Pahoittelut jos syyllistyn sääntörikkomukseen mutta nyt oli pakkorako.
Tuon ei pitäisi ketään loukata ja itsellä ainakin nousi pala kurkkuun, näin siis kaiken tämän ankeuden keskellä.
Toivottavasti joku muukin löytää siitä oman nuoruutensa.
R.I.P. 19.08.2013. Matti Murto.
Hymyilytti kyllä tuo Puljujärven jäähy. Kaveri mussuttaa minkä kerkeää, vaikka aika selkeä tilanne oli. Eikö se enää ymmärrä Suomea Pohjois-Amerikan reissun jälkeen, kun on puhuttu lontoota? Pitääkö sille hommata tulkki tuonne?
Uskon ja sen teille suo. Onnittelut voitosta. Minua hymyilyttää se, että olen saanut katsoa kolme laadukasta jääkiekko-ottelua peräkkäin. Ensin vastassa oli Tappara, sitten Skellefteå ja lopuksi kruununa IFK. Harvinaista herkkua nykyään. No, nyt on luvassa paluu arkeen.Hymyilyttää fiilis joka oli Nordiksella kun voittokiekko upposi sisään. Maistuu kyllä hyvältä, nihkeän kauden alun jälkeen.
Hymy herkässä: Vitusti vähemmän laukauksia, enemmän maaleja. Voitosta 3p, loppujen lopuksi sillä ei ole paskan vertaa väliä onko jengi syksyllä 3. tai 13. 3-5 pelin voittoputki, niin hups vaan joukkue on 4 joukossa.
Vähemmän hersyvää: Paskamaneesi, keppari yms jäähallin käyttö.
Liittyy kiinteäsi fanitoimintaan Järvisen tulon jälkeen:
K-Marketeista Plussa-kortilla HK Aito Nakki 500g 3,49€. Pakastimet täyteen?
Päivät lyhenee, Hifk paranee. Toivottavasti ei ole vastakkainen suunta, kun päivät pitenevät.
Hah! Kerää koko sarja, saat ikioman kerän.Nyt kun hommataan vielä Janne Keränen, niin olisi kasassa eeppinen ketju:
Keränen - Keränen - Keränen
Nyt kun hommataan vielä Janne Keränen, niin olisi kasassa eeppinen ketju:
Keränen - Keränen - Keränen
Hah! Kerää koko sarja, saat ikioman kerän.
Kiitos tästä. Minä löysin, pakko liittää kuva omasta retro-fanipaidasta, koska #17 paitoja ei hallilla liikaa näe.
Valitettavasti kuva on jostain syystä poikittain vaikka pystykuvana otettu.
Hyvän esityksen lisäksi hymyilyttää tuo Laakson maali joka pitkän veivaamisen jälkeen hyväksyttiin. Olin 99% varma, että tuo maali hylättäisiin enkä epäillyt näin siksi, että olisin tilanteessa nähnyt jonkun syyn hylkäämiselle vaan koska tuolla prosentilla nuo tilanteet tuntuvat aina vain kääntyvän HIFK:ta vastaan. Ei tällä kertaa :)