Junnuissa iso ongelma on myös innokkaat vanhemmat. Sieltä huudellaan katsomosta valmentajalle miksei minun poika saa pelata ykköskentässä ja kaikkea muuta. Neuvotaan miten treenit pitäisi tehdä jne. Lisäksi on myös näitä valmentajia joiden poika saa pelata paljon, vaikka joukkueessa olisi parempiakin (tämä siis niissä ikäluokissa missä pelataan jo ihan kunnolla)
Mm broidin joukkueessa on tuo ongelma. Valmentaja on itse pelannut pakkina, mutta haluaa peluuttaa hyökkääjiä koska oma poika on hyökkääjä ja aika paljon se saa pelata verrattuna siihen miten taitava se on. Sitten paremmat pelaajat huilaa. Vanhemmat eivät asiaan ole puuttuneet, mutta tilanne kyllä ärsyttää heitä ja paljon mitä olen itse pelejä käynyt katsomassa.
Mm broidin joukkueessa on tuo ongelma. Valmentaja on itse pelannut pakkina, mutta haluaa peluuttaa hyökkääjiä koska oma poika on hyökkääjä ja aika paljon se saa pelata verrattuna siihen miten taitava se on. Sitten paremmat pelaajat huilaa. Vanhemmat eivät asiaan ole puuttuneet, mutta tilanne kyllä ärsyttää heitä ja paljon mitä olen itse pelejä käynyt katsomassa.