään miksi mies pelaa venäläistä rulettia omilla kiveksillään?
Mistä tiedät, että nyytit tallella? Oletko kuullut haastattelun tms? Laulaa kuulemma kovaa ja korkealta paikallisessa Martta-kuorossa!HIFK:n ei missään nimessä kannata hankkia Saipassa ilman alasuojia pelaavaa Mario Grmania. HIFK:n loukkaantumishistorialla tekisi ensimmäisessä av-pelissään Darren Boykot ja se olisi siinä se touhu.
Ei kyllä pysty ymmärtämään miksi mies pelaa venäläistä rulettia omilla kiveksillään?
Laita ees 43-0 7€Heh heh, laita tänään mitään vetoa.
Vaikka vähän kutittelis vipata femmalla 6-3.
Hymyilyttää, kun huhuista yksi ainakin on vahvistunut. Nimittäin se, että meillä on ensi kaudella uusi valmentaja.
Minä vain totesin, että minua hymyilyttää, kun tiedän että meillä on ensi kaudella uusi valmentaja.Mua ei taas hymyilytä tuo ollenkaan. Pikkarainen on hyvä jätkä ja uskon että olisi vielä paljon annettavaa meille. Vaikeuksia on koettu ja äijä seisoo selkä suorassa edelleen. Ei pillitä vaan tekee duuninsa. Nyt kun kova työ on alkanut vihdoin tuomaan tulosta niin tiet erkanee. Ja uutta projektia taas käyntiin.
Peltosen otan oikein mielelläni vastaan, mutta olisin voinut odottaa vielä pari vuotta.
Hymyilytti illan peli sen verran, että päätin kurvata vielä kaljakauppaan. Ehdin jämptisti minuuttia ennen myynnin loppua kassalle ja sekin hymyilyttää.
Tervetuloa ainoaan oikeaan!Hymyilyttää myös, että ensi kaudella jatkan koutsaamista HIFK:n junnuissa. Hienoa tulla himaan
Hymyilyttää, kun Kärppä-osiossa ruoskitaan kaikkea mikä liikkuu ja ruoditaan illan peliä.
Itse ihmettelin jo silloin kun jotkut paheksuivat tuota ja ihmettelen edelleen. Pikkarainenhan toteaa juurikin osuvasti "ei tästä pidä tehdä liian vakavaa" ja just näin se on.ja silloin kaikki ihmettelivät että mitä ihmettä se Pikkarainen höpötteli. Noh, nyt kun katsoo Kärppien "kriisiä" ja kaikkea mitä siellä puolella höpötellään Mannerista näyttää Pikkarainen nerolta. Itseä suoran sanottuna harmittaa että Pikkarainen menetetään tämän kauden päätteksi. Toivottavasti tulevaisuudessa saa uuden mahdollisuuden. Mutta nykyhetkessä hymyilyttää paljon että Pikkarainen on HIFK:n koutsi. Juuri sopivan "mulkku" jätkä meidän penkin taakse.
Eräs Jarno Pikkarainen konsanaan antoi aika täyslaidallisen Mannerille pari vuotta takaperin:
ja silloin kaikki ihmettelivät että mitä ihmettä se Pikkarainen höpötteli. Noh, nyt kun katsoo Kärppien "kriisiä" ja kaikkea mitä siellä puolella höpötellään Mannerista näyttää Pikkarainen nerolta.
Hymyilyttää myös, että ensi kaudella jatkan koutsaamista HIFK:n junnuissa. Hienoa tulla himaan
Mielenkiinnolla olen seurannut KHL-edarin rosteria ja uusia hankintoja.. ja Jokereiden edari on Suomen suurin ja kaunein.. ylivoimaisesti, muut on napanöyhtää.