Noloin kännitoilailu?

  • 57 830
  • 143

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt ei juuri muistu sattuneesta syystä mieleen pahemmin juttuja mutta uutena vuotena olin paininut kaverini kanssa ilman paitoja lumihangessa muiden ampuessa meitä ilotulitteilla. Tämän jälkeen tärisin hetken ja menin lepäämään. Seuraavan kerran heräsin juodessani omenamehua ja laattaavaani siitä hetkestä noin 5 sekunnin kuluttua seuraavat tunnit ja sitten lepoa ja uudestaan. Mutta oli kuulemma ollut tosi kivaa. Myös pullo kädessä poliiseiden puheille meno on todella järkevää! Ei sitten kaverit viitsineet mitään asialle onneksi tehdä, kyllä on ollut taas oikein peliliike sekin.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä olen kunnostautunut yrjöilemisessä omituisiin paikkoihin.
Laattaa on lentänyt lähibaarin lattialle, sänkyyn, itseni päälle, kaverin veljen päälle, Turussa jollekin torille, Lappeenrannassa laatoitin serkun hotellihuoneen lattiakaivon ja lavuaarin tukkoon (johtui siitä että kaveri oksensi samaan aikaan vessanpönttöön).
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tämän voisin kertoa, suurin osa on liian törkeää..

Ramones soitti Kulttuuritalolla vuonna 90(?) ja keikka oli sunnuntaina. Lähdimme jätkäporukalla Mikkelistä 8 aikaan aamulla kohti Stadia ja kaljaa kului junassa siihen malliin että kun saavuimme perille oli humala melkoinen.

Matkalla Kultsalle kaverini huuteli tien toiselle puolelle eikä huomannut kadulla olevaa noin metrin syvää monttua jonne muksahti ja käsi poikki ( vietti keikan ja yön sairaalassa) tuon montun ympäriltä oli joku "mukava" ihminen poistanut esteet.

Niin minä sitten..saatuamme kaverin ambulanssiin kävelimme kaljakassien kanssa Kultsan pihalle ja jatkoimme kaljan lipittämistä. Tietenkään kukaan ei kertonut meille kuinka natseja tämän paikan järjestysmiehet ovat..paikalle kaarsi maija ja ukot kyytiin..putkassa poliisi heitti vielä lipun mukaan ja toivotti pitkätukalle hauskaa iltaa..

Aamulla 6 aikaan ulos ja junalla Mikkeliin...hyvä keikka!
 

MikeM

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Jokerit vuoteen 1994,
Maajoukkue (jalkapallo),
Känniörvellys liittyy sitten lähinnä tuohon alkoholin väärinkäyttämiseen l. oksenteluun? Itsellä tuo on jäänyt vähemmälle, mutta kerran venäläisten opiskelijatoverieni kanssa heidän minulle juottamat martininsa spritella jouduin kierrättämään yläkautta heidän naapurinsa kukkapenkkiin vuonna 98, mut ei sen kummempaa. Semmosta kalsarikännimeininkiä.

Kommuunissa Hgin keskustassa asuessani alkoholin sävyttämiä tapahtumia oli useitakin... mm. kämppikseni heitti sohvan ja mankkansa kuudennesta kerroksesta, kun pieni delirium tremens iski... Mitään jälkiyhteydenottoja ei ollut miltään taholta (poliisi, naapurit, vuokranantaja tms.), poliisi vain korjasi kaverin Metallican ceedeen talteen ja potkiskeli niitä sirpaleita vähän sivummalle, jotta ei autojen kumit olisi menneet.
 

ljördi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Fc Espoo ,
Ai noloin kännitoilailu??
Menee liian noloks että kerron vasta toisiksi noloimman! Tai menee sekin liian noloksi!
Kerrotaan nyt sitten noloin jonka kehtaan sanoa!
Oli vappuaatto.... ääh en mä enää kehtaa sanoa mitään!
 
Viimeksi muokattu:

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minähän en viinaa juo. Paitsi t:llä alkavina päivinä: Tiistaina, torstaina, tänään, toissapäivänä ja tauantaina.

Taisi olla sitten tauantai, kun iloisen kaveriporukan kanssa grillailimme ja saunoimme Suomen suvessa. Bisseä kului, kiellä en. Ja kossua. Tietenkin.
Otsaahan se kävi. Tietystikään kotona ei voi viettää loppuiltaa yatsin parissa, vaan pitää päästä kaupungille rymyämään.
Ilta eteni kutakuinkin näin: Ryhmä rämä (~7 henkilöä) siirtyy paikasta A paikkaan B vanhalla naisten polkupyörällä. Matkaa on noin 2kilometriä, mutta matkaa tuli 4km. Matkan varrella esiteltiin toisille taklaustaitoja, milloin orapihlaja-aitaan, milloin tiiliseinään tai katuojaan. -> Mustelmia, piikkejä siellä sun täällä. Löydän omakotitalon pihalta kynttilän. Laulan: "Miks hämmästyitte säihkähtäin, mä suuren ilon ilmoitan..." variksen äänellä. Leikimme puiston penkeillä pulsuja. (Löysimme jostain Siwan muovipusseja). Muisti himmenee.. Olen runoillut jollekin naiselle runon U.Turhapuron tyyliin. Ei lähtenyt lyyli mukaan, kuulemma.
Paarissa oltiin. Olin vastanut puhelimeen, että täällä mä oon baari A:n lavalla tanssimassa. Olin baari b:n lavalla...
Kotiin olin mennyt. Kun sieltä heräsin. Koira oli laitettu vessaan. (Muuten, avokki oli kursseilla ulkopaikkakunnalla, että shhh sitten) ja kännykkä löytyi pakastimesta ja ranskispussi (täysinäinen) vaimokkeen tyynyltä. Lisäksi mukaan oli tullut liikennemerkki tolppineen, rikkinäinen polkupyörän takahäksä ja punainen poski, naisen kämmenkuviolla. Niin ja krapula...
Että silleen.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti VH87
Ehkä elämäni suurin filmipoikki-sessio tapahtui ihan näinä viikkoina, jolloin hukkasin takistani hupun, makasin keskellä tietä, ja kaverit kantoivat minut taksiin, en muista siitä mitään...

Ei helvetti. Ootko sä Jouko Narvanmaa?
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Iceberg
Ei helvetti. Ootko sä Jouko Narvanmaa?

En, olen Jyrki Santala
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Yhdyntää

Viestin lähetti Iceberg
Ei helvetti. Ootko sä Jouko Narvanmaa?
Viestin lähetti VH87
En, olen Jyrki Santala
Viestin lähetti MustaEnkeli
Nimimerkin ja henkilöllisyyden yhdistäminen on ehdottomasti kielletty!


Niin, eli Santalan ja Narvanmaan yhdyttäminen ja yhtyminen kielletty. Koskien myös nimimerkkejä.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti MustaEnkeli
Nimimerkin ja henkilöllisyyden yhdistäminen on ehdottomasti kielletty!

Niin, saanen huomauttaa, että wannabe-moderointi on myös kielletty :).
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paita väärinpäin

Tästä on jo aikaa muutama vuosi ja tuntuu että olen jo päässyt homman yli.

Tuli muutaman kaverin kanssa kaadettua oikein olan takaa, bisseä meni ja kaikkea muuta siinä sivussa. Saunaan piti jossain vaiheessa päästä..no,saunasta tullessa laitoin paitani väärin päin päälle ts. etupuoli oli takana ja takapuoli edessä! Jonkun verran tuli kavereilta kuittia..onneksi olin sen verran tajuissani että sain laitettua paidan sitten myöhemmin oikein päin päälle.
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Viestin lähetti Blackie
Niin, saanen huomauttaa, että wannabe-moderointi on myös kielletty :).
Edellinen viestini oli tietenkin kieli poskessa kirjoitettu. Kaikille jääkiekkoa seuranneille kun on varsin ilmeistä ettei nimimerkin takaa piiloutuva henkilö voi olla kukaan muu kuin Narvis tai Santala. ;)
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti MustaEnkeli
Edellinen viestini oli tietenkin kieli poskessa kirjoitettu. Kaikille jääkiekkoa seuranneille kun on varsin ilmeistä ettei nimimerkin takaa piiloutuva henkilö voi olla kukaan muu kuin Narvis tai Santala. ;)

Varmastikaan ei, mutta noloin kännitoilailu olisi varmasti herätä sammuttuaan luulleen olevansa Santala tai Narvanmaa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tapparan paita

Niin, viime juhannuksena pidin koeluontoisesti päälläni Tappara T-paitaa muutaman minuutin ajan.

Puolustuksena on sanottava, että ko. paidan omistaja piti vastaavasti Kerho T-paitaa saman ajan päällään.

Ja kyllä, olimme kovasti päissään.

Täältä tähän
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
voisinpa ottaa itse tästä kunnian muttei voi...
Kaveri A oli laivalla tuttuun tyyliin umpikännissä ja aamuyöstä hapuillen löytänyt itsensä hyttiin. Hyttikaveri B tuli friidun kanssa hyttiin hoitamaan asioita,jotka keskeytyivät yllättävällä tavalla; kaveri A oli herännyt keskellä yötä tarpeena mennä vessaan,oli yrittänyt avata vessan oven joka ei auennut. Niinpä kaveri A oli päättänyt vetää housut kinttuihin ja paskoa keskelle hytin lattiaa. Ja sitten tietenkin pyyhkimättä vetänyt housut ylös ja mennyt takaisin peiton alle. Hyttikaveri B tyttöystävineen olivat keskeyttäneet asiansa ja poistuneet rikospaikalta...
Aamulla kaveri A oli sitten herännyt ja ihmetellyt,että kuka vit... on voinut tehdä tälläista.. Kaveri B:n palatessa asia valkeni hänelle..Loppumatka olikin mennyt itsetutkiskelun merkeissä
 

Lukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli otettua Lontoossa eräällä strippiklubilla vähän liikaa. Innostuin siinä sitten ottamaan hepin esiin tanssityttöjen edessä. Uloshan sitä lennettiin ihan paikan omistajan toimesta kuohuviinien jäädessä juomattomana pöytään. Jälkeenpäinhän sitä sai kuulla nalkutusta työnantajalta, vaimolta ja kansainväliseltä lehdistöltäkin. Tekevälle sattuu!
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti Lukki
Tuli otettua Lontoossa eräällä strippiklubilla vähän liikaa. Innostuin siinä sitten ottamaan hepin esiin tanssityttöjen edessä. Uloshan sitä lennettiin ihan paikan omistajan toimesta kuohuviinien jäädessä juomattomana pöytään. Jälkeenpäinhän sitä sai kuulla nalkutusta työnantajalta, vaimolta ja kansainväliseltä lehdistöltäkin. Tekevälle sattuu!
Kimi...Onko se Räikkönen kun täällä kirjoittelee toisella aliaksella???
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
SELVINPÄIN Tampereen Kaijakassa käyminen.
Ei nyt liity kännitoilailuihin varsinaisesti mutta tämä jos mikä oli noloa, kun mies-seuralaiseni vielä ehdotteli strippaajanaisille että tahtoisi nähdä kaksi naista yhdessä (siis minut ja tämän stripparin)... Ja minähän en suostunut ollenkaan eikä asiasta oltu keskusteltu ollenkaan!
Tervemenoa sille miehelle.

Niin enkä tiennyt mikä se Kaijakka on jonne olimme menossa kun en ollut Tamperelainen enkä niin sivistynyt että siitä olisin aikaisemmin edes kuullutkaan.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti masaman
Tästä olisi kyllä hienoa saada hieman tarkempaa tilannekuvausta, mikäli muistat:)
Ai täällä on kaiveltu vanhoja. :)

No, oikeastaan se ei ollut oma kännitoilailu. Liekitettiin siinä kokkoa, joka ei oikein palanut tarvittavalla volyymillä. Kaveri sitten heilautti oikein kunnon kaaren bentsiiniä kohti tulta, jonka takana seisoin. Koko muotonsa tulimaiseksi muuttanut kaari tuli päälleni ja parin sekunnin päästä huomasin, että kädet palaa (tai bensa niiden päällä) oikein kauniilla liekillä. Eipä siinä mitään, ei se siinä humalassa edes kovin kipeää tehnyt. Nauratti vaan saatanasti kun huusin jollekin, että voisi sammuttaa minut.

Pariin seuraavaan viikkoon ei naurattanut.
 

Evil Kübl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Liiga karsinnat
Pahin taisi käydä keskiviikkona, mutta ei siitä sen enempää.

Nyt loppu juominen, sano Jamppa Tuominen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Pahin sattui joskus 80;luvun alussa, tein töitä ruotsinlaivalla. Tuli sitten lähdettyä vähän matkustajien puolelelle tanssimaan. Samppusta kaljaa konjakkia jeekeriä, tuli "vähän" otettua! Heräsin toisesta päästä laivaa jostakin matkustaja hytistä( joku ruotsalainen tyttö nukkui vieressä). Minä kun en puhu ruotsia ollenkaan, en sitten viitsinyt paljon kysellä mitä oli tapahtunut. Vaatteet olivat kaikki hukassa (myöh.löytyi saunalta) ihmisiä käytävät täynnä matkalaukkuineen, mietin mistä helvetistä pääsisin omille kotikonnuille! Varsinkin kun olisi pitänyt olla töissä klo 6.00 ja kello oli 10.00 !! No vihdoin pääsin keittiöön, ja kuittaamaan varoituksen. Ei muuta kun avokeittiiöön töihin (hirveä olo), ihmettelin kun kokin housujen alla ei alushousut pysy ylhäällä ollenkaan , ajattelin että kun tulee tauko menen vessaan katsomaan mistä on kysymys,
olin vetänyt golins-paidan hihoista jalkoihin, eli olin vist hieman sekaisin!!
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruotsin laivalla aamuyöstä:

Kaveri: "Lainaatko 20 euroa?"
Minä: "Mihin?"
Kaveri: "Taksiin"
Minä: " Tossa. Nähdään aamulla" ja sitten joutu repeämään aika pahasti.

Seuraavana aamuna:

Minä: "Löytykö taksi?"
Kaveri: "Ei tainnut löytyä mutta jonkunlainen neliveto on housuista ja polvista päätellen ollut käytössä"

Että näin...
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Puhelimesta löytyy viesti ---> "joo :)" naiselta joka kiinnostaa minua. Eilen tuli vietettyä mökki-iltaa ja ei ole aivan tarkkaa muistikuvaa puhelinterrorista. Vitun vittu! Onkohan mulla treffit tai jotain?

Ou jeah!! Elikkäs ens viikonloppuna leffaan! Odotan tältä jutulta jotain muutakin kuin sitä. Peukut pystyyn minulle.

ps. aivan törkee krapula btw.
 
Viimeksi muokattu:

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaipa se on viikon päästä vuosipäiväänsä viettävä, JYPin säälipleijaritappion jälkeen suorittamani, naamalleen asfalttiin päättynyt juoksuni Pasilan "vallitunnellissa", jossa seinät kaartuvat ylöspäin kuin skeittirampeissa ja joka lisäksi oli loivaa alamäkeä koko ajan. Häviö Jokereille laittoi humalaisen fanin vittuuntumaan sen verran pahasti, että piti tehdä jotain hyvin, hyvin tyhmää. Seurauksena poikki mennyt oikea etuhammas, ja uuden laittaminen maksoikin sitten parituhatta euroa. Kyseessä oli siis myös aika kallis kännitoilailu. Kaiken lisäksi sain kaverinikin houkuteltua juoksuuni mukaan, mutta onneksi hänelle ei sentään käynyt mitään.

Paluumatka Jyväskylään oli pitkä ja raskas. Urakkaa ei helpottanut puhelut porukoille, tyyliin "nyt tais, äitikulta, käydä tosi pahasti".

Olen toki onnistunut vahingoittamaan myös toisia ihmisiä ollessani kännissä, joskaan en onneksi fyysisesti. Erityisesti mieleeni tulee viime vappuaato, jolloin tein kaverilleni turhan hyvin selväksi, kuinka hänellä ei ole yhtään karismaa.

Vaikka kaverini sanoikin, että "tuo nyt on ihan tyypillistä kännissä", niin eipä hirveästi kyseinen tilanne naurata vieläkään...

Muokkausta: sanamuodot.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös