Mitä vittua tää nyt on? Philadelphia häviää 1-5, mutta Ristolaisella ei edes yhtä ainutta miinusta? Ei ei, ei sitä tämmösellä höpsöilyllä päästä absoluuttiseen nollapisteeseen, tämmösissä peleissä pitäisi ehdottomasti joku 2-3 miinusta ottaa! Philadelphiakin nimittäin saattaa joskus voittaa, ja silloin on riski että Ristolainen jää joskus plussallekin; näitä ohipelejä varten pitää normaaleissa tappioissa kerryttää riittävän paljon miinusta, jotta kauden jälkeen oltaisiin vähintään jossain -20 lukemissa. Semmosia sit 5 kpl vielä Rasselle, ennen kuin kaikki viimeisimmätkin GM:t tajuaa että ei me nyt perkele oteta sitä pahanilmanlintua ees Azironaan vaikka ilmatteeks saataisiin. Ja katso: absoluuttinen nollapiste olisi totta!
Nyt Rasmus, älä enää pidä itseäsi niskasta kiinni, niitä miinuksia nyt tili tursuamaan! Sanot sille Tortulle että oo sä vitun pelle hiljaa, mä muistan sut, huusit aikanas vaihtoaitiossa kun Ville Koistinen teki Suomelle maalin sivuverkon läpi, vittu tommosia MM-kisoihin meneviä nöösipoika-idiootteja minä en kuuntele! Mä meen kohta nostaa painoja niin perkeleesti että leukaparta vaan tärisee! Katos vaan, Kipper soittelee Havaijilta ja kyselee että vieläkö mä pelaan sitä vitun lätkää, kantsuis kuulemma lopettaa jo ja lähtee hiekkarannalle. Onkohan niillä siellä Havaijilla hyviä painoja joita vois nostella? Täytyy kysyy Kipperiltä.