Nimimerkki josta olen kateellinen

  • 45 748
  • 176

Mwandishi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No voi vittu.

Tämäkin pitää vielä kestää sen lisäksi, että Kärpät on lainattu Porin Kärpistä. Voi paskan marjat.

Uuh, melko urpoa tekstiä.. Jos tuota Metallican sananmuunnosta käy monet kerrat eri ketjuissa toitottamassa, niin ei pitäisi kovin koville ottaa kun joku kertoo että tämmöinen sanaleikki on musiikkipiireissä keksitty aiemminkin.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Larionov tietysti, muistaisin että itse halusin tuon nimimerkin kanssa, mutta oli jo käytössä. Tex Willer on myös hyvä, ja on noita monia muitakin.

Teacup nimimerkistä tulee taas mieleen jotain ihan muuta, kuten täällä joskus mainitsin.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Max Power, ehdottomasti.
Samoin. Itse asiassa käytän itse tuota parilla muulla palstalla, ja oli suunnitelmissa vaihtaa se täälläkin käyttöön. Luulin tarkistaneeni ettei ko. nimimerkkiä ollut kukaan tälle foorumille vielä rekisteröinyt, mutta olihan se listalla sittenkin. Harmi, loistavia allekirjoituksia olisi löytynyt paljon.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Charley Horse on jääkiekkoa harrastaneelle tuttu asia ja se olisi ollut oiva nimimerkki. mutta jollain on jo sanaleikki eli Charlie Horse ja se siitä sitten.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Eräällä toisella foorumilla huomioni kiinnitti nimimerkki Giorgios Aviorikos.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Eräältä toiselta forumilta muuten löytyy useampi nimimerkki josta olen kateellinen. Esim. Khalervos Kendopoulos ja YLE Ja Merisää.

Futisforumilla on kyllä muutamia sangen hauskoja nimimerkkejä. Entisenä Busterin lukijana myös Benny Pronssijalka jaksaa hymyilyttää.

Omaani olen varsin tyytyväinen (taustoja olen tainnutkin selittää jo "Nimimerkkisi taustat" -ketjussa). Kaksi polttavaa ongelmaa olen kyllä kohdannut:

Ei, Jack Kerouac ei mielestäni ole maailmanhistorian paras kirjailija. Puhumattakaan mistään hiivatin idolista. Mutta, olipahan kirjailija joka sai joskus (aikaahan tästä on jo vierähtänyt) kuusitoista vuotta täyttäneen meikäläisen lukemaan entistä enemmän. Sille ikuinen respect.

Toinen käytännönläheinen ongelma tähän on myös liittynyt. Olen joskus Hadankassa ja jossakin tamperelaisessa kuppilassa yrittänyt kysyttäessä kertoa millä nimellä kirjoitan Jatkoaikaan. Sanan 'Kerouac' läheskään oikeaoppinen ääntäminen on viileitä juomia riittävästi nauttineena ollut melkoisen haastava tehtävä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Täytyy heti kättelyssä onnitella tuoretta nimimerkkiä Bamsse. Lienee DNA:n kaamee kapula -kampanja tämän takana? Riemastuttava kerta kaikkiaan.
 

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään taas kerran se 'pahin' kuitenkin osui silmään, juuri se nimimerkki joka olisi itse pitännyt ymmärtää valita silloin kun aika oli:
Tex Willer

Olen kateudesta soikea.
Eipä ole aikaisemmin osunut tämä ketju silmääni, mutta suorastaan kyynel herahti silmääni,kun havaitsin että oma nimimerkkivalintani on saanut Twiten aikoinaan purkamaan tuntemuksiaan näppikselle ja aloittamaan oman ketjun aiheesta.

Luultavasti Twite on suuri Tex Willer sarjakuvien ystävä toisin kuin minä. En ole eläissäni lukenut ainoatakaan Tex Willer sarjakuvaa. Tex Willer vain yhdistyi sattumalta minääni noin kymmenen vuotta sitten, kun minulle oli tullut lopullinen välirikko ex-tytsyni kanssa ja juuri pahalla hetkellä kymmenen vuotta itseäni vanhempi serkkuni sattui soittamaan kotikaupungistani minulle ja aloitti juron "lohdutuksensa" ihannoimansa Tex Willerin sanoin ( itse sarjakuvassa joku lännen sankari oli kaatanut saluunassa tuopin TW:n syliin ja pelästynyt aivan pirusti, jolle TW oli lausunut seuraavasti) : Läikkynyttä maitoa on turha itkeä. Nämä sanat muuttivat kuun auringoksi ja sen jälkeen olin tovin kaverieni keskuudessa Tex Willer. Tästä päivän pelastuksesta nimimerkkini on peräisin.

Oma suosikkini on ehdottomasti Ioota Rhoo. Todella persoonallinen nimimerkki, joka on painunut mieleeni mystisyytensä vuoksi. Tuskimpa on mitään tekemistä Ihaan ja Ruun kanssa, jotka ovat tuttuja hahmoja Nalle Puh sarjakuvista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään taas kerran se 'pahin' kuitenkin osui silmään, juuri se nimimerkki joka olisi itse pitännyt ymmärtää valita silloin kun aika oli:
Tex Willer

Olen kateudesta soikea.

Erittäin sama, toinen on jo ilmeisesti bittiavaruuteen kadonut Vihanneskaappi. Kiekkopesässä oli muistaakseni Järjen Ääni, sekin oli hyvä.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Moderaattorien "Ilmoita ilmaiseksi" -palstalta löytyi helmien helmi: allu/iiro/bob/pate

Yritän kiivaasti miettiä mikä ajatus tuon nimimerkin taustalla on. Allu Lähteenmäki? Iiro Järvi? Bob Halkidis? Bob Francis? Pate Kuka? Lostedt? Meneekö edes sinnepäin?

Siinä sitä on tuleville jatkoaikalaisille nimimerkkipohjaa vaikka kuinka. Haluaisin vilpittömästi nähdä palstalla vaikkapa nickin ape/mave/hirsi/nicke.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Moderaattorien "Ilmoita ilmaiseksi" -palstalta löytyi helmien helmi: allu/iiro/bob/pate

Yritän kiivaasti miettiä mikä ajatus tuon nimimerkin taustalla on. Allu Lähteenmäki? Iiro Järvi? Bob Halkidis? Bob Francis? Pate Kuka? Lostedt? Meneekö edes sinnepäin?

Siinä sitä on tuleville jatkoaikalaisille nimimerkkipohjaa vaikka kuinka. Haluaisin vilpittömästi nähdä palstalla vaikkapa nickin ape/mave/hirsi/nicke.

Veikkaan Lähteenmäki, Järvi, Halkidis, Lostedt. Edes tuollaisen nimimerkin valinnut ei voi olla niin pöljä että tarkoittaisi Bobilla Francisia.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Siinä sitä on tuleville jatkoaikalaisille nimimerkkipohjaa vaikka kuinka. Haluaisin vilpittömästi nähdä palstalla vaikkapa nickin ape/mave/hirsi/nicke.

Tai kirjoittajiin viitaten scho/preda/jhg/orgyjags.

Haukkaisi muutaman palasen kerralla.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Oma suosikkini on ehdottomasti Ioota Rhoo. Todella persoonallinen nimimerkki, joka on painunut mieleeni mystisyytensä vuoksi. Tuskimpa on mitään tekemistä Ihaan ja Ruun kanssa, jotka ovat tuttuja hahmoja Nalle Puh sarjakuvista.
Pahoitteluni, jos leikkaan palan mystiikkaa pois. Kyseessähän on niinkin yksinkertainen asia, kuin I ja R kreikkalaisin kirjaimin.

Kieltämättä tuo nimimerkki tuo mieleen jotain Amerikan alkuperäiskansojen nimiä.
Menisi vaikka ketjusta: Jordin Tootoo- Ioota Rhoo - Jonathan Cheechoo.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
JZZ

Olen kiinnostunut tietämään nimimerkin JZZ nimeämistaustasta. Onko kyseessä lyhenne jostain Jussista tms., vai voisitko olla niin pervo että kujeilet sanalla "jizz", joka tarkoittaa slangina siis miehistä elämänmehua eli siemennestettä?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jizz

Jos näin, olen kateellinen.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Awe, Polttaa, polttaa...

Itse olen kattellut sillä silmällä nimimerkkiä Max Power. Adjektiivein kuvaltuna: miehekäs, salaperäinen, voimakas. Takuuvarmasti naisiin vetoava.
Jopa kaikkien janoisten sankari, H.Simpson on kantanut kyseistä nimeä kunniakkaasti, ainakin yhden jakson verran.
(Josta uskon myös palsta-veljeni sen keksineen.)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
FutisForum 1:llä oli aikoinaan sellainen nimimerkki kuin epälineaarinen köyhän talon porsas. Ikinä en ole revennyt yhtä paljon minkään nimimerkin kohdalla ja jälkeenpäin olen hyvin kateellinen ko. nimimerkin haltijalle.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Olen kiinnostunut tietämään nimimerkin JZZ nimeämistaustasta. Onko kyseessä lyhenne jostain Jussista tms., vai voisitko olla niin pervo että kujeilet sanalla "jizz", joka tarkoittaa slangina siis miehistä elämänmehua eli siemennestettä?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jizz

Jos näin, olen kateellinen.
Jussistahan tuo on lyhenne, alunperin velipuoleni vääntänyt sen tuohon muotoon. Toki olen tietoinen myös tästä toisesta merkityksestä. Nimi on seurannut mua jo pitkään eri foorumeilla, tosin nykyisin tämä on ainoa jolla enää käytössä, ja eräällä foorumilla olinkin nimimerkillä JiZZ joskus.

Mutta tosiaan, en alunperin ole sitä tuosta lähtenyt vääntämään, eli sinänsä kateellisuus näiltä osin on aiheetonta. Muuten tietysti kannattaa olla kateellinen, ainakin sen verran kuin se tervettä on normaalille Turenkilaiselle.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Itse olen kattellut sillä silmällä nimimerkkiä Max Power. Adjektiivein kuvaltuna: miehekäs, salaperäinen, voimakas. Takuuvarmasti naisiin vetoava.
Jopa kaikkien janoisten sankari, H.Simpson on kantanut kyseistä nimeä kunniakkaasti, ainakin yhden jakson verran.
(Josta uskon myös palsta-veljeni sen keksineen.)

Itselle tulee nimimerkistä mieleen englantilainen tissi ja tuning lehti joka kantaa samaa nimeä.

Itse olen hieman kateellinen nimimerkistä Rocco, josta ei kyllä tule mieleen kuin se yksi ja ainoa aikuisviihdetähti.
 

d2uce

Jäsen
H.Simpson on kantanut kyseistä nimeä kunniakkaasti, ainakin yhden jakson verran.
(Josta uskon myös palsta-veljeni sen keksineen.)

Kaikista hienointa olisi, jos ko. nimimerkki olisi nimimerkkinsä keksinyt Homerin tapaan hiustenkuivaajasta. Mikä huikea yhteensattuma se olisikaan!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Itse olen hieman kateellinen nimimerkistä Rocco, josta ei kyllä tule mieleen kuin se yksi ja ainoa aikuisviihdetähti.
Rocco Marciano ja Rocco Mediate eivät ole ihan tuntemattomia hekään. Nimimerkki on muistaakseni kertonut ottaneensa omansa jälkimmäisen mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös