Nimimerkki josta olen kateellinen

  • 45 757
  • 176

julle-jr

Jäsen

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jopa kaikkien janoisten sankari, H.Simpson on kantanut kyseistä nimeä kunniakkaasti, ainakin yhden jakson verran.
(Josta uskon myös palsta-veljeni sen keksineen.)

Näinhän se on. ITSE Vannoutuneena Simpson-fanina tuo on juuri nimimerkkini lähde.
Nuo muut kuvauksesi nyt osuivatkin ihan nappiin. Kysy vaikka tuntemiltani ihmisiltä.

Kaikista hienointa olisi, jos ko. nimimerkki olisi nimimerkkinsä keksinyt Homerin tapaan hiustenkuivaajasta. Mikä huikea yhteensattuma se olisikaan!

Periaatteessa kyllä. Tosin Homerin avustuksella. ITSE en sitä kuitenkaan yksin keksinyt.


ITSE en tällä hetkellä ole kateellinen kenenkään nimimerkille. Sen verran tyytyväinen olen omaani.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sinne päin jo Maxilla. Keskimmäinen itse on ihan paikallaan. Itsekin olisin noin asian ilmaissut.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
vihjeitä

Voisin loistavan Superbad-elokuvan perusteella suositella notta jos joku miettii hyvää nimeä, kyseinen termi Superbad ja eräs henkilöhahmoista, tai siis hänen aliaksensa, McLovin olisivat hyviä nickejä...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaunis-Jorma.

Siinä nimimerkissä yhdistyy poikkeuksellisella tavalla herkkyys ja ehta maskuliinisuus. Eroteltuna etuliite on ehkä vienossa ristiriidassa jälkiosan kanssa, mutta kokonaisuutena siitä muodostuu monitahoinen ja jopa puhutteleva kokonaisuus.

Kaunis-Jorma, olen kateellinen nimimerkistäsi.
 
Viimeksi muokattu:

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Ilmestyskirjanpitaja.

Need I say more? Angloamerikkalainen kirjoitusasu vain lisää viehätystä. Nokkela ja mahtipontinen, hieno.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tiedä häntä olenko kateellinen, vaan onhan Härskiolof vallan oivallinen nimimerkki. Onnittelut hienosta valinnasta.
 

Wolves

Jäsen
Seinfeldin suurena ystävänä, juuri pelikiellon saanut Art Vandelay sai hymyn naamalleni, ja itseni miettimään miksi en itse tajunnut moista hienoa nimimerkkiä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En nyt muista onko tätä ikinä missään ollutkaan, mutta jos nyt ottaisin uuden nimimerkin niin se olisi Pasi La Böle. Saattaa tietysti olla hyvinkin vanha vitsi...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Taitaa olla CMX:n kappaleesta peräisin kyseinen nimimerkki. Uskaltaisin väittää.

Enpä kyllä muista tuollaiseen CMX:n tuotannossa törmänneeni. Missähän biisissä?

Minua naurattaa aina nimimerkki "Ei välttämättä" vai onko se "En välttämättä". Se on vaan jotenkin niin hauska.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
CMX:n albumilla Dinosaurus Stereophonicus (2000) on kappale nimeltään Ilmestyskirjanpitäjä.

Ilmankos en muistanut. Proge-levyllä... pah.

Nimimerkki CMX oli ensimmäinen valintani, mutta se oli jo varattu. Mihinkähän kyseinen jannu on muuten kadonnut? Hän oli ennen aika aktiivinen kirjoittelija.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Omaani olen tyytyväinen, mutta jos jotain pitäisi kadehtia, voisi se olla mukava valkku.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Elokuussa 2008 palstalle on rekisteröitynyt nimimerkki Jyri C Ukkonen. Ei nyt sinällään kateutta aiheuta, mutta nerokkaasti keksitty joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
En ole kateellinen mistään nimimerkistä, enkä ole muutenkaan kateellinen juuri mistään, mutta nimimerkki Rademoottori on hauska.
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Kun rekisteröidyin jatkoajalle, niin ensimmäinen yritys ja tämä oli vapaana. Mutta jälkeenpäin on harmittanut, kun palstalla pyörii toinenkin melkein samalla nimimerkillä: Lecavalier.

EDIT: En muista oliko tällä palstalla, mutta jossain kuitenkin oli nimimerkki kaksisekuntiaaikaa. Tuosta olen kateellinen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös