MurhaaMenoo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Eipä taideta nähdä Noora Rätyä K-Vantaan maalilla ihan äkkiä tuon "Metropolialue" -yhteistyön alettua. No, saipahan BeweTuuski kelpo veskarin.
Missä tästä Nooran pelaamisesta on tiedotettu? Jatkiksen Piippuhyllyllä oli tuo tieto, mutta eihän se vielä mitään takaa. Onko K-Vantaa tiedottanut asiasta?
Rädyn pelaaminen Kiekko-Vantaassa on Mestikselle lopulta hyvä asia, koska Mestiksestä ei puhuta Suomen medioissa hädin tuskin ollenkaan, mutta nyt puhetta kuultaneen ja nyt Noora jatkaa uraansa jolloin Suomen mimmijoukkueella on se maailman paras molari maalissaan.
Noora Räty pelaa siis tänään ensimmäisen Mestis-ottelunsa Sapkoa vastaan. Mielenkiintoista etenkin vedonlyöntimielessä. Sapkosta tarjotaan kerrointa 2,55! Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö jo pelkästään Rädyn pieni koko (165cm) anna huimasti tasoitusta? Voisi laskea että vähintään neljä maalia päästää. Ihme että vedonlyöntitoimistot eivät vielä ole reagoineet tähän.
Sapkosta tarjotaan kerrointa 2,55! Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö jo pelkästään Rädyn pieni koko (165cm) anna huimasti tasoitusta? .
Ainakin tuossa Jatkoajan jutussa tapahtuu juuri näin kuin sanot, eli nauru on herkässä Rädyllä, ainakin kuvissa. Noora Rädyn pään sisään ei pääse sinä, minä tai kukaan muukaan. Kyllä jonkinnäköistä helpottumista varmasti on ollut vaikka Räty sitä ei itse myöntäisikään. Ja en ole montaa maalivahtia nähnyt joka "helpon" maalin tai useampia helpohkoja maaleja päästettyään alkaisi syyttämään maaleista areenan valoja ja tai suussa olevaa kärpästä ym tekosyitä. Maalivahdit ovat yleisesti aika hyviä ottamaan kontolleen epäonnistumiset ja siinä suhteessa Räty ei näytä tekevän poikkeusta. Itsekritiikin pitääkin olla kova, että tuolle tasolle pääsee.Hienoa oli myös huomata YLEn jutusta missä Noora ruoski itseään parista maalista. Tuskin Noora hymyili ottelun jälkeen maskinsa takana, että jipii, nyt on Mestis-peli pelattu, mä tein sen. Eiköhän Noora halua paljon enemmän ja juuri nuo kommentit kuvaa hyvin sitä huikeaa kunnianhimoa ja päättäväisyyttä mitä naisella on.
Ja loppuun vielä yksi tärkeä huomio: Vantaalla tänään reilut 1200 katsojaa. Edellisen kerran taisi Tami-shown aikaan olla Tikkurilassa yli 1000 katsojaa Kiekko-Vantaan Mestis-ottelussa. Ja kun vielä kyseessä oli lokakuinen, satainen keskiviikko-ilta ja vastassa ei_niin_mediasexy SaPKo niin seuraavaan Nooran liksaan voisi seurajohto pistää muutaman euron bonusta pelkästään jo tästä hyvästä ; )
Rädyn torjuntaprosentti 86,11 tosiaan on parempi kuin Partasen. Lankinen sentään lähentelee 90 prosentin rajaa mikä pitäisi olla se standardi, kun puhutaan Suomen toiseksi parhaan sarjan maalivahtien prosenteista.
Niin. Yleisöä halliin ja rahaa kassaan, mutta urheilullisuuden kustannuksella?
Ai nyt verrataan torjuntaprosentteja yhden ottelun pelin jälkeen. Edelleen voi toivoa, että Räty pärjäisi mahdollisimman hyvin. Yleisömäärästä nähtiin, että naismaalivahdin pelaaminen kiinnostaa ja yleisöä Mestis ensisijaisesti tarvitsee. Jos Vantaa haluaa olla Mestiksen kiinnostavin vierasjoukkue, niin laittakaa Räty ainakin yhden kerran maaliin joka vieraspaikkakunnalla.