Nimimerkki josta olen kateellinen

  • 45 561
  • 176

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mielestäni aurinkolahna on hieno ja hupaisa epäelvistelevä nimimerkki, jolle olen hieman kateellinen.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
d2uce kirjoitti:
Justin Credible ois kans hyvä ja ehkä vähän vähemmän yleinen kun tuo Case.

Joo tai tietysti vaikka Justin Tyme, onhan noita väännöksiä... Jollain toisella keskustelupalstalla oli nimimerkki Puolijohdediodi, joka on jäänyt mieleen erikoisuutensa takia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
smasa kirjoitti:
Puolijohdediodi

Tuosta tuli mieleen, että Ensio Käämi olisi hyvä nimimerkki.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Borgiria kuuntelevana ja Vantaalla asuvana Uleåborgir on kateutta herättävä.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koska oman rockelämäni alkulähde lepää W.A.S.P -orkesterin harteilla, herättää Blackie -nimim. pientä kateutta. Oman nimimerkkini huonous on kaikille selvää sanomattakin. =)
 

Ylärima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oi, olisinpa lattean nickini sijaan osannut keksiä jotain näin karmaisevan kutkuttavaa:

Tilliliha
Suonikohju

Heitä kadehdin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
J.Petke kirjoitti:
Itse pidän nimimerkistä Jack´s Wasted Life. Hieno nimimerkki kertakaikkiaan.
Mites muuten oma nimimerkkisi? Tuleeko etukirjain J mahdollisesti latvialaista alkuperää olevasta nimestä Janis? Siinä tapauksessa olen kateellinen sinun nimimerkistäsi.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
-OO- kirjoitti:
Olen kateellinen melkeinpä kenelle tahansa, oma nimimerkkini nimittäin hipoo typeryyden maksimia. Ei ollut ihan luovuus huipussaan sinä päivänä kun rekkauduin tänne...
En ole yhdestäkään nimimerkistä kateellinen, mutta sinun nimimerkkisi pistää vähän miettimään. Tohtisko kysyä. No kysytään. Miten tuo lausutaan?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Designer kirjoitti:
En ole yhdestäkään nimimerkistä kateellinen, mutta sinun nimimerkkisi pistää vähän miettimään. Tohtisko kysyä. No kysytään. Miten tuo lausutaan?
Rillit?
 

zelios

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Bayern München
Chelios.

Ei nyt varsinaista kateutta, mutta myös seuraavat ovat loistavia yksinkertaisuudessaan: Peluso ja Churla.

Mikäli rekisteröisin nyt uudelleen niin valitsisin Tinordin, Kocurin tai Frank Drebinin.

No, näillä mennään.
 
Viimeksi muokattu:

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Olen vastannut tallaiseen kysymykseen joskus aikaisemminkin (?), mutta nimimerkistä Mukava Valkku olen kateellinen. Enkä näköjään yksin!

Oma nimimerkkini oli totaalinen aivopieru, enkä voi valitettavasti sanoa, etten olisi edes yrittänyt. Yritin tavoitella jotain Westerlundin & Sakari "Homerin isä" Pietilän kaltaista kiekkotietäjää, sekä old time school hokkia kunnioittavaa (sinänsä ristiriitaista) nettipersoonaa, Muutamalla muulla hyvin harvakseltaan viertailemallani palstalla nimimerkkini on paljon parempi, mutta en halua sitä täällä paljastaa. Olenkin viime aikoina miettinyt, josko jatkoaikapolkuni alkaisi olla kuljettu loppuun. Muistaakseni vuodesta 2001 asti täällä majoittuneena. Välillä sellainen olo, että on jäänyt oman nimimerkin ja kirjoitushistorian vangiksi. Ainakin pitää jo hiukan varoa mitä sanoo, ettei tule tunnistetuksi.

Paljon on kadonnut palstalta hyviä nimimerkkejä ja ennen kaikkea loistavia kirjoittajia niiden takana.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Paraikaa palstalle on kirjautuneena nimimerkki Cupid Stunt. Ihan hyvä. Ei toki pärjää Mukavalle Valkulle.
 

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Joopa joo. Ihan tyytyväinen olen omaan nimimerkkiini. Oikeastaan en ole kateellinen kenenkään nimimerkistä, mutta nimimerkille scholl olen kateellinen avarakatseisuudesta ja elämänasenteesta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En nyt ole oikeastaan kateellinen, mutta huomasin että Jatkoaikaan on äskettäin rekisteröitynyt nimimerkki Jeesus. Siinä on lähdetty vaatimattomasti liikkeelle. Vielä kun kaverille ilmestyy allekirjoitukseen "älä tee huorin" tai "muista pyhittää lepopäivä" niin homma on kohtalaisen pykälässä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Trenchtown kirjoitti:
En nyt ole oikeastaan kateellinen, mutta huomasin että Jatkoaikaan on äskettäin rekisteröitynyt nimimerkki Jeesus. Siinä on lähdetty vaatimattomasti liikkeelle. Vielä kun kaverille ilmestyy allekirjoitukseen "älä tee huorin" tai "muista pyhittää lepopäivä" niin homma on kohtalaisen pykälässä.

Jeah. Eräällä toisella palstalla löytyy koko konkkaronkka, Jesus, Satan ja God Almighty. Parhaimmillaan roolinvetäminen naurattaa aika reippaasti. God vetää tietysti Caps lock päällä.

Tänne odottaa muuten rekisteröitymistä myös VahinkoLapsi. Lieköhän paljon traumoja luvassa.
 

Luiro

Jäsen
Itsehän olin Virtasen Janin kunniaksi täällä ja Kiekkopesässä ensin nimimerkillä Isokuutonen, mutta sattuneesta syystä halusin sitten vaihtaa tuon nimimerkin hieman yleismaailmallisempaan ja varmasti Hämeenlinnaan liitettävään versioon ja siksi otin erään kiekkolegendan nimen nimimerkikseni.

Itse olen toki kateellinen nimimerkille P. Sihvonen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Luiro kirjoitti:
Itse olen toki kateellinen nimimerkille P. Sihvonen.
Niin, kaikeksi onneksi kyseessä on vain nimimerkki. Olishan se järkyttävän perseestä, jos olisi tuollainen nimi oikeassa elämässä.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Minä halusin alunperin olla Kärpänen, mutta kun sen oli joku lusmu jo varannut, niin piti tyytyä tähän Hyttyseen...
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Trenchtown kirjoitti:
En nyt ole oikeastaan kateellinen, mutta huomasin että Jatkoaikaan on äskettäin rekisteröitynyt nimimerkki Jeesus. Siinä on lähdetty vaatimattomasti liikkeelle. Vielä kun kaverille ilmestyy allekirjoitukseen "älä tee huorin" tai "muista pyhittää lepopäivä" niin homma on kohtalaisen pykälässä.

Parastahan olisi se jos Moderaattorit päättäisivät, että kirjoitusoikeuksien myöntäminen Jeesukselle olisi ollut virhe.

"Jeesuksen taso ei ollut riittävä Jatkoajan palstalle..."
 
John Lennonjohtaja tai Dick Slasher, miksi en itse keksinyt mitään yhtä nerokasta?
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Joo, Pittsburgh Penguinsien tulevaa kautta käsittelevällä palstalla tuli vastaan "disco-stu"..

Olen kade. "Disco-Stu, knows his place". Tai muita älyttömiä sloganeita.
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Kyllä Mukava Valkku on ehdoton voittaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös