Viestin lähetti juuttori
Eihän tämä noloin ole, mutta hauska juttu kuitenkin. Olin silloin alta parikymppinen jannu ja asuin vielä kotona äidin kanssa. oli lauantai aamu ja heräilin huoneestani kauheassa kanuunassa ihmeelliseen oranssiseen vilkuntaan. Zoomailin ympärilleni ja havaitsin sellaisen tietyöstä varoittavan merkkivalon. Siinä se vilkutteli eikä minulla ole vieläkään aavistustakaan mistä se siihen päätyi. Asuimme silloin seisämännessä kerroksessa ja hissikin oli melko pieni. Hiukan nolotti kantaa sitä takaisin ulos...
Vastaavanlainen juttu kävi minulle.
Herätessäni ryyppyreissun jälkeen yllättävän aikaisin aamulla (noin klo 10) päätin hakea darrakokista läheiseltä kioskilta. Alakertaan hissillä saapuessani matkantekoni kuitenkin pysähtyi, kun en päässyt hissistä ulos. Joku nuija oli nimittäin plokannut hissin oven helvetin isolla tietyömaa-aidalla...
Yksi nolo juttu kävi muutama viikko sitten:
Palatessani kotiin noin klo 5 aamuyöllä, tepastelin kerrokseeni ja aloitin kovan tsemppaamisen kotioven lukon kanssa. Varmaan kolme minuuttia yritin saada ovea auki, vaan ei onnistunut. Ajattelin, että "kyl mä ny helvetin kännissä oon, mutta pitäs tää ovi ny sentään saada auki". No, kohtapa erittäin kaunis tyttö saapuikin samalle ovelle, ihmetteli hetken toimintaani, pyysi väistämään ja avasi oven. En sitten ollutkaan ihan oikeassa kerroksessa eikä kyseessä siten ollutkaan kotiovi...
Se mimmi ei kuitenkaan pyytänyt minua visiitille.