Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Nyt olisi kyllä mukava päästä kelailemaan nauhaa ja kuulemaan Zeetan kommentti tapahtuneesta - eikö?
Viestin lähetti pygmalion
Lopuksi haluaisin pienenä sivujuoneena tälle ketjulle pyytää eri joukkueita seuraavia ihmisiä listaamaan kaikkia omalle joukkueelleen tapahtumia loukkaantumisia (siis sellaisia, jotka ovat aiheuttaneet pelaajan pidemmän poissaolon). Lisäksi listaajat voisivat erotella loukkaantumisista ne, jotka kiihkottomasti katsoen voidaan luokitella puhtaasti vastustajan (tarpeettomasti) aiheuttamiksi.
Viestin lähetti ervatsalo
Toisaalta ovathan hifkiläiset ennenkin kunnostautuneet kiekolla "sikailussa", j. ruutuhan pommitti viattomia useammankin vielä suomessa pelatessaan, eli ifk:lla on kieltämättä perinteitä tässäkin asiassa.
Viestin lähetti sininen
Iltalehti pääsi kiekumaan viattoman naisen haavoittumista alaotsikolla "Taas HIFK!" Tsiisus mitä journalismia se oli.
Viestin lähetti wabbit
Nyt menee kyllä jo aivan sairaan panettelun puolelle. IFKn peli oli ollut muutenkin niin huonoa koko ottelun ajan, että tuo laukaus on hyvä osoitus siitä. Marek yritti vain purkaa kiekon ja jälleen kerran, kuten viime aikoina yleensä se on osunut vastustajan suojiin tai luistimiin. Nurmisella oli vain huonoa tuuria, että sattui seisomaan kohdalla.
Älkää aina jaksako. Ei kaikki IFK pelaa yhtään sen enempää sikaa, kuin muut joukkueet.
Viestin lähetti JHag
...sillä hehän osuvat aivan minne haluavat, paitsi maaliin!
Ensin Jakke Ruutu lämäriä ampuessaan kalibroi mailansa riville 3, paikalle 125 ja vielä kasvojen korkeudelle.
Sitten Zidlicky teki omat säätönsä ja osui vielä liikkuvaan maaliin.
Miten h-tissä nämä punapaitaiset miehet eivät sitten osu riittävän usein paikallaan pysyvää 183 cm leveää maalia kohti? Jokeri-matsissa osumatarkkuus oli 1. ja 2. erässä 3 kpl/erä. Johtunee kuuluisan maalintekijän ja tarkkuusampujan J.Ruudun poissaolosta, mieshän ampui noin 50 maalia/kausi, muistaakseni.
Ihme epeleitä!:p
Viestin lähetti Janneone
Olisikohan sullakaan noin hauskaa jos HIFK-pelaaja olisi loukkaantunut!?.
Viestin lähetti mikaw
Kyllä varmaan. Sitä vaan naurettisiin kun ketää ei kiinnosta HIFK pelaajan loukkaantuminen. HIFK:lla kun ei ole omaa lehteä jossa itkeä loukkantumisia.
Viestin lähetti mikaw
Kyllä varmaan. Sitä vaan naurettisiin kun ketää ei kiinnosta HIFK pelaajan loukkaantuminen. HIFK:lla kun ei ole omaa lehteä jossa itkeä loukkantumisia.
Viestin lähetti Janneone
Zidlicky mielisairaanhoitoon siksi ajaksi kun Nurminen on poissa kaukalosta ja aika moni HIFK-fani täältäkin saisi mennä samaan paikkaann Käsitämättömiä ja sairaita kommentteja joiltain henkilöiötä ja samaa vitsailua ja vähättelyä aina. Kyllähän hauskaa saa olla ja huumoria levittää synkkyyteen, mutta rajansa kaikella.
Kova ja rehti peli on sitä mitä minä kannatan, ei kova lyöntilaukaus kohti ainoaa lähellä olevaa pelaajaa.
Täysin järjetöntä toimintaa Zidlickyltä eikä kaveri tahdo oppia millään vaikka pelikieltoja tippuilee tasaiseen tahtiin ja istuu joka pelissä jäähyllä.
Olen kuitenkin aina pitänyt HIFK:n kovasta pelistä ja pitänyt sitä yhtenä suosikeistanin SM-Liigassa mutta tämä Z:n tilanne todellakin "AMPUI yli". Helvetti hoitoon tollaset kusipäät!
Viestin lähetti kamraterna
Rauhotu nyt hyvä mies vähän ja mieti mitä kirjottelet. Jos oikeasti kiekon laukomisesta jääkiekossa saa pelikieltoa, niin missäs sillon mennään? Vieläpä kun tämä kiekko lauottiin lähes jäätä myöten eikä niinkuin yleensä esim. yv:ssä pään korkeuteen.
menisitkö sinä tarkoituksella puolitoistasataa kilometriäs tunnissa viuhuvan kiekon eteen kun toinen tarkoituksella on ampumassa sinua kohti. Älkääkä sitten sotkeko tähän maski peliä, siinä tilanne on aivan eri eikä siinä yritetä osua maskimiehiin, vaan yritetään tehdä maali, olen aivan varma siitä, tai no jos Ziclicky on viivalla niin mistään ei voi olla varma!Todella harmillista, että Kaitsu loukkaantui, mutta olisikohan hänellä ollut tilanteessa tarkoituskin päästä kiekon lentoradalle? Sen takiahan sinne karvaamaan/häiritsemään mennään, että saadaan keikko omalle joukkueelle, eikä vastustaja saa sitä toimitettua pois omalta alueelta. Kaitsuhan onnistui hommassaan!
Viestin lähetti Paananen
Menikö sulla Carlos Suvi-Anne Siimes ja Suvi Linden sekaisin. Suvi-Anne ainakin vaikuttaa siltä, että voisi pitääkin kovasta pelistä...
Viestin lähetti Janneone
Ja samanlainen ala-arvoinen kommentointi sen kun jatkuu vaan, häpeäisitte vähän!
Viestin lähetti Janneone
menisitkö sinä tarkoituksella puolitoistasataa kilometriäs tunnissa viuhuvan kiekon eteen kun toinen tarkoituksella on ampumassa sinua kohti. Älkääkä sitten sotkeko tähän maski peliä, siinä tilanne on aivan eri eikä siinä yritetä osua maskimiehiin, vaan yritetään tehdä maali, olen aivan varma siitä, tai no jos Ziclicky on viivalla niin mistään ei voi olla varma!
Viestin lähetti Janneone
Zidlicky mielisairaanhoitoon siksi ajaksi kun Nurminen on poissa kaukalosta ja aika moni HIFK-fani täältäkin saisi mennä samaan paikkaann Käsitämättömiä ja sairaita kommentteja joiltain henkilöiötä ja samaa vitsailua ja vähättelyä aina. Kyllähän hauskaa saa olla ja huumoria levittää synkkyyteen, mutta rajansa kaikella.
Kova ja rehti peli on sitä mitä minä kannatan, ei kova lyöntilaukaus kohti ainoaa lähellä olevaa pelaajaa.
Täysin järjetöntä toimintaa Zidlickyltä eikä kaveri tahdo oppia millään vaikka pelikieltoja tippuilee tasaiseen tahtiin ja istuu joka pelissä jäähyllä.
Olen kuitenkin aina pitänyt HIFK:n kovasta pelistä ja pitänyt sitä yhtenä suosikeistanin SM-Liigassa mutta tämä Z:n tilanne todellakin "AMPUI yli". Helvetti hoitoon tollaset kusipäät!
Viestin lähetti Carlos
Hyvä että sinä näit sinne katsomoon tilanteen niin hyvin ja tiesit kaiken mitä pelaajien päässä liikkui että voit antaa tuollaisia kommentteja. Jos minulta kysytään, niin voisin lainata äsköistä lastentarha-kommenttiasi "Helvetti hoitoon tollaset kusipäät".
Ei kukaan muu kuin Suvi-Anne Siimes, TPS lasit päässä voisi väittää että joku yrittää vahingoittaa vastustajaa kiekolla. Eikö muka kukaan muu koskaan ole lämännyt kiekkoa puoustusalueelta keskelle kenttää???
Mikäs neiti minä sinulle olen? ja sinulle tiedoksi että vihaan sitä neitikiekkoa jota TPS on viime vuosina harrastanut ja olen erittäin tyytyväinen kun TPS on alkanut pelata edes hieman agressiivisemmin. Eikä TPS:n maalivahdeista todellakaan kumpikaan ole niin huono että edes Zeta saisi omasta päästä lauottua maaliin. ja olen täällä aikaisemminkin todennut että mulle on yks hailee millä sijalla TPS keikkuu kunhan se pelaa sellaista kiekkoa millaisesta minä pidän ja nyt on TPS mennyt siihen suuntan jota minä tykkään katsoa ja välitän paskan vertaa onko TPS kärjessä vai keskikastin alapuolella.Ja ei teille pienet TPS-neidit tullut kenties mieleen että jospa Z yritti lämätä kiekon kohti vastustajan maalia, sen takia hän nosti päänsä, muutti asentoaan ja lämäsi tämän "teloituslaukauksensa". Jos kiekko ei mene maalia kohti siitä tulee pitkä kiekko ja aloitus omaan päätyyn. Sitäkin joskus nimittäin sattuu että omasta päästä ammuttu kiekko menee maaliin... ainakin jos olisi Duffys maalissa. Ja Zorrolla on sen verran kova veto että se voisi vaikka yllättää "nukkuvan" maalivahdin
Ei perkele, anteeksi vaan mutta nyt sapettaa niin paljon tämä TPS-vinkuminen. Taitaa ottaa tosi koville kun ei olla sarjan kärjessä.
Ja nämäkö olivat sinun mielestäsi asiallisia kommentteja, tasivat olla sitä samaa alussa mainittua lastentarha tasoa.Eri asia jos Z olisi lyönyt mailalla vaikka Kaitsun ranteen hajalle, mutta jos muutaman metrin päässä olevaan pelaajaan osuu, niin vain Turussa, (siis SPR:ssä) voidaan heti vetää näin looginen selitys kuin tahallinen "täyslämäri" kohti Nurmista "joka nosti kädet ylös tajuttuaan olevansa Z:n maalitauluna". HAH, HAH ja vielä kerran HAH !!!
TS:n hehkutuksen huippu: "Kivusta huolimatta Nurminen yritti luistella vaihdon loppuun":D Kyllä meillä Turussa ollaan niin sankareita kaikki että...
Viestin lähetti Janneone
menisitkö sinä tarkoituksella puolitoistasataa kilometriäs tunnissa viuhuvan kiekon eteen kun toinen tarkoituksella on ampumassa sinua kohti. Älkääkä sitten sotkeko tähän maski peliä, siinä tilanne on aivan eri eikä siinä yritetä osua maskimiehiin, vaan yritetään tehdä maali, olen aivan varma siitä, tai no jos Ziclicky on viivalla niin mistään ei voi olla varma!
Viestin lähetti Jude
niin heti on "janneonet" itkemässä, että "Vittu mä näin sen. Se oli tahallinen!!"