Nyt just hymyilyttää!

  • 2 029 325
  • 10 091

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hymyilyttää että lähden huomenna viikoksi auringon alle, enkä aio viikkoon miettiä lätkää laisinkaan. Sen verran tuo joukkueen jumi kalvaa.
 

444

Jäsen
Hymyilyttää, kun ollaan kohta pitkästä aikaa tilanteessa, jossa fanit eivät riitele keskenään siitä, miltä peli näyttää. Nyt ollaan analysoitu riittävästi kehittyneitä tilastoja ja todettu, että nekään eivät kerro lopullista totuutta, vaan ainoa totuus löytyy tulostaululta. Kiitos tästä, IFK.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Pakko heittää törkeä lainaus Seura-lehdestä (joo, luen vessassa):
Tobbe meni parturiin. Parturi sanoi: "Kuulin juuri hauskan jutun. Mies on isäni poika, muttei ole veljeni.
Mistä on kyse?"
Tobbe sanoo: "En kyllä keksi".
"No sehän olen minä itse!", sanoo parturi.
Tobbe menee illalla IFK-peliin ja erätauolla kertoo Petoloungessa:
"Mies on isäni poika mutta hän ei ole veljeni. Kuka siis hän on?"
Koko pöytä huutaa: "Vanha juttu, no sehän olet sinä itse!"
Tobbe: " Väärinväärin, se on mun parturi!"
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Futisjengin voitto Vepsusta ja samaan aikaan FC Lahti otti dunkkuun KPV:ltä. Alemman sarjan piikkipaikka ja enää yksi matsi jäljellä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pienet on ilot, mutta Tapparan voittoputki katkesi vihdoin. Joku Tappara-kannattaja totesi täällä pari vuotta sitten, että Tapparalla on aina ollut vaikeuksia Selinin joukkueita vastaan. Voihan tuossa olla perääkin, jopa IFK vei Atun aikana pisteet keskinäisistä.
 

VakaaVanha

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahoittelut jos syyllistyn sääntörikkomukseen mutta nyt oli pakkorako.



Tuon ei pitäisi ketään loukata ja itsellä ainakin nousi pala kurkkuun, näin siis kaiken tämän ankeuden keskellä.
Toivottavasti joku muukin löytää siitä oman nuoruutensa.

R.I.P. 19.08.2013. Matti Murto.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Pahoittelut jos syyllistyn sääntörikkomukseen mutta nyt oli pakkorako.



Tuon ei pitäisi ketään loukata ja itsellä ainakin nousi pala kurkkuun, näin siis kaiken tämän ankeuden keskellä.
Toivottavasti joku muukin löytää siitä oman nuoruutensa.

R.I.P. 19.08.2013. Matti Murto.

Kiitos tästä. Minä löysin, pakko liittää kuva omasta retro-fanipaidasta, koska #17 paitoja ei hallilla liikaa näe.
Valitettavasti kuva on jostain syystä poikittain vaikka pystykuvana otettu.
 

Liitteet

  • C5D94EB7-5648-4E35-96F3-DC782917AB5B.jpeg
    C5D94EB7-5648-4E35-96F3-DC782917AB5B.jpeg
    69,3 KB · kertaa luettu: 473

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Muutaman kerran yritin liittää sen viestin (ketju koostumus) ketjusta tähän, mut aina katosi johonkin.
Mutta hymyilyttää kun joku oli siellä laittanut pakkipareja, ja loppuun: Kanki+junnut! Ei jumalauta, Kanki ja junnut! Siis ei millään pahalla, vaan helvetin hyvin laitettu.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Hymyilytti kyllä tuo Puljujärven jäähy. Kaveri mussuttaa minkä kerkeää, vaikka aika selkeä tilanne oli. Eikö se enää ymmärrä Suomea Pohjois-Amerikan reissun jälkeen, kun on puhuttu lontoota? Pitääkö sille hommata tulkki tuonne?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilytti kyllä tuo Puljujärven jäähy. Kaveri mussuttaa minkä kerkeää, vaikka aika selkeä tilanne oli. Eikö se enää ymmärrä Suomea Pohjois-Amerikan reissun jälkeen, kun on puhuttu lontoota? Pitääkö sille hommata tulkki tuonne?

Jannulle on käynyt kun Spede-elokuvassa. Ei oppinut Englantia ja unohti suomen kielen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hymyilyttää fiilis joka oli Nordiksella kun voittokiekko upposi sisään. Maistuu kyllä hyvältä, nihkeän kauden alun jälkeen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hymyilyttää fiilis joka oli Nordiksella kun voittokiekko upposi sisään. Maistuu kyllä hyvältä, nihkeän kauden alun jälkeen.
Uskon ja sen teille suo. Onnittelut voitosta. Minua hymyilyttää se, että olen saanut katsoa kolme laadukasta jääkiekko-ottelua peräkkäin. Ensin vastassa oli Tappara, sitten Skellefteå ja lopuksi kruununa IFK. Harvinaista herkkua nykyään. No, nyt on luvassa paluu arkeen.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Ensimmäisien pelien "konttaus", joissa luotiin noin 400 paikkaa maaleille jokaisessa matsissa, mutta ei vaan mennyt. Toisaalta, jos olisi mennyt niin 8-1 jatkuvia tuloksia olisi ollut ikävää seurata ja ehkä jakojakin olisi pitänyt vaihtaa viimeistään joulutaukoon mennessä, että liiga pysyisi tasaisena?

Tänään Porissa muutamia paikkoja ja pisteet Stadiin 1-3 lukemin. Ihanaa.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Hymy herkässä: Vitusti vähemmän laukauksia, enemmän maaleja. Voitosta 3p, loppujen lopuksi sillä ei ole paskan vertaa väliä onko jengi syksyllä 3. tai 13. 3-5 pelin voittoputki, niin hups vaan joukkue on 4 joukossa.
Vähemmän hersyvää: Paskamaneesi, keppari yms jäähallin käyttö.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Hymy herkässä: Vitusti vähemmän laukauksia, enemmän maaleja. Voitosta 3p, loppujen lopuksi sillä ei ole paskan vertaa väliä onko jengi syksyllä 3. tai 13. 3-5 pelin voittoputki, niin hups vaan joukkue on 4 joukossa.
Vähemmän hersyvää: Paskamaneesi, keppari yms jäähallin käyttö.

Liittyy kiinteäsi fanitoimintaan Järvisen tulon jälkeen:
K-Marketeista Plussa-kortilla HK Aito Nakki 500g 3,49€. Pakastimet täyteen?

Päivät lyhenee, Hifk paranee. Toivottavasti ei ole vastakkainen suunta, kun päivät pitenevät.

Hymyilyttää, että suosikkijoukkueekseen Jokerit ilmoittava nimimerkki kirjoittaa näin positiivisesti IFK:sta, näistä kolmesta viimeisimmästä kirjoituksesta IFK:n puolellehan on vahvasti aistittavissa jopa jonkunasteista narrin piilojulliutta.

Mikäs siinä, kyllä punaiseen perheeseen kai tuollaisetkin on tervetulleita. Kannattamaasi ykkösjoukkuetta kohtaan kannan kuitenkin ikuisia kaunoja.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Nyt kun hommataan vielä Janne Keränen, niin olisi kasassa eeppinen ketju:

Keränen - Keränen - Keränen

Hah! Kerää koko sarja, saat ikioman kerän.

Kelatkaa kun Kerästen ketju kaarteessa kineettistä kelaten kerää kentällä kierteiden kera kiriä, kutistunee kaikkein kookkaimmatkin kolossit kokonaan kerälle!
 

VakaaVanha

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos tästä. Minä löysin, pakko liittää kuva omasta retro-fanipaidasta, koska #17 paitoja ei hallilla liikaa näe.
Valitettavasti kuva on jostain syystä poikittain vaikka pystykuvana otettu.

Ai ai, tuosta nutusta olisi pikku poika 60-70 luvuilla antanut vaikka sielunsa, siis näin puolivakavasti sanottuna.
Mutta joo olihan se Murtsi silloin 60-luvulla niiden ensimmäisten mestaruuksien jälkeen meille piippuhyllyn pikku pojille lähestulkoon jumalasta seuraava ja vielä ylöspäin.
No nyt ei tätä tarinaa tarvitse ihan kalmanvakavasti ottaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hyvän esityksen lisäksi hymyilyttää tuo Laakson maali joka pitkän veivaamisen jälkeen hyväksyttiin. Olin 99% varma, että tuo maali hylättäisiin enkä epäillyt näin siksi, että olisin tilanteessa nähnyt jonkun syyn hylkäämiselle vaan koska tuolla prosentilla nuo tilanteet tuntuvat aina vain kääntyvän HIFK:ta vastaan. Ei tällä kertaa :)
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hyvän esityksen lisäksi hymyilyttää tuo Laakson maali joka pitkän veivaamisen jälkeen hyväksyttiin. Olin 99% varma, että tuo maali hylättäisiin enkä epäillyt näin siksi, että olisin tilanteessa nähnyt jonkun syyn hylkäämiselle vaan koska tuolla prosentilla nuo tilanteet tuntuvat aina vain kääntyvän HIFK:ta vastaan. Ei tällä kertaa :)

Itse olin varma, että tuo maali hylättäisiin, koska Saarinen ei ollut pelkästään maalivahdin alueella vaan maalin sisällä kun kiekko ylitti maaliviivan ja taisipa Sallinenkin ronkkia kiekkoa maalivahdin alueelta jäässä makaneen Ruusun yli. Mutta kerrankin näinpäin ja nykysääntökirjan tuntemisessani on selvästi puutteita :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös