Itse itse itse...Itselle tulee nimimerkistä mieleen...
Itse olen hieman kateellinen...
http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2202058&postcount=7718
Itse itse itse...Itselle tulee nimimerkistä mieleen...
Itse olen hieman kateellinen...
Nyt kun olet rummuttanut tuon itse-sanan käytön vähentämisen puolesta jo jonkin aikaa, niin minuakin on jossain määrin alkanut moinen liiallinen itse-keskeisyys häiritsemään. Olet siis saanut ainakin yhden kirjoittajan vähentämään kyseisen sanan käyttöä, itse pyrin nimittäin nykyään välttämään sitä, joskus toki saattaa vieläkin lipsahtaa.
Jopa kaikkien janoisten sankari, H.Simpson on kantanut kyseistä nimeä kunniakkaasti, ainakin yhden jakson verran.
(Josta uskon myös palsta-veljeni sen keksineen.)
Kaikista hienointa olisi, jos ko. nimimerkki olisi nimimerkkinsä keksinyt Homerin tapaan hiustenkuivaajasta. Mikä huikea yhteensattuma se olisikaan!
Taitaa olla CMX:n kappaleesta peräisin kyseinen nimimerkki. Uskaltaisin väittää.Ilmestyskirjanpitaja.
Need I say more?
Taitaa olla CMX:n kappaleesta peräisin kyseinen nimimerkki. Uskaltaisin väittää.
Taitaa olla CMX:n kappaleesta peräisin kyseinen nimimerkki. Uskaltaisin väittää.
CMX:n albumilla Dinosaurus Stereophonicus (2000) on kappale nimeltään Ilmestyskirjanpitäjä.Enpä kyllä muista tuollaiseen CMX:n tuotannossa törmänneeni. Missähän biisissä?
CMX:n albumilla Dinosaurus Stereophonicus (2000) on kappale nimeltään Ilmestyskirjanpitäjä.