Jaa-a. En oikein edes tiedä mitä tuohon voisi sanoa. Kukahan tämän iskun sitten olisi suunnitellut? Voi voi...Tässä on yksi parhaimmista vastaantulleista false flag -pohdinnoista.
Norjan verityö - Klassinen false flag? KissanKulmasta
Jaa-a. En oikein edes tiedä mitä tuohon voisi sanoa. Kukahan tämän iskun sitten olisi suunnitellut? Voi voi...Tässä on yksi parhaimmista vastaantulleista false flag -pohdinnoista.
Tämä paras myös minun lukemani false flag -pohdinta. Se tosin selittyy sillä että se on ainut.
Näinhän se vähän on. Arhinmäen kirjoituksessa on asiaakin, mutta se valitettavasti peittyy sekä todellisen ymmärtämättömyyden että tuon lopun kärjistyksen alle. Käytännössä Arhinmäki on siis sitä mieltä, että Halla-ahon ja kumppaneiden pitää nimenomaisesti sanoutua irti tällaisiata veriteoista. En arvannutkaan, kuinka sekaisin nämä vihervasurit voivat olla.Vihapuheelle ei pidä antaa enää tilaa | Paavo Arhinmäki | Blogit | Iltalehti.fi
Vastaus Paavo Arhinmäen blogiin on minusta ajatuksia herättävä: Tämä poliitikkojen jeesustelu on ehkä juuri vastenmielisintä mitä tällaisten hirvittävyyksien jälkeen voi olla.Nämä kansakunnan “valitut” sekä “suunnan näyttäjät” eivät edes huomaa että juuri heidän toimiensa seurauksia tässäkin tapauksessa korjataan!
Tuo Dmitri Rogozin on kanssa varsinainen nero. Jos oletetaan että hän jakaa tuon alkuosan mielipiteen (toimittaja käyttää sanaa myös), niin samassa kirjoituksessa syytetään länttä liiasta suvaitsevaisuudesta ja itketään vähemmistöjen kohtelun puolesta. Pitäisikö lännen nyt sitten olla suvaitsemattomia ja kyykyttää niitä venäläisvähemmistöjä kunnossa?Venäjä: Norja oli opetus liberaalille Euroopalle | Ulkomaat | YLE Uutiset | yle.fi
Sieltähän se idästä totuus tulee, kun siellä ei hyssytellä.
Ei ihmekään, että työtöntä, lihaa syövää heteromiestä risoo, että mihin hänet on unohdettu.
Miten niin unohdettu? Hänhän saa vapaasti räyhätä kaikenmaailman foorumeilla siitä, kuinka hänet on unohdettu. Vihansa hän saattaa purkaa niin kutsuttuun vihervasemmistoon, joka on sinänsä huvittavaa, koska ilman heitä, hänen oletetut sankarinsa olisivat vieneet häneltä toimeentulotuen yms. ja kaveri asuisi kadulla, eikä söisi lihaa. Kun hän sitten vapaasti saa foorumeilla lietsoa vihaansa ja kommunikoida kaltaistensa vihaisten kanssa, tyhmyys tiivistyy ja todellisuudentaju hämärtyy. Tällaisten poikien pitäisi ymmärtää, ettei heidän asemansa yhteiskunnassa parane, vaikka itse jeesus ilmestyisi ja muuttaisi kaikki maahanmuuttotaustaiset täysin pohjoismaalaisiksi ja tekisi kaikista homoista heteroita. ABB:n kohdalla tämä on myöhäistä, mutta muilla on vielä aikaa katsoa peiliin, kaikenmaailman hommafoorumien sijaan.
Sen verran vielä tuo harmittaa, että pitää vielä lisää avautua.Tässä on yksi parhaimmista vastaantulleista false flag -pohdinnoista.
Sen verran vielä tuo harmittaa, että pitää vielä lisää avautua.
On suorastaan kiusallisen helppoa kirjoittaa tuollaista päällisin puolin asiallisen ja jopa älykkään oloista tekstiä, mutta jonka sisältö on 7/8-osa paskaa.
Varmaan löytyi. Minua kun vitutti niin paljon etten pystynyt kokonaan lukemaan vaan luin vain kolmasosan alusta, silmäilin pari satunnaista pätkää ja lopetin kokonaan.Löytyyhän tuolta taas CIA:t, antisemitismiset lähtökohdat ja ilman lähteitä olevat heitot mm. facebook-profiilin muutoksista vangitsemisen jälkeen (tjsp.). Ei meinannut pystyä edes kokonaan lukemaan, kun alkoi tuollainen roska vituttamaan.
Tässä on yksi parhaimmista vastaantulleista false flag -pohdinnoista.
En ole varma että tekeekö se minusta sovinistin vai feminismin, mutta minä olin aina kuvitellut, että naiset ovat sen verran fiksumpia, että he eivät näihin höpöhöpöihin samalla tavalla höyrähtäisi. Seison korjattuna.Sellaista tapahtumaa olekaan, mistä Riikka Söyring ei saisi salaliittoteoriaa aikaiseksi.
En ole varma että tekeekö se minusta sovinistin vai feminismin, mutta minä olin aina kuvitellut, että naiset ovat sen verran fiksumpia, että he eivät näihin höpöhöpöihin samalla tavalla höyrähtäisi. Seison korjattuna.
En ole varma että tekeekö se minusta sovinistin vai feminismin, mutta minä olin aina kuvitellut, että naiset ovat sen verran fiksumpia, että he eivät näihin höpöhöpöihin samalla tavalla höyrähtäisi. Seison korjattuna.
- Minusta on selkeästi sanottava, että tämä oli äärioikeiston piirissä syntynyt liike, mutta se olisi voinut syntyä jossain muussakin osassa poliittista kenttää, sanoo Halonen.
Haloselta pitäisi kysyä että eikös Robespierre ollut se joka tämän aloitti Euroopassa? Samoin voisi kysyä että mihinköhän poliittisella kartalla sijoittuvat tunnetuimmat eurooppalaiset poliittiset terrorijärjestöt: Saksan Punainen armeijakunta, Italian Punaiset prikaatit ja baskien ETA. Wikipedia kertoo poliittisesta terrorismista:Presidentti Halonen on avautunut taas Norjan tapahtumien johdosta.
Poliittinen terrorismi hyökkää yleensä vallitsevaa yhteiskuntajärjestystä vastaan, pyrkien korvaamaan sen oman näkemyksen mukaisella järjestelmällä. Poliittisista ryhmistä terrorismiin ovat syyllistyneet erityisesti vasemmistolaiset ryhmät. Vuosina 1962–2005 vasemmistolaisten ryhmien laskettiin tehneen 3738 terrori-iskua, joissa kuoli 2576 uhria. Samalla aikavälillä oikeistolaiset ryhmät tekivät 141 iskua, joissa kuoli 289 uhria.
Kyllä elämä on vaan niin paljon helpompaa ja yksinkertaisempaa kun ei usko mihinkään salaliittoihin vaan uskoo vain siihen mitä näkee. Ei maksa vaivaa lähteä pohtimaan asioita, sillä silloin vain menettäisi turhaa aikaa kaikenlaisen hömpän takia ;)
Tuossa Halla-ahon blogipostauksessa muuten ainakin minulle välittyi (karskien sanavalintojen ohella) sellainen "don`t hate the player, hate the game"- ajatus.
Muistutan perään vielä, että Halla-aho on kirjoittanut myös pitävänsä väkivaltaa aliarvostettuna ongelmanratkaisukeinona.Karskit sananvalinnat vaan nyt ovat juuri se mitä oikeudessa puitaan. Poliittista eliittiä voi syyttää ilman vihanlietsontaakin. Edelleenkiin Halla-aho asettaa poliittisen eliitin legitiimiksi vihan kohteeksi.
Ei. Tuolla tekniikalla voi perustella ihan mitä tahansa. Esim:Liika suvaitsevaisuus ja liiallinen maahanmuuttaja- ja seksuaalivähemmistömyönteisyys aiheuttaa väistämättä voimistuvia vastakkaisia mielipiteitä.
Kappas, onhan Halla-aho vuosien varrella kirjoitellut näköjään muitakin helmiä. Wikisitaateista poimittuja:Muistutan perään vielä, että Halla-aho on kirjoittanut myös pitävänsä väkivaltaa aliarvostettuna ongelmanratkaisukeinona.
Missä tuo Edistyspuolueen kannatus näkyy? Aivan samalla tavalla kuin Ruotsissa näköjään Norjassakin toiseksi suurin puolue on ajattu marginaaliin (linkki wikipediaan). Toki tuonkin artikkelin mukaan Edistyspuolue on viime vaalien jälkeen kasvanut niin isoksi siellä marginaalissa että siitä on tullut liian iso ignoorattavaksi.
Tuo "tarkoitushakoinen kirjoittelu" oli minun mielipiteeni ja näkemykseni asiaan. Se voi olla väärä, se voi olla oikea analyysi tilanteesta. Ainakaan tämä sinun vasta-argumenttisi ei minusta antanut aihetta muuttaa tuota analyysia.
Olen viime päivinä kuunnelut huuli pyöreänä tätä "ilmapiiri" sanan pyörittelyä, jossa kuulemma laillinen vihapuhe on luonut kasvualustan ABB:n kaltaisten hullujen naksahtamiselle. Minusta tämä on hämmentävää.
Ymmärrän pointtisi, mutta en tarkoita mitään "oikeutettua kapinaa". Valitettavasti emme elä missään ihannemaailmassa, jossa voisimme todeta, että hei, kapinanne ei ole oikeutettu. Samalla tavalla äärivasemmistolaiset anarkistit kokevat olevansa Suomessa oikeutettuja terroritekoihin (Rekolan ratakoppi ym) kuin tämä norski koki olevansa oikeutettu veritekoon. Pointtini on se, että vihervasemmistolaiset haihattelijat voisivat tipahtaa sieltä kuplasta ja ymmärtää, että vastavoimaisuus on luonnonlaki. On se oikeutettua tai ei, näin tulee tapahtumaan. Oma välitön ratkaisuni olisi se, että mitä jos puolueet miettisivät tärkeimmät arvonsa ja keskittyisivät niihin? Vihreiden tärkeimmän arvon ei pitäisi olla homojen ja maahanmuuttajien oikeudet eikä ydinvoiman vastustaminen. Vasemmistoliiton tärkeimmän arvon ei pitäisi olla persujen vastustaminen. Silti tuntuu, että näin se tänä päivänä on ja käsitystäni tukee ko puolueiden puheenjohtjien kommentit. Vastakkainasettelun ajan pitäisi olla ohi ja kaikista surkuhupaisinta on se, että eniten vastavuoroisuutta aiheuttavat ja korostavat itseään suvaitsevina pitävät hörhöt. Mutta se onkin ok, koska persukannattajat, maahanmuutokriitikot ym ovat mielipiteineen väärässä ja siksi niitä on ok vastustaa ja näin jopa pitää tehdä.See the point? Ratkaisu ei ole se, että poliittiseen vähemmistöön jäävän ryhmän ääntä pitäisi alkaa jotenkin kuulla enemmän. Vaan se, että jokaisen meistä velvollisuus on yrittää ajaa omaa asiaa vain ja ainoastaan demokraattisin keinoin sekä hyväksyä demokraattisen enemmistön päätökset, vaikka se olisi oman mielipiteen vastainen. YK:n peruskirja puhuu muutamista harvinaisista tilanteista, joissa kansalla on oikeus kääntyä hallitusta vastaan - tärkeimpänä niistä demokratian puute - mutta Suomen (tai Norjan) nykyinen vähemmistöpolitiikka on aika helvetin kaukana "oikeutetusta kapinasta.
Vastakkainasettelun ajan pitäisi olla ohi ja kaikista surkuhupaisinta on se, että eniten vastavuoroisuutta aiheuttavat ja korostavat itseään suvaitsevina pitävät hörhöt. Mutta se onkin ok, koska persukannattajat, maahanmuutokriitikot ym ovat mielipiteineen väärässä ja siksi niitä on ok vastustaa ja näin jopa pitää tehdä.