Noloin kännitoilailu?

  • 57 809
  • 143

juuttori

Jäsen
Suosikkijoukkue
No tietenkin PORIN ÄSSÄT
Eihän tämä noloin ole, mutta hauska juttu kuitenkin. Olin silloin alta parikymppinen jannu ja asuin vielä kotona äidin kanssa. oli lauantai aamu ja heräilin huoneestani kauheassa kanuunassa ihmeelliseen oranssiseen vilkuntaan. Zoomailin ympärilleni ja havaitsin sellaisen tietyöstä varoittavan merkkivalon. Siinä se vilkutteli eikä minulla ole vieläkään aavistustakaan mistä se siihen päätyi. Asuimme silloin seisämännessä kerroksessa ja hissikin oli melko pieni. Hiukan nolotti kantaa sitä takaisin ulos...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Paita väärinpäin

Viestin lähetti kakkonen
Tuli muutaman kaverin kanssa kaadettua oikein olan takaa, bisseä meni ja kaikkea muuta siinä sivussa. Saunaan piti jossain vaiheessa päästä..no,saunasta tullessa laitoin paitani väärin päin päälle ts. etupuoli oli takana ja takapuoli edessä! Jonkun verran tuli kavereilta kuittia..onneksi olin sen verran tajuissani että sain laitettua paidan sitten myöhemmin oikein päin päälle.

Itse raahauduin kerran työpaikalle aivan jumalattomassa krapulassa. Yritin näyttää terävältä ja virkeältä, mutta eihän siitä mitään tullut, kun oli paita nurinpäin päällä... Huumorilla yritin ottaa duunikavereiden kuitit.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti juuttori
Asuimme silloin seisämännessä kerroksessa ja hissikin oli melko pieni. Hiukan nolotti kantaa sitä takaisin ulos...

Menin muinoin sunnuntai-aamuna herättämään kaveriani jonka tiesin/luulin nukkuvan sohvallamme.
Eipä ollut sohvalla, vaan puistonpenkillä, siis meidän olohuoneessamme.
Olimme raahanneet penkin yöllä 7.kerrokseen,
äly hoi...

Tuo nyt ei ollut läheskään nolointa, tulipa vaan tuosta vilkusta mieleen.
 

ale

Jäsen
Re: Noloin känni toilailu?

Tämä tapahtui kaverilleni joka oli juuri muuttanut Tampereelle.
Meitä oli kolme kaveria viettämässä kosteaa iltaa keskustan baareissa, kun yksi (ei asunnon omistaja) väsyi ja lähti nukkumaan. Tietysti kaveri, jonka luona olimme vierailulla antoi talon avaimen tälle väsyneelle.

Yöllä kun palailimme asunnolle, joka oli kolmannessa kerroksessa tajusimme, että avain on jo kämpillä väsyneen ystävämme mukana. Aluksi huutelimme ja heittelimme pieniä kiviä ikkunaan, että kaverimme heräsi - ei herännyt 3 promillen koomastaan.

Sitten kaverini sai ahaa elämyksen ja otti kukkaron taskustaan ja tempaisi sen suutuspäissään korkeuksiin. No kukkaro jäi kolmannen kerroksen ikkunalaudalle, harmiksi vain naapurin. Sitten tajusimme soittaa isännöitsijälle. Isännöitsijä tuli ja vaati asunnon omistajan henkilöllisyyden todistamista. Mutta kaverin henkkarit sattui nyt olemaan siellä 3. kerroksen naapurin ikkunalaudalla. Päästin kuitenkin sisälle ja kaverini tempaisi eteisen pöydältä 20-vuotta vanhan kerhokuvansa ja todisteli isännöitsijälle olevansa siinä. Isännöitsijää "hieman" nauratti tarinamme.

Kaikki päättyi onnellisesti, kun seuraavana aamuna herättelimme naapuria ja kerroimme kuinka lompakko oli joutunut hänen ikkunalaudalle. Oli siinä naapurin täti ihmeissään.

Arvakkaas onko tälle naurettu !!!
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti juuttori
Eihän tämä noloin ole, mutta hauska juttu kuitenkin. Olin silloin alta parikymppinen jannu ja asuin vielä kotona äidin kanssa. oli lauantai aamu ja heräilin huoneestani kauheassa kanuunassa ihmeelliseen oranssiseen vilkuntaan. Zoomailin ympärilleni ja havaitsin sellaisen tietyöstä varoittavan merkkivalon. Siinä se vilkutteli eikä minulla ole vieläkään aavistustakaan mistä se siihen päätyi. Asuimme silloin seisämännessä kerroksessa ja hissikin oli melko pieni. Hiukan nolotti kantaa sitä takaisin ulos...

Vastaavanlainen juttu kävi minulle.

Herätessäni ryyppyreissun jälkeen yllättävän aikaisin aamulla (noin klo 10) päätin hakea darrakokista läheiseltä kioskilta. Alakertaan hissillä saapuessani matkantekoni kuitenkin pysähtyi, kun en päässyt hissistä ulos. Joku nuija oli nimittäin plokannut hissin oven helvetin isolla tietyömaa-aidalla...


Yksi nolo juttu kävi muutama viikko sitten:

Palatessani kotiin noin klo 5 aamuyöllä, tepastelin kerrokseeni ja aloitin kovan tsemppaamisen kotioven lukon kanssa. Varmaan kolme minuuttia yritin saada ovea auki, vaan ei onnistunut. Ajattelin, että "kyl mä ny helvetin kännissä oon, mutta pitäs tää ovi ny sentään saada auki". No, kohtapa erittäin kaunis tyttö saapuikin samalle ovelle, ihmetteli hetken toimintaani, pyysi väistämään ja avasi oven. En sitten ollutkaan ihan oikeassa kerroksessa eikä kyseessä siten ollutkaan kotiovi...

Se mimmi ei kuitenkaan pyytänyt minua visiitille.
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä tulee:
-Oksensin kaverin sohvalle
-Oksensin saman kaverin Ford Fiestaan
-Oksensin saman kaverin parvekkeelta (ollaan onneksi vielä kavereita)
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Nää ei kyllä oo mitään kovin noloja, mutta tässä kolme, jotka muistuu mieleen:

Olin tässä reilu vuosi sitten vanhojen tanssien jatkoilla. Tuli siinä juotua Royal salmiakki melko nopeeta. Sitten tuli joku hyvä biisi(ei muista mikä) ja menin tanssimaan. Eiköhän vähän tanssilattialle päästyä oksennus tuu ja siinä oli silminnäkijöitä noin 100. Sain kuulla aika paljon juttua seuraavana koulupäivänä. Seuraava havainto kun istun kotona vessassa, huosut nilkoissa ja jalat oksennuksessa.
Samoista juhlista kotiutunut kaveri ei ollut löytänyt vessaa ja päättänyt tehdä tarpeensa eteiseen.

Sitten toinen oli Rukalla. Lähdettiin koulusta "laskettelureissulle" ilman opettajia. Siinä oli sitten bileet josta mä lähdin ulos oksentamaan(vessa oli varattu). Oksensin jonkun kaiteen yli suoraan yhden alaikäisen lumilautalaukun päälle ja se sitten jääty siihen. Oli varmaan pojalla mukava selitellä vanhemmilleen sitä.

Kolmas oli viime kesänä. Saatiin kaveriporukalla ajatus, että lähdetään ilman paitoja lähimpään kauppaan(matka on vajaa kilometri) kävellen, voikukat korvien takana. "Tempaus" käänsi mukavasti katseita ja monella katsojalla oli hymy herkässä.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
eräs tarina.

Olin kans muutama vuosi sitten paikallisessa soittoruokalassa, ilta sinällään meni yllättävän hyvin mut jotenki se filmi ei kestänyt loppuun asti. Siitä mulla on vielä hatara muisti kuva kun löysin jo kertaallen pöllityn pyörän ja lähdin sillä sotkemaan silloisen tyttöystävän luo.
Aamulla sit heräilin ja avasin varovasti silmiä, ensin minuutin yritin hahmottaa esinettä sängyn vieressä tässä onnistumatta. Piti oikein nousta istumaan ja hieraista silmiä. Jumalauta ostoskärrythän ne siinä! vaatteet siististi sullottuna kärryyn. Eikä mitää muistikuvaa koska olen vaatteet riisunut.
Se mikä tästä tekee noloa on että tyttöystäväni asui silloin kerrostalon kolmannessa kerroksessa.
taitavat olla samat kärryt viäkin siellä, eihän niitä kukaan sieltä pois kehdannut viedä!
 

Jeffrey

Jäsen
Tapahtu tässä muutama vuosi takaperin. Olin sillon jotain 15-16 ja mut oli kutsuttu broidin kaverin bileisiin. Ja ihan ekaa kertaa olin dokailemassa broidini ja hänen n.20-25v frendien kanssa. Olihan siinä mukana pysyttävä ja tuli juotua varsinkin tuohon aikaan itselleni varsin paljon juotavaa. No jossain vaiheessa iltaa päätin sitten mennä istuskelemaan kyseisestä kämpästä löytyneeseen porealtaaseen. Niinno, tietysti vaatteet päällä. Eikä siinä kauaakaan kun tuli sitten oksennus altaaseen ja siinähän oli sitten nauramista kun oksennukset lillu altaassa. Vielä kun lisätään se, että olin kuullemma yrittänyt pokailla isännän akkaa ja selitellyt hälle, että olen aina uimassa vaatteet päällä. Eipä ole tullut kutsua saman henkilön bileisiin enää uudestaan. Ei siinä mitään, mutta hävettää vieläkin niin maan prkl:eesti.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Ei ehkä noloin, mutta lähellä...

Kesä muutamia vuosia sitten. Törmäsin vanhaan inttikaveriin paikallisessa juottolassa. Kaverilla tuli idea, että eiköhän lähetä hänelle saunomaan pilkun jälkeen. No tuli sitten lähettyä. Päästiin kaverin kämpille sisään ja otettiin parit viskit. Sen jälkeen kaverini juuri herännyt avovaimo ei ollutkaan samaa mieltä meidän saunomisesta ja minut lähes kirjaimellisesti potkastiin ulos kämpästä. (ne naiset...!)

No siinä tuumatessa, että mitähän sitten tehtäis, päätin lähteä kälppimään kohti kotia. Jotenkin on sitten filmi katkennut ja ohjelman jatkuessa eräs vanhempi rouvashenkilö ravistelee ja tiedustelee vointia. Olin sitten jostain syystä päätynyt kyseisen inttikaverini naapurin takapihan nurmikolle levyttämään. Siinä pariskunta oli hieman pelästynyt aamukahvia juodessaan, kun ruokapöydästä näky vieras äijä röhnöttämässä nurtsilla. Olivathan kuitenkin sentään sen verran ystävällisiä, että tilasivat taksin mulle. Aamiaistakin olisi ollut tarjolla, mutta arvatkaa kehtasinko noudattaa kutsua... Jostain syystä mamma arvasi mistä olin tuloillaan
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Silloin 70-luvulla kun hienoihin tanssiravintoloihin ei päässyt ilman pikkutakkia:

Oli juuri täysi-ikäisenä kavereiden kanssa otettu pohjia tukevanpuoleisesti ja ei kun tanssimaan. Yllä siisti pikkutakki ja vaaleat kesähousut. Poke toivotti tervetuleeksi ja baarin puolelle ottamaan bisse. Kusihätähän siinä iski ja toiletteen helpotukselle. Tukka kammattin ja kaulus oiottiin sekä baanalle kissoja katsastamaan.

Voimieni tunnossa jaksoin ihmetellä, kun jokainen minua katsellut ihminen hymyili mielestäni niin hersyvän iloisesti. Saliin menevällä seinällällä oli peili, jota ikuinen narsisti (siis minä) ei voinut olla katsomatta.

Ja näky oli ikimuistoinen: Peilistä katsoi takaisin tutun näköinen hemmo, jonka housun lahkeessa sepalluksesta aina nilkkaan tummana viiruna meni parin tuuman kusivana! Voi vittu!!

