On meinaan sellaista meininkiä täällä ettei kohta uskalla sanoa mitään kun jo lynkataan virtuaalisesti.
Mistä aiheesta ei uskalla sanoa mitään?
On meinaan sellaista meininkiä täällä ettei kohta uskalla sanoa mitään kun jo lynkataan virtuaalisesti.
Eiköhän lainaamasi kirjoittaja tarkoittanut, että kyseinen tyyppi lahtasi porukkaa ajattelemalla vähän enemmän mitä on tekemässä eikä kyseinen ampuja luultavasti ole mikään perinteinen sekopää.Ikävää, että et saanut olla paikan päällä todistamassa tätä tyylikästä one man showta.
Mistä vitusta näitä idiootteja nousee?
Kirjassa myös karkea "päiväkirja" tai loki vuodesta 2002, joka tarkentuu viimeisen vuoden aikana. Siinä kuvaa mitä on puuhannut, miten treenannut, varustehankintoja ja sen semmoista.
En haluaisi kirjoittaa seuraavan pilkun jälkeisiä sanoja, mutta kokonaisuus on todella vaikuttavaa. Poliisikuulustelut on nyt yhdentekeviä kirjan takia. Kaikki on kirjassa. Jos joku toivoi, että hepulle ei saisi antaa julkisuutta yhtään, ettei pääse retostelemaan, niin sen toivon voi nyt heittää. Uhrit unohtuvat valitettavasti aika nopeasti ja ajankohtaisohjelmat ympäri Eurooppaa ovat kohta täynnä kirjan analysointia.
Disclaimer: Olen selannut opusta vain 10 minuuttia, joten onhan tässä riski, että käsitys on täysin väärä.
Ikävää, että et saanut olla paikan päällä todistamassa tätä tyylikästä one man showta.
Mistä perseestä sä kurkistelet?
Mä en millään tapaa halua olla missään todistamassa tälläistä, lähinnä vain "annoin pisteet" homman toteutuksesta.
Tämän takia juuri mietin olla laittamatta koko viestiä vaikka siinä viestissä yritin mahdollisimman paljon sanoa etten tue hänen tekoaan!
...
Tuota silmäiltyään ei voi välttyä ajatukselta, että kaikessa vinksahtaneisuudessaan äärimmäisen korkean älykkyysosamäärän yksilö, valitettavasti. Mikään poropeukalo tuollaista projektia ei olisi läpiviennyt.
Jumalauta nyt on lyötävä läppärin kansi kiinni. Sen verran päällä kierroksia, joita ei haluaisi myöntää liittyen juuri tähän vaikuttavuuteen.
No kyllähän se videokin näytti pelottavan ammattimaiselta. Näiden linkkien täytyy olla poliisinkin tiedossa, mutta eivät ilmeisesti halua niitä tuoda esiin. Voisi melkein veikata syyksi juuri päällisin puolin kiihkotonta esitystyyliä, joka ei sovi teon mielettömyyteen, eikä tekijän 'haluttuun' profiiliin.
Jos oma lapsesi kuolisi tällaisen tyylikkään one man shown seurauksena, niin kävisit luultavasti kättelemässä tappajaa sanoen, että "En hyväksy tekoasi, mutta olipas perkeleen tyylikäs show!"
Useille ihmisille, joukossa ainakin yksi suomalainen poliitikko, lähetettiin perjantaina kello 15.20 sähköposti, jonka liitetiedostona näyttäisi olevan Anders Behring Breivikin kirjoittama 1500-sivuinen manifesti. Sen kirjoittajaksi on kuitenkin merkitty Andrew Berwick ja kirjoituspaikaksi Lontoo.
Pommihetetty suomalaiselle poliitikolle - HS.fi - Kotimaa
Murossa bongasivat kirjan luvun 3.44, josta löytyy motiivi. Siinä luokitellaan "petturit" A, B ja C -luokkiin.
En selkeästikään samasta perseestä kuin sinä.
Jos oma lapsesi kuolisi tällaisen tyylikkään one man shown seurauksena, niin kävisit luultavasti kättelemässä tappajaa sanoen, että "En hyväksy tekoasi, mutta olipas perkeleen tyylikäs show!"
Suosittelen ammattiauttajan pakeille menemistä heti maanantaina. Ellet sitten ole joku penska. Tällöin saat typeryyttäsi osittain anteeksi.
Call/email all my investor contacts with updated online prospectus/pdf.[/I]
En edelleenkään ymmärrä pointtiasi monestakin syystä. Ensinnäkään en ymmärrä, mitä pahaa siinä olisi, vaikka perimmäinen vaikutin ihmisten toimintaan kumpuaisikin jonkinlaisesta tiedostamattomasta itsekkyydestä. En myöskään ihan ymmärrä sitä, että ensin sinä ihmettelit, miksi ihmiset arvottavat tuntemattomia ihmisiä eri tavalla, mutta sitten kun asiasta on keskusteltu, sinulta on tullut asiaa mm. tiedostamattomasta toiminnasta ja ihmisten halusta kokea yhteisöllisyyden tunnetta. Ei siis tunnu siltä, että tuo asia olisi oikeasti ollut sinulle lainkaan ihmettelyn aihe, vaan olit jo hyvinkin perusteellisesti miettinyt ymmärrettäviä syitä ihmisten käyttäytymiselle.
Luetko näitä viestejä vai otatko vaan yhden jonka tulkitse sillä tavalla kuin haluat ja alat sen jälkeen huutelemaan teesejäsi? Niinkuin edellisistä viesteistä näkyy niin eihän -Niks- todellakaan ole lainkaan tuolla kannalla mitä sinä itse tulkitset.
Luulen, että porukka on sanut koota voimiaan koko lailla viranomaisten tietämättömissä.
En lue. Mulla näkyy ainoastaan nimimerkit tossa vasemmassa laidassa. Itse sit arvaan, että mitä kukin nimimerkki on mahdollisesti kirjoittanut.
Olen ihan tyytyväinen, että en osaa nähdä tässä tragediassa nyt mainittua tyylikästä one man show-puolta.
Että semmoista. Joko kaverilla on todella kova mielikuvitus tai tämä touhu saattaa muuttua vieläkin rankemmaksi.
Ammattiauttajalle sen takia kun sanon tämän noin 100 ihmisen joukkomurhan suorittaneen miehen teolle "hienosti toteutettu"?