Noloin kännitoilailu?

  • 57 660
  • 143

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli antakaa tulla noloimpia kännimokia yms... Ja niitä varmasti löytyy...:D
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti HN
Olin toissapäivänä Baritonin kanssa ryyppäämässä ja oksensin yökerho NonStopissa oluttuoppiin.

Oliko tuo mukamas noloa ;)

Iguanassa olen ollut pöydän alla rentoutumassa, silti lentämättä ulos, suhteet ovat hyväksi myös baarissa käydessä, mutta paras ratkaisu on olla toilailematta;)

Nolointa, tuskinpa sitä teille alan kertomaan, paitsi irl, humaltuneessa tilassa.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Sammuin Turussa kadulle....Sammuin Naantalissa kadulle...Sammuin Raisiossa linja-autoon...Sammuin ravintolan vessaan/pöydälle/pöydän alle...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minäpä tein varsinaisen vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen hieman yli vuosi sitten Bottalla.

Olin vetänyt aika tiukkaan tahtiin minttusnapseja pitkin iltaa. Sitten baaritiskille saapui viehättävä nainen, joka alkoi yllätyksekseni jutella kanssani. No, minulta juttua lensi ja homma eteni oikein hyvin naisenkin ollessa kiinnostunut seurastani. Yhtäkkiä kesken lauseen(!) päätti illan aikana nauttimani minttusnapsit tulla yllätysviisitille ylös suuhun.
Tulivat sen verran vauhdilla ja suun ollessa muutenkin jatkuvasti auki niin päätyivät edessäni olevaan lähes tyhjään oluttuoppiin! Oli naisen ilme näkemisen arvoinen: sekoitus hämmästystä, naurua ja inhoa. Sain vain sanottua "sorry, ompa noloa" ja juoksin vessaan nopealle lyhyen norjan intensiivikurssille. Sieltä sitten varjoja ja nurkkia pitkin vähin äänin ulos naista enää näkemättä. Kyseinen naishenkilö kyllä takuulla muistaa minut :( ! Eiköhän ole aika moni hänen kavereistaankin kuullut jo stoorin tuosta oudosta (ja äklöstä) norjan lähettiläästä.


"...ja sitten mulla on bemari ja olen osakkaana menestyvässä IT-firmassaa aaah buaaahh............."
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Annuli
Sammuin Turussa kadulle....Sammuin Naantalissa kadulle...Sammuin Raisiossa linja-autoon...Sammuin ravintolan vessaan/pöydälle/pöydän alle...

Olet kova sippaileen.. meikäjäppinen sippas kerran kuplavolkkarin hattuhyllylle.. ei ku hattumonttuun... Oli vähän jäykkä fiilis kun heräsin.. hehe.

Pahin oli kai kun kaadoin (en yksin!) yhden flower power jengin Kleinbussin festareilla. Kyllä hävetti jälkeenpäin kun he osoittautuivat tosi kivoiksi tyypeiksi:(
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
omissa 18-v pippaloissa tuli lähenneltyä yhtä tuttua muijaa ja yhtäkkiä sitten kokis-vodkat lähti tuleen ylöspäin ja takapihalle oksentelemaan..samoissa pippaloissa vanhempien 20 vuotta vanha pioneer kaijutin rupes savuttamaan liian huudatuksen takia ja jouduttiin heittämään ikkunan kautta pihalle (itsellä ei ole kuin muistikuva savunhajusta:)) oli siinä aamulla siivoamista etupihalla ja takapihalla jäätyneitä oksennuksia sulatella ja poistaa :)
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
1. Sytyin palamaan vuonna -91 festivaaleilla juhannusyönä.

2. Sammuin Viking Linen kannelle.

3. Sammuin Tavastialla kesken töiden.

4. Sammuin tuntemattoman mökkinaapurin terassille.

5. Lukuisat iskuyritykset, jotka ovat päätyneet joko sammumiseen tai siihen vielä ikävämpään vaihtoehtoon.

Onhan noita, tuossa muutamia epämielyttäviä kokemuksia nolousjärjestyksessä.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Kesällä ollessani Myllysaaressa (lappeenrantalaiset tietävät paikan) ryyppäämässä olin sitten siinä aika myöhään illalla aivan ympäripäissäni heittänyt kännykän järveen, ja eiköhän se vieläkin makaa siellä järven pohjassa. Tästä saan edelleen kuittia kavereilta.

Sitten on joskus tullut sanottua kaikkea mahdollista, kun on tullut tuttuja vastaan kaupungilla, olen sanonut vaikkapa "ei ei.. Olen orava" ja kyllä hävettää jälkeenpäin kun saan aina kuulla tuosta orava-jutusta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tämä tapahtui noin kuukausi sitten. Porin Nite Trainissa liiallisessa humalassa innostuin hakkaamaan vessan ovea, en tosin ollut missään nimessä aggressiivisella tuulella, liian kännissä vaan. Niin totta kai portsari tuli kyselemään, että mikäs meteli täällä on päällä. Onneksi pienellä narikkatipillä ja kun en ollut mikään "ongelmatapaus aiemmin" oli vaikutusta. Se on tosin ensimmäinen kerta kun meinasin baarista lentää pihalle. Aamulla olikin rystynen verillä :rolleyes:

Muita tapauksia ei tule mieleen. Kaverin tarinoista voisi kirjoittaa vaikka kirjan :D
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
eipä tule just ny mielee

mitään kummempaa... mitä ny sattunu just kello 24 uutena vuotena vähän väsyttämään ja on sitte heränny vasta seuraavana aamuna, mutta en ole kännissä oikein toteuttanut näitä suomalaisia käytötapoja kovinkaan yleisesti ja olen siitä vähän häpeissäni, sillä muutamat kaverini voivat olla tosi "sikoja" humalapäissään ja saavat turpiinsa:D

Yksikin kaverini yritti iskeä yhtä melko seksikästä böönaa kourien samalla tämän naikkosen persettä ja sanomalla; "Vi**u! Sää oles nii seksikäs ämmä, että mää voisin syödä vaikka sun paskaas!" ja vielä ihan pokalla naamalla. Vähän siinä kaverilla niska punoitti, kun muija kysyi ruokalassa kovalla äänellä tältä kaverilta, että "onkos hän vielä niin seksikäs, että sää haluisit syödä mun paskaa?" hehee

Kaikkea sitä onki....
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerroin kerran kaverilleni "alkavani tekemään" jotain. Korjasin toki virheeni heti, mutta voi, kuinka häpesin.

Aika hyvin olen käyttäytynyt muuten, en ole ollut kamalan häiritsevä tms.
 

Miksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alotetaan vaikka viime viikonlopusta..
-sikailin Bohemiassa(Itäkeskus), haastoin jengille riitaa ja yritin jotain helvetin epätoivosia pokausyrityksiä
- seuraavana päivänä Nitessä(TRE) kaadoin jonkun pöydän, joka oli aivan täynnä drinkkejä
Aiemmin tapahtuneita..
- kaikki sammumiset, joista pahimpana sammuminen Riihimäessä Hämeenkadulle siten, että tätini sattui juuri kulkemaan ohi.. tuli siihen sitten herättelemään
- kännissä yrittänyt pokata jotain hyvää frendiä
- tanssimiset pöydillä
Ai niin, tässä oli puhe pahimmasta.. ehkäpä sammuminen Tukholman metroon viime kesänä. Vartijat tuli siihen herättelemään ja jostain syystä esitin heille olevani kotoisin Hollannista. Tokihan kansankodin asukit tunnistaa finjävelin aksentin vaikka unissaan. Painuin aika äkkiä pois metron penkiltä.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
noloja känni juttuja tulee melkein joka kerta.Eniten ainakin henk kohtasesti hävettää semmoset jos rupee jonkun puoli tutun kanssa heittäytyy tunteeliseksi tai nuolee jonkun persettä esim.sää oot kyllä tosi helmi kaveri jne..
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Se kerta, kun olin niin kännissä, että en muistanut kännitoilailun olevan yhdyssana.

Ei vaiskaan.

Simahdin ruotsinlaivalla baaritiskin eteen (syynä ilmainen viina). Kaverien mukaan polvet vain yhtäkkiä menivät mieheltä alta. Aikani lattialla maattuani (makaamisen oli sallittu kestää kauankin, mitä ihmettelen) olin kuulemma sitten päässyt jaloilleni, kuin ihmeen kaupalla löytänyt yksikseni hytille ja saanut vielä ovenkin auki. Oven, jonka sitten muilta myöhemmin tehokkaasti blokkasin makaamalla kuolleena painona sen edessä sisäpuolella...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Tää ei nyt oo varsinaisesti "moka" mutta...

joskus viisi tai kuusi vuotta sitten hurjana teininä oltiin bileissä ja illan isäntä sammui vessanpöntön ääreen oksentamisen jälkeen... kaunista siis... noh, isolle hädälle eli paskalle piti päästä joten... ylhäältä avattava pesukoneen kansi auki ja tarpeet sinne... ehkä sitten aamulla bileiden järjestäjä osasi katua tekoaan, ja täytyy toivoa että pyykkiä ei pesty. toisaalta, puhdasta paskaa harvoin saa pesukoneesta ;)
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Niin, lisättäköön vielä, että olen sammunut Kata Kärkkäisen kainaloon.

Ei sinäänsä nolo tilanne, mutta leveilyn aiheena mitä parahin.

Enempää en tilanteesta kerro, jotta ette saisi liian todellista kuvaa tapahtuneesta.
Se ei nimittäin ollut niin riemukasta kuin aluksi voisi olettaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Noh, kaikenlaista hauskaa on joskus harvoin sattunut, mutta ei kai mitään sinällään noloa. No ne oksentelut siellä sun täällä olisi kai voinut jättää väliinkin.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Vai että kännitoilailuja.. Näistähän vois kirjoittaa vaikka kirjasarjan. Jos nyt riittää pari:

-IFK:n fanimatka Turkuun tässä n. kuukausi sitten. Taukopaikalle homma pysyi suunnilleen hanskassa, mutta sitten repesi niin että pahaa tekee vieläkin. Kuvaavaa lienee se, että jos suunnilleen ainoa juttu mitä lätkämatsista muistaa on Saken pelaaminen niin hyvää yötä vaan! Kaverillani oli varmaan hauskaa meitä hakiessaan, kun toinen (minä) roikkuu puoliksi auton etuikkunasta TPS-solvauksia huudellen Helsingin yöelämään. Vastaavasti toinen (kaverini) makaa takapenkillä ja mökeltää: "Mä haluun laatata!" No, kylläpäs pulautti takapenkit uuteen uskoon.

-Ne aurinkoiset aamut viime kesänä mökillä, jolloin heräiltiin keskeltä metsää, ei läheltäkään mitään polkua, muistamatta illasta mitään.

-Tän kevään abi-risteily.. Herääminen vieraasta hytistä, yksin, kaikki vaatteet päällä ja kengät jalassa, yläpedistä tikkaat kainalossa. Ei hyvää päivää!

-Ja viime kesän Rantarock (olin varmaan jo kännissä kun sinne osteltiin lippuja, tai jollain tavalla mua kusetettiin! Ei sinne vapaaehtoisesti joudu!). Pelailtiin siellä futista minipallolla joidenkin englantilaisten kanssa. Yritin sitten näyttää miten lätkää pelataan, mutta hirveä pommi menikin ohi, jonka seurauksena reitti suuntautui suoraan päin sellaista lahoa puuaitaa. Paskaksihan se rasahti, ja sinne jäätiin lepäilemään laudankappaleiden sekaan helvetin pitkään heinikkoon puoleksi tunniksi. Englantilaisilla oli kuulemma hauskaa.. Perkeleet!

jne..
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Mitäpä sitä turhia juomaan. En minä siinä ainakaan löydä mitään hohtoa. Tai enhän voi tietää, kun kynnys humalatilan kokeilemiselle on aivan liian korkea.
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hurja kesä...

Niin, eräänä villinä juhannuksena Lust4life onnistui tankkaamaan itsensä jonkinlaiseen juoppo-hulluuteen tahi vastaavaan euforiaan juotuaan asuttamaamme saareen eksyneen kylänmiehen taikajuomaa. Tämä aiheutti useitakin näin myöhemmin ajateltuna lystikkäitä tapahtumia, joista kivuliain oli torkahtaminen nuotioon kuvitteellisen veneen hyökkäyksen aiheuttaman hurjan pakoretken päätteeksi.

Kotiin palatessa oli kunto vielä sen verran heikko että minut tungettiin Fiat 128-henkilöauton repsikan penkin jalkatilaan myttyyn. Penkissä en nääs pysynyt varteni senhetkisen letkumaisuuden takia. Sen muistan vieläkin että päässä pyöri useiden tuntien ajan vain yksi sana: Imisä. En vieläkään tiedä mitä se tarkoittaa. Jos joku teistä Jatkoajan tovereista tietää sanan "imisä" merkityksen, pyydän että valaisette minua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös