avjk kirjoitti:
Onko se nyt sitten helvetin hauska kattoo ku kahvataan ja roikutaan miehessä kiinni ja tuomarit ei sano mitään.
Pelistä on mielestäni tullut viihdyttävää katseltavaa (maalien suhteen) ja vielä varmasti viihdyttävämpää on tulossa kun pelaajat oppivat linjan.
Lainasin näitä kahta kohtaa niihin oman mielipiteeni antaakseni.
Mieluummin valitan kahvaamisesta, kuin intensiteetin ja taklausten ja tappeluiden ja ylipäätänsä kontaktin puutteesta. Kahvaaminen on näistä kahdesta pahasta mukavempi vaihtoehto. Tuun sen verran silti vastaan, että edelleen joo se neljä kierrosta pelattu ja homma saattaa hyvinkin pyörähtää toimimaan, niinkuin meidän kaikkien palvomassa änärissäkin.
No jos maalit on se mikä takaa viihtyvyyden, niin pistetään sinne sitten jääpallomaali, ja otetaan vaikka maalivahdilta maila pois. Tai sitten sovitaan saman tien, että pelataan ilman maalivahtia alusta asti. Ainakin mulle on ihan sama montako maalia tulee pelissä, missä oon muuten viihtyny.
Tunteita : kontakteja, taklauksia, tappeluita, kiukkua, itkua, tappeluita, verta, huutoa, kyyneliä, äijäilyä, tappeluita - ja pari kivaa yksilösuoritusta, ehkä maali tai kaks, kotijoukkue voittaa - täydellistä jääkiekkoa. Siitä on ensimmäiset neljä kierrosta ollut miljoonan valovuoden päässä.
Pasi Peltosen sanoin :
"Hieno laji kärsii ja paljon, viihdearvo on hyvin pieni näissä matseissa"
Toivottavasti mä ja Peltosen Pasi joudutaan mahdollisimman pian korjaamaan näkemyksiämme. Nää nyt on vaan tämmösiä kiukunpurkauksia, munattomimpien neljän ottelun jälkeen, mitä olen Ässiltä vuosikymmeneen nähnyt.