Viestin lähetti Janneone
Olenko minä muka sanonut noin, olenko?!
Jos et ole nähnyt niin miksi sitten puhut?
Viestin lähetti Janneone
Olenko minä muka sanonut noin, olenko?!
Viestin lähetti Carlos
Etpä ola tainnut Janne-parka koskaan pelata jääkiekkoa... Itse olen vastaavassa tilanteessa hakeutunut kiekon tielle (tosin veto ei ollut ihan yhtä kova, mutta eipä ollut liigakaan Sm-liiga), sitä varten kiekkoilijoilla on suojat. Kun menen seisomaan lämärin eteen, laitan yleensä toisen käden nivusiin, ja toisen naaman lähelle, ilman että huomaan olevani kenenkään maalitauluna. Tuollaisessakin tilanteessa jos alin pakki lämää kiekkoa, on mahdollista että kiekko osuu esim. karvaajan sääreen, kimpoaa siitä takaisin päin ja karvaaja pääsee valmiiksi vauhdissa ollessaan kiekkoon ja käy niittaamassa sen maaliin.
Että edelleen ennen kuin verenpaine nousee liikaa, ota hiukan asioista selvää ennenkuin alat vaatia (muita) ihmisiä hoitoon.
Viestin lähetti kamraterna
Teillä ei Turussa taideta tuntea uhrautuvaa ja itsensä likoon pistävää pelityyliä ollenkaan :confused: Oletko koskaan nähnyt esim. Simo Saarisen pelaavan? Kyllä sinne kiekon eteen mennään täysin tarkoituksella ja oikein hakeudutaan lentoradalle, jos siihen yhtään on mahdollisuuksia. Jos pyrkimys on väistellä kiekkoja, niin kannattaa vaihtaa lajia.
Edit: Mitä tulee tuohon keskelle ampumiseen muuten, niin jos IFK ei tilanteessa pelannut alivoimalla, niin tietenkin Z yritti ampua kohti TPS:n maalia, jottei tilanteesta tulisi pitkää kiekkoa..
Viestin lähetti mikaw
Jos et ole nähnyt niin miksi sitten puhut?
Viestin lähetti Janneone
On aivan eri mennä peittämään laukausta kuin huomata yhtäkkiä olevansa maalitauluna laukaukselle!
Viestin lähetti Janneone
Olenko sanonut etten ole nähnyt?
Viestin lähetti mikaw
Tää oli hyvä.. Muistan vieläkin lööpissä olleen verisen naaman... :eek:
'Viestin lähetti TosiFani
Veteraanikiekkoilussa on lyöntilaukaus kielletty, mutta SM-liigassa se on sallittua vaikka ampuisi toista nilkkaan, joten millä syyllä antaisitte mahdollisen rangaistuksen ? Aika ihmeellinen keskustelun aihe. TPS:n johto on viime aikoina nähnyt salaliittoja lähes joka pelin jälkeen ( mm. liiga suojelee Ässiä, Perrin - Rautee tapaus ) ja mielestäni tehnyt itsensä lähinnä naurettavaksi.
Viestin lähetti Carlos
Jos nyt ihan kaikella kunnioituksella kysyn, niin et kai tosissasi voi väittää TIETÄVÄSI että Z yritti tahallaan ampua Kaitsua kohti?
Kuten täällä jo todettiin, jollei Hifki pelannut alivoimalla niin ainoa paikka ampua kiekko oli keskelle kenttää = maalia kohti, jottei tulisi pitkää kiekkoa. Ja olkoon töpselillä nyt miten hyvät maalivahdit tahansa, niin aina kun kiekko menee kohti maalia, sillä on mahdollisuus mennä maaliin.
Siis vielä kerran:
Z saa kiekon omassa päässä, ei ole hyvää syöttöpaikkaa, nostaa päätään = tähtää, laukoo täysillä kohti TPS maalia. Kaitsu on karvaajana about normaalipaikassa, keskellä kenttää sivusuunnasta katsoen = laukauksen linjalla. Kiekko osuu jalkaan ja tulee pipi.
Ja varmasti joku on kuullut myös sellaisesta että puolustavan pelaajan jalan vierestä tuleva laukaus on vaikeampi nähdä = suurempi mahdollisuus yllättää. Ja ainakin itse jäällä viilettäessäni, ammun kiekon sinne ja silloin kun katson sen aiheelliseksi. Jos joku on kiekon tiellä, yleensä toivon että se ei osuisi kaveriin, mutta näinkin joskus käy. Sellaista on jääkiekko.
Kiekko on kova laji, siinä tulee monenlaisia haavereita, jos ei kantti kestä tähtipelaajan loukkantumista, voi vaihtaa kuviokelluntaan.
Viestin lähetti mikaw
Huomenta Tommy... Miten on aamu mennyt kun vasta nyt tulee kommentteja?
Viestin lähetti Carlos
Kiekko on kova laji, siinä tulee monenlaisia haavereita, jos ei kantti kestä tähtipelaajan loukkantumista, voi vaihtaa kuviokelluntaan.