Luimistellen pokelle narikka ja kämpille nukkumaan!
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Hyppäsin junasta kuselle Tampereen asemalla. Juttu on siinä, että asema oli vielä kilometrin päässä, juna vain hidasti vaihteen takia. Juoksin junan perään, kunnes avulias ratavarikon veturikuski yksinäisellä veturilla otti minut kyytiin, ja vei asemalle. Ehdin takaisin junaan ennen sen lähtöä. Kyllä nauratti. Siis seuraavana päivänä. Pakkasta oli ~-20c ja varustus farkut & t-paita. Pääasia että muilla oli hauskaa..
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tuli juhlittua eilen perusteellisesti kesäloman alkua. Ravintolasta kaverille jatkoille ja sieltä kotiin lähtiessä ei enää saanut kenkiä jalkaan, niin vahvassa humalassa jesse-boy oli..

En halua edes muistaa mitä ole kotona touhunnut, mutta kun vaimoke tuli aamulla töistä kotiin 7 aikaan niin tämä sankari makasi vessan lattialla housut kintuissa ja käsisuihku housuissa, vesi juoksi tietty..jokseenkin märkä olo. Liekkö yrittänyt pippeliä pestä?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Menimme erään juhlan johdosta hiemaan jatkoille paikalliseen ravintolaan erään mukavan nimimerkin kanssa, sattui unohtumaan Saku kaljakoppa toiseen käteen ja toiseen muovimuki jossa oli hienen olutta. Minun kuulemma olisi pitänyt tietää ettei suomessa mennä ravintolaan sillä tavalla, pääsimme kuitenkin sisälle. Hieman vitutti seuraavana aamuna.

Ps. Tido ja veini on kova kaksikko.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Noloin kyllä oli se kerta kun rajun remonttikesän (aamusta iltaan omassa kämpässä raskaita hommia) pääsin syksymmällä niinsanotusti nollaamaan itseni... viinaa tietty vedettiin mutta kesän ryyppäämättömyys ja -10kg painossa tekivät pienen kepposen ja tämä poika oli humalassa. Olin siis järjettömässä rähinäkännissä, aivan vitun turhautunut remonttikesästä (meni mm. jalkapallon mm-kisoista osa sivu suun). Ja mitä sitten seurasi...

Paikallisen baarin pihalla tuli illalla aikaan ns. Miami Vice tyylinen pidätys ja muistan kaverin kanssa menneeni katsomaan episodia pihalle puolen baarin väestön kanssa. Siinä oli pihalla kaksi paikallista huumejamppaa maaten mahallaan maassa käsiraudoissa ja pari poliisiautoa ympärillä. Käppäilin aivan pokkana siihen keskelle rähinää joka oli jo rauhoittumassa kun huumepojat oli maassa mahallaan. Ilmeisesti ajattelin kännissä että huumemyyjiä ei tueta, kävelin toisen jampan luokse (poliisi siinä vieressä) ja otin lerssin ulos ajatuksenani kusta maassa makaavan huumejampan päälle. Kaveri kertoi jälkeenpäin kun huumejamppa oli huutanu että "älä kuse mun päälle". Muistan kun aivan vitun tukeva ote tuli kaulaan selästä kun poliisisetä otti kiinni ja sanoi "Nyt pippeli piiloon". Jotenkin ihmeellisellä tavalla poliisit päästivät minut menemään enkä saanut edes sakkoja. Mutta olen yrittänyt unohtaa tämän mahdollisimman tehokkaasti, sillä niin infernaalisen nolo asia se on.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tossa la-su yönä oli tarkoitus tulla hesan keskustasta yöbussilla tänne itikseen. Jostain kumman syystä jäin bussista pois jo herttoniemen kohdalla ja kävelin sit kontulan kautta tänne itikseen. Mahdollisesti matkalla tuli tehtyä pari pesäpallosta tuttua syöksyä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ei nyt vielä pitään hirmu noloa ole tapahtunut, vaikka olen todella kusipää kännissä. Pahin ehkä viime vuonna kun kesällä illalla 2 kertaa kytät perässä. Vissiin jotain noloa tuli sillon tehtyä
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Meillä oli joukkueen saunailloissa tapana juoksennella munasiltaan kyseisen illanviettopaikan läheisyydessä. Ja talvipakkasella tottakai, kun ei kai se kesällä mitään urheutta vaadi.
Kerran oltiin Ruskeasuolla, jossain lääkiksen tiloissa ja eikun yhtä Teboilin mittareista kiertämään. Juuri autoaan tankkaamaan sattuneen kaverin ilme oli näkemisen arvoinen, kun 10 miestä painaa jonossa munasillaan ympäri.
Ei tämä nyt varsinaisesti noloa ole, hauskaa enneminkin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voi luoja. Näitä on ihan helvetisti eikä varmastikaan moni toilailu muistu juuri nyt mieleen ( mikä on toisaalta hyvä juttu). Moneen keittoon olen lusikkani tunkenut. On luisteltu kännissä leuka edeltä ylärimaan, nussittu jotain leskirouvaa, oksentanut naisen päälle kesken sessioinnin, paskantanut postilaatikkoon, ampunut raketteja grillatessa yms. Ei saatana. Tyhmä pää - Tyhmä ruumis..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pahin toilailu kännissä lienee kesän 2005 Provinssirockissa suoritettu tahaton viuhahdus.

Olin tietenkin tuhannen kännissä heti avauspäivänä ja menin kuselle leirintäalueen bajamajaan. Harmillisesti kesken vedenheittämisen tasapaino sanoi näkemiin ja painovoima sanoi tervetuloa.

Kaaduin selälleni siihen tielle, jota pitkin kulki festariväkeä kuin muurahaisia. Housut nilkoissa katkarapu kaikkien pällisteltävänä ja naureskeltavana. Jopa umpihumalassa ymmärsin hävetä. Muudansia kummallisesti virnisteleviä festivaalivieraita kuljeskeli ohitseni tapahtuneen jälkeen pari päivää...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Sitä ihmettelen, että minkälainen keski-ikäinen rupee töniin 15 vuotiasta? Kuitenkaan en edes suuremmin ärsyttänyt häntä.

Tähän sanoisin että olisi saanut olla hieman isompi kaveri ja pamauttaa teitä oikein kunnolla. Joskus olen leikkikentältä kerännyt hengenvaarallisia lasinsiruja liukumäen alta kun vastaavanlaiset valopäät on niitä pulloja sinne särkenyt. Onneksi huomasin ennenkuin omat tenavat ehti alas asti.

Jos on pakko kännätä niin se on syytä tehdä niin että särkee vain itsensä :)

EDIT: Dana77 ehti ensin...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oltiin kaverin kanssa muutama viikko sitten kentällä pelaamassa lätkää. Oltiin siellä ensin kaksin, kunnes kaveri otti laukustaan meille 12 kaveria. Olvin 12-pack. Eipä siinä mitään, siemailtiin niitä, ja kun oltiin kumottu puokkiin se, tuli päähänpisto, että laitetaanpa pullot maaliin roikkuun ja lauotaan niitä rikki.

Niin, tämähän ei ole mikään varsinainen kännitoilailu, vaan ainoastaan silkkaa kusipäisyyttä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joskus nuorena, äidin luona asustellessa, olin yöllä baarista tultuani mennyt kuselle - väärästä ovesta. Ilmeisesti olin kussut saunan lattialle. Mutsi tästä aamulla mainitsi. Yritin selittää, että kissa sinne on kussut. Mamma totesi viileästi, ettei kissa sulje ovea perässään.

Ystäväni, herra P, oli joskus jollain reissullaan paskonut daaminsa kirjoituspöydän laatikkoon ja pyyhkinyt persiensä ikkunaverhoon. Suhde ei jostain syystä jatkunut.



Ai niin. Jos kuulette juttua tyypistä joka on oksentanut Joensuun Teatteriravintolan pöydässä Dave Lindholmin kengälle, se olin minä.
 
Viimeksi muokattu:

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tähän sanoisin että olisi saanut olla hieman isompi kaveri ja pamauttaa teitä oikein kunnolla. Joskus olen leikkikentältä kerännyt hengenvaarallisia lasinsiruja liukumäen alta kun vastaavanlaiset valopäät on niitä pulloja sinne särkenyt. Onneksi huomasin ennenkuin omat tenavat ehti alas asti.

Jos on pakko kännätä niin se on syytä tehdä niin että särkee vain itsensä :)

EDIT: Dana77 ehti ensin...

Mutta me sentään kerättiin kutakuinkin kaikki lasinsirut roskikseen. Äijä vaan uhosi, kun ei ollut muuta tekemistä.?
Mutta myönnän kyllä, että tyhmäähän sellainen on..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös