Rosa 55 kirjoitti:30 purkkia.
Oliko tykkiä vai pussia? Joku puhui että painon mukaan laskevat nuo.
Rosa 55 kirjoitti:30 purkkia.
Tommy kirjoitti:Oliko tykkiä vai pussia? Joku puhui että painon mukaan laskevat nuo.
Tämä on tottakai totta myös, mutta täytyy ottaa huomioon myös se että tupakoivalla on harminaan myös psyykkinen riippuvuus siihen kun käsi käy suun luona jne. Itse en ainakaan koe olevani nuuskassa riippuvainen tykin tunkemiseen suuhun. Nuuskassa riippuvuus on puhtaasti fyysistä kun taas tupakassa se on useimmilla ainakin psyykkinen riippuvuus. Tosin uskon että esim sedälläni joka on tupakoinut kohta 35-vuotta niin on varmasti fyysinen riippuvuus tupakointiin.HN kirjoitti:Kaksi päivää ilman nikotiinia olleella nuuskan käyttäjällä on kuitenkin pahemmat vieroitusoireet kuin vastaavan ajan ilman olleella tupakoitsijalla. Tämä johtuu siitä, että nuuskaajan elimistö on tottunut koko ajan tasaisesti ylhäällä olevaan veren nikotiinipitoisuuteen, kun taas tupakoitsijan elimistö on tottunut nopeasti huippuun nouseviin ja yhtä nopeasti laskeviin pitoisuuksiin..
Cactus kirjoitti:Tämä on tottakai totta myös, mutta täytyy ottaa huomioon myös se että tupakoivalla on harminaan myös psyykkinen riippuvuus siihen kun käsi käy suun luona jne.
jussimy kirjoitti:hmm, mulla ei tosin ollut mitään summia arvioitu edes, vain nuo tyhjät lomakkeet tulostettuna... taisi olla vain vihjailua..
nuo tosin vaikuttaa jo enemmän kuin vihjailulta :)
alapesa kirjoitti:Pitkän tauon jälkeen olis taas tarvetta. Voisiko joku vinkata yv:llä mistä Tampereen seudulla olisi mahdollista ostaa nykypäivänä tiskin alta?
Kiitos
Sir von Aulis kirjoitti:Näitä viestejä kun katselee niin pakostakin tulee miettineeksi et oi kun on helppoa täälläpäin... Mut joo, otan osaa.
alapesa kirjoitti:Pitkän tauon jälkeen olis taas tarvetta. Voisiko joku vinkata yv:llä mistä Tampereen seudulla olisi mahdollista ostaa nykypäivänä tiskin alta?
Kiitos
Kokemuksia löytyy, eikös tuo Gustavus ole aikas halpaa ainakin laivoilla..? Muita "halpoja" en nyt keksi tähän hätään. En kyllä ole yhden koepurkin jälkeen enään ostanut, ei ollu nuuska mun mieleen.Sir von Aulis kirjoitti:Onko muilla näistä ns.halpisnuuskista kokemuksia? Itselläni ei ole pahaa sanottavaa näistä...
Daespoo kirjoitti:Kukaan vetänyt Granit vit portionia?
Sinisointu kirjoitti:Mites tuo nuuskan säilyminen? Kannattaako niitä pakastaa?
Cactus kirjoitti:Itse suosin pakastamista myös, mutta täällä uudessa kämpässä toi pakastin on suhteellisen pieni niin ehkä torni kerrallaan pidän pakkasessa ja yleensä niitten nuuskien joissa päiväys on lähempänä kuin muut.
Joo no niin se mullakin oli kun vielä vanhempien luona asuin, mutta täällä omassa asunnossa on vain yksi pakastinlokero tuossa jääkaapin sisällä, joten tilaa on nihkeesti.Tommy kirjoitti:Itsellä on pakastimesta yksi lokero varattu nuuskalle,
muija pitäkööt loput kaksi lokeroa.
Cactus kirjoitti:Onko Strong Cut hyvä irtonuuskaa?? Itselläni tulee tästä mielikuva vähän vetisenä nuuskana. En siis ole sitä koskaan maistanut.
-Cactus-