Noloin kännitoilailu?

  • 57 733
  • 143

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ystäväni, herra P, oli joskus jollain reissullaan paskonut daaminsa kirjoituspöydän laatikkoon ja pyyhkinyt persiensä ikkunaverhoon. Suhde ei jostain syystä jatkunut.

Noinhan se aina... Minunkin kaverit ovat kovia poikia mokailemaan kännireissuillaan.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä mikä nyt sitten lienee noloin, mutta joku hassu 80/90 -luvun taitteessa sattunut tapaus tuli mieleen.

Oltiin kaverin kanssa eräällä naisenpuolikkaalla kyläilemässä, tytön vanhempien ollessa matkoilla. Noh siinä sitten illan mittaan saunottiin ulkosaunassa, ja pidettiin hauskaa, kunnes jossain vaiheessa pihalla ollessa meni maha hetkellisesti iha saatanan sekaisin. Oli pakko könytä jonnekin marjapuskien keskelle paskalle.

Sattui olemaan kohtuullisen kylmä ja kostea yö, joten painelin lämpimään ulkosaunaan, kiukaan ääreen, lämmittelemään takalistoani, jolloin sattui sellainen pieni insidentti, että maha ei ollutkaan ihan vielä rauhoittunut, ja törähti sellainen kunnon märkä pieru, ja kunnollinen määrä ainetta itseään suoraan kiukaalle.

Viikon päästä tytön vanhempien tullessa himaan, kaveri soitti ja sanoi, että "ei me muistaakseni paskottu niitten kiukaalle, tai ainakin oltais naurettu, jos oltais. Sen faija väittää, että kiuas haisee ihan paskalle."
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Pitää palata takaisin viime vuoteen, itseasiassa Tuskafestareihin.

Tunnetusti alkomahoolia kitattiin se pari päivää putkeen ja varsinkin lauantai-iltana meno oli aika päätä huimaava. Itse festarialueella oli jo erittäin napakka känni mutta siitäkin huolimatta jatkot olivat hotellissa, jossa yövyttiin. Ja nimenomaan hotellin piha toimi paikkana, jossa tuli toilailtua ihan mallikkaasti.

Vai häpeäisittekö te jälkikäteen tempausta kiivetä lipputankoon, tippua sieltä alas eikä vain kerran, vaan peräti kaksi kertaa peräkkäin? Eikä siinä vielä kaikki, tämä kaikki _kuulemma_ videoitiin, itsellä ei kyllä ole minkäänlaisia muistikuvia.


Noh, kerrankos vain sitä eletään.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ensimmäisenä tuli mieleen noin 30 minuutin automatka naapurikaupungista kotiin, koko matkan ajan repsikan paikan ikkunasta ulos oksentaen. Oli kuulemma auton kylki saanut uuden raikkaan värityksen. Muutenkin kyseinen ilta, vappuaatto muutes, sisälsi kohtalaista känniääliöintiä, riidanhastaamista ja muuta paskaa. En sitäkään kauhean lämmöllä muistele, kun lensin klubilta pihalle ja frendien piti roudaa mut Laturista Kallioon nukkumaan. Siinä meni 30€ pääsylippu kankkulan kaivoon, hävitin narikkalappuni ja sitä myöten sitten takkini, onneksi kaikki arvotavarat oli housujen taskussa. Tai ekaa yötä yhdessä vuokrakämpässä, jolloin yht´äkkiä havahduin siihen, että olen alushoususillani rappukäytävässä, ovi lukittuna tietty ja avaimet sisällä. Siitä sitten herättämään samassa rappiksessa asuvaa isännöitsijää, että josko aukaisisit oven, kiitos.

Kaverin polvi tuli rikottua, tai ainakin se meni suht kipeään kuntoon, kun pogoiltiin Ilosaarirockin Töminä-klubilla ja kaveri hyppäs päälle, minä sitten hänestä sellainen hieman reippaampi niska-perse-ote ottamaan ja vauhtia antamaan. Siinä sitten lensi noin 70 kiloa lappalaista punkkaria aika liukkaasti ja sillä tuloksena, että seuraavana iltana baarissa, hän tuli sanomaan, että "rikoit muutes mun polven, että kiitos vaan.." *nolohymiö*
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joskus aikoinaan lukiossa tuli tempaistua... Oltiin kattomassa Suomi- Usa peliä Savonlinnalaisessa baarissa. Homman juju oli se, että aina Suomen tehdessä maalin, kaljan hinta tippu alemmaksi. Toisella erätauolla olin jo tiputtanut puhelimeni vessan lattialle yms. ja siinä erätauolla päätettiin kavereiden kanssa käydä hakemassa kaverin luota kosanderia. No kun sain pullon käteeni, niin olin vetänyt kossua noin pari desiä kerrralla huiviin...

Sitten kun päästiin taas baarin takaisin, niin yritin nousta autosta ulos. Kaverit jo kyseli, että kykenenkö siihen. Olin, että totta kai. Lopulta kävi niin, että kun nousin autosta ulos, niin kaaduin suoran asfalttiin...

"Aamulla" heräsin siihen, kun äiti tulee herättämään ja käskee katsomaan peiliin. Naama oli ihan ruvella ja hammas poikki. Ukko oli kantanut yöllä sisään, kun kaveri oli tuonut minut kotiin. Tuosta reissusta ei ole vieläkään toipunut vaikka siitä on jo aikaa senoin 8- 9 vuotta, mutta onhan noita muitakin unohtumattomia reissuja tulut tehtyä....
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Intiaanirokissa vuonna yks ja kaks olin mennyt vihreään muovivessaan ja poistunut nauraen hetken päästä.
Joku nainen oli koittanut käyttää samaa laitosta mutta poistunut huutaen: "Hyi vittu, joku on kussut seinille ja paskonut lauteille!".

Olen myös yrittänyt välttyä putkareissulta väittämällä poliiseille että mulla on diplomaattinen koskemattomuus.

edit. jaa niin, pyyhin kerran perseeni vessaharjaan kun en löytänyt valokatkaisijaa enkä vessapaperitelinettä tyttöystäväni vanhemmilla käydessäni.
 
Viimeksi muokattu:

Tsorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wings
Kyllähän näitä riittäis vaikka kuinka monta mutta kerrotaan nyt tälläinen: Tästä on aikaa varmaan reilun vuoden verran. Eli siinä oltiin kavereitten kanssa ryypätty pari päivää aamusta iltaan ja sitten jälkimmäisenä iltana jostain kumman syystä eräs neitokainen lähti mukaani baarista kämpilleni. Muisti ei oikein toimi, eli ei pysty oikein sanoon mitä sielä on tapahtunut mutta aamulla kun heräsin, heräsin alasti omasta sängystäni vosu vieressä. Ihmettelin kun on perkeleen kylmä, katselin hetken ympärilleni ja tajusin että sänky on aivan litimärkä. Noooh, tajuttuani että olen kussut alleni ja että joku vosu nukkuu siinä vieressä tietämättään(?) asiasta aloin pohtia kovasti että kuinka tämä asia nyt hoidetaan. Päässä ei liikkunut yhtään mitään eli jatkoin unia. Vittu mitä toimintaa.. Seuraavan kerran kun heräsin niin pejpe oli poistunut asunnostani.

Näin kyseistä vosua sittemmin baarissa ja jotain siinä juteltiin ja hän ohimennen sitten mainitsi että "ai silloin kun sä kusit sänkyys"?. Hohhhoijaa että veti pahan piikin, koita siinä sitten naama punaisena jotain änkyttää.
Tälläistä tällä kertaa..
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
kai suurimmat kännimokailut liittyvät tappeluun exien kanssa ja sextailu rumien matureiden kera? luulen että en ole yxin muistojeni kanssa?;)
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noloin on tässä :(

Menit mokaamaan ittes! HAA-HAA!

Pitää kai se itsensä nolata vielä kertomalla yksi joku n. 10v takainen toilailu mikä juolahti mieleen.

Iskin sopivassa myötäisessä jostain keskustan baarista varsin kuuman oloisen kissan, muija oli kauppareissulla, kuten minäkin, keskellä päivää. No siinä sitten jutusteltiin, ja samalla tuli yllättäin imettyä juoma jos toinenkin. Lopulta homma meni siihen väistämättömään, ja paineltiin kovalla kiireellä toisen asunnolle panemaan, tällä kertaa tytön helvetin hienoon kerrostalo lukaaliin punavuoren kupeessa.

No siinä sitten enimmät tarpeet tyydytettynä, nainen meni jääkaapille, ja huomasi ruokakassin jääneen vissiin kaikessa kiihkossa rappukäytävään, ulko-oven viereen. No herrasmiehenä sanoin toki meneväni hakemaan kassin, painelin munasillani ulko-ovesta rappukäytävään, ja hissillä hakemaan ruokakassia. Alhaalla iski mieleen sellainen pieni juttu, että ei hajuakaan mikä naisen nimi oli, tai missä kerroksessa se asui.. No yrittänyttä ei panna.. menin soittamaan ovikelloa kerroksessa josta arvelin tulleeni, oven avasi joku ~75v mummo ja pari kersaa tuijottivat seläntakaa, kun typerän näköinen jätkä seisoo munasillaan stokkan muovikassin kanssa ovella. En keksinyt muuta sanottavaa, joten annoin ruokakassin mummolle ja sanoin, että "tilasitte pizzan".

Suhde olisi varmaan jatkunut pitkäänkin, mutta muijaa alkoi kypsyttämään, kun kieltäydyin tulemasta sille kylään.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämä ketjuhan on ihmistä varten. On kerrassaan hienoa herätä aamulla jonkun kalliolaisen kerrostalon sisäpihalta, kun on päättänyt jäädä lepäämään siihen hetkeksi.. Strohin juomiseni päättyi siihen että näin unta, jossa laattaan. Mutta ei se ollutkaan unta. Kaveri nukkui huoneessani samaan aikaan jossain paskaisessa hetekassa munasillaan kun meikäläinen lähti laatoittamaan huonetta mattoa myöten.

Päätämme tämän tällä erää tähän, koska muuten innostun kirjoittamaan jotain järkeviäkin juttuja.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Huh, jo toista päivää krapulassa, ei vanha enää jaksa. Tuli sitten perjantaina lähdettyä spontaanisti kaveriporukalla juopottelemaan ja tuloksena on se, että herää ilman muistikuvia, silmä mustana, kämpän lattia georgessa ja päällä myös 38 asteen kuume. Ihanaa.

Mitä sitten jälkikäteen kuulin, niin ilta on kai sisältänyt epätoivoista vastakkaisen sukupuolen iskemistä, sammumisen baarin vessaan ja kädestä pitäen taluttamisen kotiin, tietysti samalla laattaillen pitkin katuja. Todella hehkeää ja rakastan taas itseäni The Doorsin The Endin soidessa non-stopina taustalla..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Niitä on liikaakin mutta hiljattain yritykseni varastaa jokin lippu jostakin suurlähetystön edestä, rikkoen samalla ikkunalaudan. Tästä matka jatkui McDonalsiin. Enää ei kuulemma palveltu, vastalauseeksi vein mopin. Luojan kiitos, että lippu ei lähtenyt mukaan.
 

nutu80

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Heräsin mökillä ollessani nuotion(hiillos jäljellä) ääreltä ja mul oli vitun kylmä. No menin sisälle nukkumaan. Aamulla aloin sitte ihmettelemään että missä on toinen kenkä. Löydettiin kengän kanta nuotion tuhkien seasta.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan noita muutamia, muttei kovin noloja kuitenkaan. Yksi pienoinen tulee mieleen ajalta kun olin juuri täyttänyt 18. Menin serkku pojalle kaljojen kanssa katsomaan jotain lätkäpeliä ym. ja sitten juotiin siinä. No, siellä oli sitten serkkuni mummo asumassa samassa talossa ja hän katsoikin telkkaria olohuoneessa. Pissahätä sitten iski ja lähdin vessaa kohti. Sinne päästäkseen piti kävellä tuon olohuoneen ohi. Tietysti ajattelin mielessäni että nyt skarppaat. Eihän se sitten mennyt ihan niin kuin piti...yllättäen vastaan tuli kaksi pientä rappusta jotka horjuttivat pahemman kerran...kompuroituani ´nostin katseeni mummeliin ja huomasin hänen katsovan taitoluistelua. Pakkohan siihen väliin oli tokaista että "mjahash..ta-taitoluisteluah.." ja sitten vessaan. Ei huvittanut käydä vähään aikaan siellä, vaikka ei tuon pahmpi ollutkaan.

Toinen oli sitten saman vuoden vappuna, kun kaveri oli menossa tyttöystävänsä kaverilla vapuksi. Oli sitten kysynyt että saako hän ottaa kvaverinsa (minut) mukaan...Olin kuulemma sisäsiisti ja hyväkäytöksinen. Miten ollakkaan kirkkaat maistui ja jossain vaiheessa kuulen jonkun kysyvän: "et viittis mennä vessaan oksentaa?" havahdun ja olen oksennuksen peitossa. No sitten vakaasti vessaan ja oksennan samantien pöntön kannelle, lavuaariin ja lattialle. Kaiken kruunasi yritykseni pyyhkiä vessapaperilla.

Nyt myöhemmin ei ole oikeastaan ollut eikä ole pahempia tullut tuon jälkeen.
Pahoittelen heikohkoa kerrontaa. olisi ehkä kannattanut kirjoittaa tämä huomenna.
 

mobat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Narukerä
Näitähän riittäisi vaikka kirjaksi asti.
Tuorein on parin kk takaa kaverin varpajaisten jälkeen. Tulin vasta kuuden jälkeen kotiin hakaten täysillä ovea ja muijahan ihmettelee missä sitä on oltu... Ei mitään mieli kuvaa, herään aamulla ja puhelinta ei löydy mistään eikä avaimia. Niitähän etsitään kissojen ja koirien kanssa kaikki lähi baarit läpi kunnes tajuan heittää lapun rappukäytävän ilmoitustaululle. Alakerran naapurini on onneksi korjannut ne talteen, olin jäänyt väärässä kerroksessa pois hissistä ja yrittänyt päästä väärään kämppään toista tuntia.
19v tyttö ollut hieman paniikissa kuka yrittää neljän jälkeen sisään.... Olin nukkunut vielä tunnin oven edessä ja jättänyt koko omaisuuteni siihen...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh. Mä olin näköjään vajaa kolme vuotta sitten kirjoittanut tähän ketjuun tosta yhdestä tapauksesta, kun yritin tulla Helsingin keskustasta bussilla itikseen, mutta jostain syystä jäinkin bussista pois ihan vähän herttoniemen metroaseman jälkeen, se bussi kun muista poiketen kiertää ton pikkutien tuolta jostain, joten se vissiinkin oli känniselle minulle outoa ja uutta maisemaa. Noh, olin siis herttoniemen ja siilitien pohjoispuoleisella sillä millälie tiellä, josta kännissä lähdin vissiinkin kännivaistoni osoittamaan suuntaan, tässä tapauksessa vielä suht oikeaan suuntaan. Siilitien metroaseman löydettyäni lähdin kävelemään jalkakäytävää metrokiskoon nähden samaan suuntaan olettaen että sieltä se itis ja koti löytyy, mutta tässä siis tein pienen virheen, jostain syystä tajuamatta että metrokiskot kääntyy oikelle. Noh, jatkoin siis matkaa kohti "kotia". Mikäs siinä kävellessä, kesällä kun suht lämmintäkin on jne. Noh, jonkin aikaa käveltyäni tulin johonkin ihmeelliseen risteykseen (nyt sen tietenkin tunnen n. 40-50 kertaa siitä ohi mentyä). Jos risteys olisi ollut siten, että olisi ollut 90 asteen kulma sekä oikealle että vasemmalle, olisin silloin varmaankin valinnut oikean puoleisen tien, mutta nyt kun se oikeanpuoleinen tie näytti menevän hieman hassuun suuntaan eli reilusti yli 90 asteen kulmassa takaisin päin, niin valitsin sen toisen. Noh, pian tajusinkin sen toisen tien kääntyvän aivan outoon suuntaan, joten lähdinkin kävelemään sitä pellon ja metsän reunaa eteenpäin sinne kuvitellun "itiksen" suuntaan. Noh, loppujenlopuksi löysin jotain rakenteilla olevia kerrostaloja, jonka jälkeen sen kehä ykkösen, jossa tajusin olevani aivan hemmetin kaukana kotoa. Noh, kävelin sieltä sitten kotiin. Mikäs siinä kännissä kävellessä. Pari kertaa taisin kaatua matkalla, sen yhden kerran muistan hyvin kun taisin siellä siilitien kohdalla huudella jotain joillekkin saamarin ämmille. Miten kukaan ees kehtaa nauraa jos itse ei ees kehtaa vetää kunnon kännejä.

Noh, onhan sitä tietenkin monestikin tullut vedettyä överit jossain ulkosalla. Harmittavan paljon vaan niitä "riivattuna" jne -pätkiä on joskus löytynyt youtubestakin, ei saamari sentään.

Lisäksi kaksi kertaa oon jaksanut kävellä tän talon rappukäytävään asti, josta sitten en olekkaan jaksanut nousta rappusia toiseen kerrokseen, ja siis kyseessä ei ole ollut mikään teinien nukahtamissammuminen, koska täysin tajuissani olen siellä maannut ennen ylösnousemusta. Kerran sattu se yks saamarin ämmä voi elämän kevät.
 
Viimeksi muokattu:

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kai se on pakko itsekin kertoa jotain. Pahoittelen kuitenkin heti alkuun, että olen nyt kännissä. Ehkä tämä on noloa kirjoittaa tähän ketjuun :D

Nojoo. Yksi erityisen nolo juttu tapahtui viime juhannuksena. Oltiin faijan ja sen naisystävän kanssa viettämässä juhannusta mökillä. Siinä sitten dokailtiin ja yhtäkkiä tulee itselleni kuningasidea napata viinihana messiin ja lähteä soutelemaan järvelle. Noh, vastarannan bileitä olin katsellut vesi kielellä jo aamupäivästä lähtien ja soudin sitten sinne. Taisivat pitää nuorta Länäriä pilkkanaan, kun kertoivat, että nää on Nico Rosbergin jotku vitun privaatti bileet, pääsymaksu 100 euroa. Siinä sitten neuvottelen 30 minuuttia halvemmasta hinnasta ja lupaan soutaa takaisin hakemaan pari vuotta vanhemmille jätkille ja muijille rahaa. Pitkän väittelyn jälkeen jätän veneen laiturin päähän ja nousen maihin. Joku jätkä, ilmeisesti paikan isäntä, sanoo että mulla on tasan 30 sekuntia aikaa poistua. Siinä sitten kyselen taas, että mikä vitun 30 sekuntia ja mitäs vittua sä sitten teet.

Noh, lopulta poistun ja lähden taas soutelemaan. Yritän soutaa takaisin omalle mökille, mutta päädynkin johonkin 50-vuotiaiden juhannusjuhliin ja he ottavat veneeni vastaan ja auttavat rantaan. Jotain kyseltyään sanovat, etten tule koskaan selviämään takaisin omalle mökilleni. Puhe oli jo tässä vaiheessa jotain puuroa, sen muistan. Seuraava muistikuva on kun painelen näitten mökkiin sisälle ja koitan etsiä vessaa. Joku akka huutelee, että et vitussa mene sinne sisälle. Senkin vasta myöhemmin tajusin, että mullehan ne huuteli.

Poistun paikalta ja sanon käveleväni takaisin mökille. Menen kuitenkin johonkin pellolle kuselle ja jään makoilemaan sinne. Lopulta palaan takaisin laiturille ja kaksi vanhempaa naista lähtevät soutamaan mua takaisin omalle mökilleni. Siinä matkan aikana en oikeastaan ajattele yhtään mitään, kunhan tuijotan vaan kaikkea ja yritän jutella. Siitä eteenpäin filmi on oikeastaan aika poikki. Seuraava perustuukin faijan kertomuksiin... Omalle "maaperälle" saavuttuani mentiin faijan kanssa saunaan ja sitten käytiin uimassa. About tunnin päästä mentiin sisälle ja siinä jutellessa olin vain yhtäkkiä kaatunut tuolilla ja selittänyt että menen nyt nukkumaan. Laattaus-show alkoi tämän jälkeen ja parit-kolmet laatat veddettyäni nukahdin lattialle "onnellisena". Aamulla oli vitun paska olo... :D

-----------

Sen lisäksi, että oli vitun tyhmää, oli myös vaarallista soudella järvellä tuossa kunnossa. Ainakin olen sen oppinut, että nykyään en vesille lähde jos olen parikin korkannut. Eipä se kaukana ollut ettei tuo "romahdus" olisi sattunut juuri soudellessani...

Jos sitä ensi junannuksena ainakin yrittäisi ottaa rauhallisemmin :D
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Reilu kolme vuotta sitten oltiin ammattikorkeakoulusta opintomatkalla Saksassa. Yhtenä iltana tuli oltua aikalailla kovassa hönössä, ja paikallisessa rokkibaarissa selitin sitten innoissani saksalaiselle opiskelijatytölle mitenkä olen ollut edellisessä elämässäni susi (kyllä, yritin siis iskeä häntä). Olin kuulemma perustellutkin todella hyvin sen, mistä olin tällaiseen johtopäätökseen tullut.. jotenkin se liittyi mun kulmakarvoihini.. =) kyllä aamulla oli hauskaa kuunnella kun muut naljaili siitä..

Eikä lähtenyt tyttö edes jatkoille, mokoma tiukkapipo..
 

Jindebyne

Jäsen
Veikkaan, etten edes tiedä nolointani, sen verran monta niitä on tullut tehtyä.

Yksi noloimmista varmasti on kun menimme kaveriporukalla Agia Napalle, Kyprokselle. Agia Napahan on tuollainen nuorten aikuisten puuhamaa eli viinaa, baareja ja rantaa.

Siinä meitä oli semmonen neljän hengen porukka parinkymmenen ikävuoden puolin ja toisin. Huoneemme osuivat suoraan respan yläpuolelle mikä tarkoitti sitä, että parvekkeemme jälkeen jatkui vielä noin 5m pituudelta semmoista betonista lippaa joka suojasi alakerrassa olevaa turistishoppia liialta auringolta.

Eräänä iltana n.klo.20 aikaa oltiin siinä juuri ravintolasta tulleet hyvältä illalliselta ja apertitiivit oli ehtineet nousta päähän, sekä jääkaappi oli täynnä ilolientä. Parvekkeemme alle ajoi brittiläinen turistibussi joka oli todella siis täynnä ja vain pari perhettä jäivät meidän hotelliimme. Minä siinä sitten laitoin sängyssä olevan aluslakanan viitakseni, olin siis muuten alasti ja menin siihen parvekkeen jälkeen alkavalle kielekkeelle ympäri jurrissa päästämään kummitusmaisia ääniä ja huutelemaan, että olen "The ghost of Finland". Koko bussi oli ottanut valokuvia ja matkaopas oli alkanut tarinoimaan heille Suomesta.

Seuraavana aamuna olin autuaan tietämätön koko skenaariosta, kunnes kaverini näytti jopa itseni mielestä suhteellisen raadollisen videomateriaalin.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Noin viisi vuotta sitten kesällä olin tullut baarista ja mennyt nukkumaan aikamoisessa koomassa. Aamuyöllä oli lähtenyt sitten pienelle seikkailulle. Asuin siis omakotitalossa ja naapurin rouva oli toiminut silminnäkijänä.

Naapurilla oli ollut pyykit kuivumassa telineessä. Olin kuulemma ottanut sieltä yhden maton patjaksi nurmikolle ja sitten lakanan peitoksi. Olin siis pelkät sortsit jalassa ja nukkumassa naapurin takapihalla. Naapurin rouva oli sanonut miehelleen, että menisi ajamaan minut pois mutta mies oli sanonut, että antaa kaverin nukkua ja lähtenyt töihin. Miehen lähdettyä töihin olin noussut ylös ja yrittänyt mennä naapurin takaovesta sisään. Rouva oli kuitenkin lukinnut takaoven ja huuteli tuuletusikkunasta, että "väärä talo mene viereiseen". Minähän otin neuvosta vaarin ja menin seuraavan naapurin pihaan. Heräsin läheisellä tiellä ja ihmettelin missä olin. Oma talomme oli jäänyt mutkan taakse ja ihmettelin missä olin. Löysin kuitenkin takaisin.

Minulla ei ollut mitään havaintoa tapuksesta ennenkuin naapurin mies oli kertonut siitä kaverilleni, jonka alivuokralaisena asuin. Hieman nolotti nähdä naapureita seuraavalla viikolla. Naapurin rouva oli kuitenkin hyvä tyyppi, ja tuli sanomaan, että ota ihan lunkisti. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös