Viestin lähetti L-Mies
Tänään todistimme taas massan älyllistä ylivertaisuutta yksilöä vastaan. Jos sen sanoo useampi, sen on pakko olla totta. Ja kun kerran se sanoi vielä jo Jokeri-fanikin, joka yllättäen oli...
Älä pillitä. Jos yksi tunnettu valehtelija väittää jotain, ja kaksi silmätöntä idioottia uskoo, ei se tarkoita sitä, että muut ovat väärässä. Viisi miljardia kärpästä tosiaan on väärässä - vaikka Liesmäki kuinka muuta väittäisi ja olisi vielä huolissaankin ja toivoisi ja peräänkuuluttaisi vielä keskusteluakin. Yksin olisi senkin mielipiteensä kanssa, mitä nyt opetuslapsensa uskoisivat senkin, kuten kaikki muutkin valheet vuosien aikana. Tuokin kirjoitus muuten luettaisiin, jos Liesmäelle jotenkin selviäisi, että Tepsin enkelitkin käyvät toisinaan tyhjentämässä suolensa. Ja sinä tulisit silloinkin tänne puolustamaan hänen mielipidettään, kuten aina jo vuosien ajan hänen aika ajoin alittaessaan jopa oman rimansa, kuten tällä kertaa. Ettet vain edes olisi Liesmäki itse, tämän kaveri tai koira - siksi ääliömäisissä asioissa olet vuosien varrella häntä uskollisesti puolustanut.
Viestin lähetti L-Mies
Tänään myös todistimme kuinka Turun Sanomat osaa herättää keskustelua jääkiekosta.
Kun kerran sinä ryhdyit lainaamaan itseäsi, niin annas kun mäkin: Olen ennenkin sinulle sanonut ja taas olisi näemmä syytä muistuttaa: "Vedä käteen."
Turun Sanomat ei aloittanut keskustelua jääkiekosta, tälläkään kertaa, vaan aivan jonkun muun joka on jo vuosia sitten havaittu turkulaisten modus operandiksi kaikissa tilanteissa. Liesmäki ei todellakaan "aloita keskustelua" tai edes käy sellaista, vaan hän on TPS:n propagandaministeri ja perskärpänen ja siinä se.
Minusta on oikeastaan asiallisesti yksi hailee mitä Liesmäki kirjoittelee - lukuunottamatta sitä, että aina Erkin suoltaessa jotain tällaista säälittävää, sinä heräät talviunestasi puolustamaan ja keksimään tuolle lobbaamiselle uusia nimiä kuten "keskustelun aloittaminen. Salli mun nauraa. Tarkemmin ajatellen - en minä sinun lupaasi tarvitse.
Liesmäki on moninkertainen valehtelija. Hän asettaa sanansa sillä tavalla, että kaltaisesi pikkuperseennuolijat voivat sitten jälkeenpäin sanoa, ettei "hän sitä tarkoittanut, vaan..." - mutta itse asia käy silti tarpeeksi hyvin selville.
Pahoittelut huonosta tuurista ja pikaista paranemista Nurmiselle. Haista paskaa muutamalle muulle, ja Liesmäelle kolmas aivosolu ja ennenkaikkea omatunto jostain.