Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 301 312
  • 4 088

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Ite hain viipurista, niin oli suurinpiirtein 25 €. Että tuskinpa hirveesti on välistä jääny käteen.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Kertokaas mulle te muut nuuskaajat, että minkälaisia biittejä teette käsin?? Eli lyhennettynä minkä muotoisia?? Itse kun väsään niin biitti on n. 1,5-2ml kokoinen ja pallon teen aina. Tykkiä käytän vain annostukseen, koska se on niin helvetin sotkuista kaivaa nuuskaa käsin purkista.

-Cactus-
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iceberg kirjoitti:
Sama juttu jos jollain on tiedossa Turun tai Helsingin paikat, niin yyveetä kehiin.

Joo tiedän sen yhden Turussa, jonka kaikki muutkin tietää. Siellä on vaan niin kovin harvoin tarjolla enää...

Toistetaan nyt samaa mutta tännekin tarvittaisi sekä Turun että Helsingin paikkoja. Yv:llä jos joku pistää tulemaan, niin palkintona täydet pisteet tulevassa vuoden jatkoaikalainen-gaalassa:D
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
HN kirjoitti:
Biitti muotoutuu suussa. Otan kolmella sormella purkista sopivan kasan nuuskaa, painan sitä hieman kiinteämmäksi, heitän suuhun ja työnnän kielellä huuleen.

Mä en tykkää hirveesti kielellä nuuskaa kosketella, ei ole mitään mieltä ylentävän makuista. Mutta on se käsin silti parempi tehdä, ikenet tykkää oikeasti parempaa.

Onko muuten Prismasterilla erikokoisia tykkejä?? Olen kokeillut vain yhtä ja se tuntui lähes 5ml annokselta.

-Cactus-
 

Ink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Pistäiskö joku yv:llä tiedon Tampereen kioskeista. Yhden tiedän, mutta siellä riippuu myyjästä että saako tavaraa vaiko eikö.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Tappara
Kannattaa kysellä noita nuuskia joltain tutulta joka pelaa jääkiekkoa, aina joku joukkuekavereista on laivalla/ruotsissa niin voi sen tutun kautta saada sen mitä tarttee. Loppupeleissä pitäisi tulla paljon halvemmaksi, kuin tiskin alta ostetut.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
jussimy kirjoitti:
Uutisoidaan ihan kuin joku isompikin huumeketju olisi jäänyt kiinni :)
Niinpä. Ja eikös sitä omaan käyttöön saanut tuoda ?

Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia nuuskan hankinnan suhteen. Reilulla eurolla purkki olen saanut, välillä sitten laivalta hieman kalliimmalla. Jos jossakin vaiheessa lopettavat myynnin myös lautoilla, niin kyllähän sitä kerran pari vuodessa voi Ruotsissa käydä ja tuoda tuhdimman lastin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
bozik kirjoitti:
Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia nuuskan hankinnan suhteen. Reilulla eurolla purkki olen saanut, välillä sitten laivalta hieman kalliimmalla.
Tällaisilla asioilla on ihan turha tulla tänne brassailemaan, kun muut täällä kärvistelevät vikojen pötköjen kanssa ja seuraavasta lähetyksestä ei ole tietoa. Perkele.
 
Gags kirjoitti:
Tällaisilla asioilla on ihan turha tulla tänne brassailemaan, kun muut täällä kärvistelevät vikojen pötköjen kanssa ja seuraavasta lähetyksestä ei ole tietoa. Perkele.

Huomenna tulee lasti meikäläiselle, hih. =)

Joku kyseli määristä, itselläni 3-4 ml kerta-annos. Kauanko jatkiksen nuuskaajilla kestää yhden kiekon tyhjentyminen?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Valioyksilö kirjoitti:
Joku kyseli määristä, itselläni 3-4 ml kerta-annos. Kauanko jatkiksen nuuskaajilla kestää yhden kiekon tyhjentyminen?
Yksi purkki kestää reilun vuorokauden, melkein pääsen 2 prk/3 vuorokautta jos oikein sniiduilen ja käytän pussinuuskaa ohessa.
 

julijussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jack "matkalla" Kerouac
Ainakin Viking Amorellalta sai vielä toissapäivänä kun Tuhkolmasta tultiin Turkuun. Ostinpa kokeeksi ns. kermapersenuuskaa, General Onyxia. Kyseessähän on tyylikkääseen purkkiin pakattu jonkinlainen erikoisnuuska joka ainakin minut vei mennessään samointein. Näin vanhemmiten on jäänyt tuo irtonuuska pois kun on sottaista käyttää verrattuna pussinuuskaan.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Valioyksilö kirjoitti:
Huomenna tulee lasti meikäläiselle, hih. =)

Joku kyseli määristä, itselläni 3-4 ml kerta-annos. Kauanko jatkiksen nuuskaajilla kestää yhden kiekon tyhjentyminen?

Tykillä menee se 5-6ml, käsinpyöriteltynä 3-4ml. Kahdella purkilla pärjää 3 päivää jos oikein pihistelee.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
#28 kirjoitti:
Tykillä menee se 5-6ml, käsinpyöriteltynä 3-4ml. Kahdella purkilla pärjää 3 päivää jos oikein pihistelee.

Eli ts.jysäytät kerralla semmosen pikkusormen kokoisen niitin huuleen?

Ja vittu ku mä luulin laittavani paljon kerralla... eli 5ml tykillä n.puolet tykin koosta.

Jatkoajassa on siis Mick Jaggerin tai Steven Tylerin kaltaisen suuvärkin omaava nuuskaava herrasmies. Hihhei.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Itse tulin juuri Gabriellalta ja kyllä, nuuskaa sai. Henkilökunta ei tiennyt itsekään koska nuuska poistuu myynnistä, "ei meille ole kerrottu mitään, teksti-tv:stä ollaan luettu"

Mutta nyt pitää tehdä inventaariota pakastimessa, taitaa mennä 10 tornia rikki.
;)
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Tommy kirjoitti:
Itse tulin juuri Gabriellalta ja kyllä, nuuskaa sai. Henkilökunta ei tiennyt itsekään koska nuuska poistuu myynnistä, "ei meille ole kerrottu mitään, teksti-tv:stä ollaan luettu"

Mutta nyt pitää tehdä inventaariota pakastimessa, taitaa mennä 10 tornia rikki.
;)

Ainakin Siljan laivoilla jatkuu nuuskan myynti, tai siis niillä jotka seilaavat ruotsin lipun alla. Sama varmaan vikingillä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
hansonbrother kirjoitti:
Ainakin Siljan laivoilla jatkuu nuuskan myynti, tai siis niillä jotka seilaavat ruotsin lipun alla. Sama varmaan vikingillä.

Vikingit kuulemma ovat Suomen lipun alla.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Loppupeleissähän se on ihan sama jos laivat lopettaa nuuskan myynnin. Ei se siellä maissa nyt niin paljon kalliimpaa ole. Itse kun käyn aina Ruotsin risteilyllä ni okei, taxfreesta tulee otettua se pari tornia ja maista sitten pari-kolme tornia. Mutta jos ostaisin kaikki maista niin ei se paljon yli kymppiä kalliimmaksi tulisi.

Se tietysti on Turkulaisille hyvä kun voivat käydä miniristeilyllä ahvenanmaalle ja takaisin ja saavat nuuskaa, mutta täältä Stadista se on aina pakko kääntyä Stokiksen kautta. Mutta mitäs sitten, saapahan ainakin noita erikoisenpia nuuskia. :)

-Cactus-
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Koko päivän ollut ilman ainoatakaan biittiä ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen, johtuen pääosin siitä, että tällä hetkellä nuuskatilanne on olematon. Tai no, sellainen tilanne ettei sitä juuri nyt ole. Pahin ratkaisu oli näköjään tulla tähän ketjuun pyörimään, alkoi kädet syyhytä... Noh, jos sitä lopettelisi... Ikenet ainakin tuntuvat tykkäävän.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Sir von Aulis kirjoitti:
Eli ts.jysäytät kerralla semmosen pikkusormen kokoisen niitin huuleen?

Ja vittu ku mä luulin laittavani paljon kerralla... eli 5ml tykillä n.puolet tykin koosta.

Jatkoajassa on siis Mick Jaggerin tai Steven Tylerin kaltaisen suuvärkin omaava nuuskaava herrasmies. Hihhei.

Onhan se aika jööti juu. Ja tulee kyllä katsottua vähän että missä laittaa minkä kokosen, ihmisten ilmoilla laitan yleensä vähän pienemmän. Mutta kotona "wank"-verkkareissa jatkoaikaa selaillessa huulessa lepää se tappiin asti täytetty vitonen.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulihan ostettua LD:n Black Portion salmiakki nuuskaa pussissa. Itse pidän salmiakista ja luonnollisesti tykkäsin myös tästä tavarasta. En silti usko, että koko sinkoa jaksaa putkeen käyttää vaan välillä on käyteltävä tavallista ettaniakin.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Muutamia uusia makukokeiluja, näitä tuli ostettua ja testattua:

Catch Licorice White Annosnuuska
- Todella miedon makuinen, lakritsi maistuu kyllä mutta onkohan nikotiinia ollenkaan? Kuiva, ei valu sitten mitenkään.

Lisäksi seuraavat Cathin maut tuli testattua ja muutama purkki kotona, kaikki samaa sontaa: Vanilla Coffee, Eucalyptus ja Menthol. Ei voi suositella ehkä kenellekkään.

General Onyx
- Tämä taitaa olla äijämäisin pussinuuska markkinoilla. Jytisee hyvin, haisee hyvälle, pakkaus äärimmäisen tyylikäs sekä nuuskat pakkauksessa hienosti asetettuina. Harmi etten ostanut enempää. Täysin mustat pussit.

General White
- Aika samaa kun normaali General, mutta valkoisena.

General Maxi
- Sopivan kokoista. Perus-Generalia.

Silti, ehkä korkeintaan Onyx pääsee hiukan lähelle Ettanin huikeutta. Onneksi sitä löytyy pakkasesta kuusi tornia. Tämä vaan brassailuna teille nuuskattomille :)
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Joku aika sitten tuli erinäisten kriisitilanteiden ja ylitsepääsemättömien elämän ongelmien vuoksi käytettyä enimmäkseen erinäisiä akkamaisesti maustettuja pussinuuskia. Lakritsin ja muiden pussien maku kuitenkin turrutti mielen ja into näihin kului varsin nopeasti.

Nykyisin jääkaapista löytyy vain halpiskamaa, Kronania. Hintaansa nähden todella miellyttävää ja toimivaa jöötiä tavara on. Perus Rödaan ja Ettaniin verrattunakin ihan varteenotettava ehdokas ylänakin täytteeksi. Mielellään sitä ostaisi ennemmin vaikka väkevää Skrufia, mutta kun Skruf-puntin hinnalla saa pari tornia ihan käyttökelpoista paskaa, valinta on selviö.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Sinthasomphone kirjoitti:
Mielellään sitä ostaisi ennemmin vaikka väkevää Skrufia, mutta kun Skruf-puntin hinnalla saa pari tornia ihan käyttökelpoista paskaa, valinta on selviö.


Ihan ok tavaraahan tämä skruff stark-irtonuuska on, mutta en siitä kyllä mitään väkevyyttä löydä, tuntuu vähän siltä ettei mikään biitti kolahda enään pahemmin. Onko mun ikenet jo niin turtuneet?? *hymiö*

Kaveri lähtee nyt vkonloppuna laivalle ja pyysin etsimään Stokiksesta Northenerin tarjoamaa Gotland-nuuskaa, kuulostaa sen verran mielenkiintoiselta. Saa nähä minkälaista sitten on..

-Cactus-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös