Minähän en viinaa juo. Paitsi t:llä alkavina päivinä: Tiistaina, torstaina, tänään, toissapäivänä ja tauantaina.
Taisi olla sitten tauantai, kun iloisen kaveriporukan kanssa grillailimme ja saunoimme Suomen suvessa. Bisseä kului, kiellä en. Ja kossua. Tietenkin.
Otsaahan se kävi. Tietystikään kotona ei voi viettää loppuiltaa yatsin parissa, vaan pitää päästä kaupungille rymyämään.
Ilta eteni kutakuinkin näin: Ryhmä rämä (~7 henkilöä) siirtyy paikasta A paikkaan B vanhalla naisten polkupyörällä. Matkaa on noin 2kilometriä, mutta matkaa tuli 4km. Matkan varrella esiteltiin toisille taklaustaitoja, milloin orapihlaja-aitaan, milloin tiiliseinään tai katuojaan. -> Mustelmia, piikkejä siellä sun täällä. Löydän omakotitalon pihalta kynttilän. Laulan: "Miks hämmästyitte säihkähtäin, mä suuren ilon ilmoitan..." variksen äänellä. Leikimme puiston penkeillä pulsuja. (Löysimme jostain Siwan muovipusseja). Muisti himmenee.. Olen runoillut jollekin naiselle runon U.Turhapuron tyyliin. Ei lähtenyt lyyli mukaan, kuulemma.
Paarissa oltiin. Olin vastanut puhelimeen, että täällä mä oon baari A:n lavalla tanssimassa. Olin baari b:n lavalla...
Kotiin olin mennyt. Kun sieltä heräsin. Koira oli laitettu vessaan. (Muuten, avokki oli kursseilla ulkopaikkakunnalla, että shhh sitten) ja kännykkä löytyi pakastimesta ja ranskispussi (täysinäinen) vaimokkeen tyynyltä. Lisäksi mukaan oli tullut liikennemerkki tolppineen, rikkinäinen polkupyörän takahäksä ja punainen poski, naisen kämmenkuviolla. Niin ja krapula...
Että silleen.