Allekirjoittanut osti edellisen flunssan aikaan nessu nenäliinoja.Ostin viime viikon perjantaina prinsessaleivoksia.
Allekirjoittanut osti edellisen flunssan aikaan nessu nenäliinoja.Ostin viime viikon perjantaina prinsessaleivoksia.
En oo pitkään aikaan lukenut mitään nynnympää. Omat kiveksenikin vetäytyivät tämän johdosta. Sano vielä, että sinulla on semmoiset flanellihousut päällä.
Perusteluja..? Miksi olisi?Kävin kattomassa pelikieltoilmoituksen. Se on kuulemma nynnyä.
@pettter taisi joskus kirjoittaa niin... että on nynnyä katsella pelikieltoja. En ole ihan varma enkä aio etsiä viestejä jossa niin olisi sanottu. Että mutulla menin... And shame on me (häpeä olkoon minun)... jos olin väärässä.Perusteluja..? Miksi olisi?
Okei. Perustelu olikin mukavan nynnymainen =). Tosin oon eri mieltä. Tai sit olen nynny, kun tosinaan seuraan, että kukahan on vittuillut tai sekoillut jäähyn arvoisesti.@pettter taisi joskus kirjoittaa niin... että on nynnyä katsella pelikieltoja. En ole ihan varma enkä aio etsiä viestejä jossa niin olisi sanottu. Että mutulla menin... And shame on me (häpeä olkoon minun)... jos olin väärässä.
Perusteluja..? Miksi olisi?
@pettter taisi joskus kirjoittaa niin... että on nynnyä katsella pelikieltoja. En ole ihan varma enkä aio etsiä viestejä jossa niin olisi sanottu. Että mutulla menin... And shame on me (häpeä olkoon minun)... jos olin väärässä.
Okei. Perustelu olikin mukavan nynnymainen =). Tosin oon eri mieltä. Tai sit olen nynny, kun tosinaan seuraan, että kukahan on vittuillut tai sekoillut jäähyn arvoisesti.
Jään kesälomalle juurikin nyt. Äijät tekee töitä ja ottaa lomat rahana, nössöt pitää lomia.
Kyllähän nuo pelikieltoilmoitukset tulee vilkaistua kun ne on punaisella tuossa yläosassa. No olen kyllä kaikin puolin aika nynny ihminen.Tai sit olen nynny, kun tosinaan seuraan, että kukahan on vittuillut tai sekoillut jäähyn arvoisesti.
Itse katson pelikieltojen lisäksi, myös aamuisin sanomalehdestä kuolinilmoitukset. Jos mun nimi löytyy sieltä, on turha kiirehtiä töihin.Kyllähän nuo pelikieltoilmoitukset tulee vilkaistua kun ne on punaisella tuossa yläosassa.
Heh, itellä vähän sama. Jotain 15v. kärsinyt, tai no en varsinaisesti kärsinyt mutta enivei, viisaudenhampaasta. En ole viälä kerennyt käymään poistattamassa. Muutaman kerran olen kännipäissäni ollut jo hohtimet kädessä että vitut tässä dentistiä tarvita, Johnny hoitaa homman kotiin. Onneks en oo koskaan vienyt kuningasajatusta loppuun. Mulla ei oo ollu ikinä nyrkkeilyä ja kamppailulajeja harrastaneena pienintäkään pelkoa että saattaa sattua Jussia leukaan, mutta joku hammaslekuri lykkää jännäkakkaa. Operaatio kuulemma kestään viis minsaa eikä tunnu missään... Vähän sama kun korkeet paikat. Mua ei muuten pelota mikään, mutta perkele, mua rupee huippaan jo kun katon meirän parvekkeelta (5.krs) alas. Niin ja ne hammasmengelet.Minulle taitaa mennä nynnyilyn ykköspalkinto? Olisi ollut äsken hammaslääkäri, jotain paikkailua, puuduttamista ja poraamista. Menin lääkäriajalleni vielä ihan sovitusti ja menin jopa makaamaan siihen hammaslääkärituolille kunnes se iski! Karsea hammaslääkäripelko, taas.
Aloin sitten jänistämään ja ehdottelemaan että voisiko minulle antaa esilääkettä ennen toimenpidettä. No tämä vuoro peruttiin, seuraava lääkäriaika varattiin kuukauden päähän heinäkuun lopulle ja silloin minä saan ennen toimenpidettä rauhoittavaa tai muuta vastaavaa esilääkettä.
Kivaa olla hammaslääkäripelkoinen nössö! No onneksi tämän päivän käynnistä ei kuulemma veloiteta minulta mitään, vaikka näin kävikin.
Heh, itellä vähän sama. Jotain 15v. kärsinyt, tai no en varsinaisesti kärsinyt mutta enivei, viisaudenhampaasta. En ole viälä kerennyt käymään poistattamassa. Muutaman kerran olen kännipäissäni ollut jo hohtimet kädessä että vitut tässä dentistiä tarvita, Johnny hoitaa homman kotiin. Onneks en oo koskaan vienyt kuningasajatusta loppuun. Mulla ei oo ollu ikinä nyrkkeilyä ja kamppailulajeja harrastaneena pienintäkään pelkoa että saattaa sattua Jussia leukaan, mutta joku hammaslekuri lykkää jännäkakkaa. Operaatio kuulemma kestään viis minsaa eikä tunnu missään... Vähän sama kun korkeet paikat. Mua ei muuten pelota mikään, mutta perkele, mua rupee huippaan jo kun katon meirän parvekkeelta (5.krs) alas. Niin ja ne hammasmengelet.
Ookoo... Kiitti vitusti :-) Juu siis itellä vaan vasemmalla ylhäällä. Olkoot perkeles...Kaikki viisurit poistettuna, voin sanoa ettei ihan iidellä minuutilla ole selvitty. Alhaalta on kumpainenkin leikattu ja viimeisimmässä leikkauksessa meni ~45min ja helvetinmoiset kivut seuraavina päivinä.
Mut muuten ihan kivoja noi hammaslääkäri käynnit.
Ookoo... Kiitti vitusti :-) Juu siis itellä vaan vasemmalla ylhäällä. Olkoot perkeles...
Tuo hammaslääkäri on muutenkin ihan ihme homma. Koko lapsuus kuumoteltiin ja selitettiin sitä, kuinka paljon poraaminen sattuu ja tämän takia pitää pestä hampaat. Pari vuotta sitten mulle oli tullut reikä ja menin aivan paskat housuissa siihen makoilemaan. Jumalauta ei se sattunut yhtään. Mua oli huijattu koko lapsuus. Tai sitten se reikä oli jotenkin hyvässä kohdassa, eikä sen kuulunutkaan sattua.
Siitähän se on kiinni miten suoraan ne hampaan juuret menee. Itselläni oli neljästä viisurista kolme sellaisia että juuret oli ihan suorat ja ne lähti ihan vaan vetämällä pois ja maksimissaan vartin olin siellä hammaslääkärin penkissä. Yksi viisuri olikin sitten sellainen että juuret oli kuin ongenkoukut ja hammas jouduttiin pilkkomaan sinne, siinä menikin sitten vajaat pari tuntia yhden hampaan parissa.Ookoo... Kiitti vitusti :-) Juu siis itellä vaan vasemmalla ylhäällä. Olkoot perkeles...
Joskus kymmenisen vuotta sitten mulla iski puudutus siinä kohtaa kun hammaslääkäristä saavuin kotiin. Silloin tuntui hampaan poisto.Ei se missään tunnu, kun on puudutukset, ja tsiigailee sitä hammashoitajan kaula-aukkoa enemmän tai vähemmän salaa.
Joskus kymmenisen vuotta sitten mulla iski puudutus siinä kohtaa kun hammaslääkäristä saavuin kotiin. Silloin tuntui hampaan poisto.