Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mielestäni aurinkolahna on hieno ja hupaisa epäelvistelevä nimimerkki, jolle olen hieman kateellinen.
d2uce kirjoitti:Justin Credible ois kans hyvä ja ehkä vähän vähemmän yleinen kun tuo Case.
smasa kirjoitti:Puolijohdediodi
Mites muuten oma nimimerkkisi? Tuleeko etukirjain J mahdollisesti latvialaista alkuperää olevasta nimestä Janis? Siinä tapauksessa olen kateellinen sinun nimimerkistäsi.J.Petke kirjoitti:Itse pidän nimimerkistä Jack´s Wasted Life. Hieno nimimerkki kertakaikkiaan.
En ole yhdestäkään nimimerkistä kateellinen, mutta sinun nimimerkkisi pistää vähän miettimään. Tohtisko kysyä. No kysytään. Miten tuo lausutaan?-OO- kirjoitti:Olen kateellinen melkeinpä kenelle tahansa, oma nimimerkkini nimittäin hipoo typeryyden maksimia. Ei ollut ihan luovuus huipussaan sinä päivänä kun rekkauduin tänne...
Rillit?Designer kirjoitti:En ole yhdestäkään nimimerkistä kateellinen, mutta sinun nimimerkkisi pistää vähän miettimään. Tohtisko kysyä. No kysytään. Miten tuo lausutaan?
Trenchtown kirjoitti:En nyt ole oikeastaan kateellinen, mutta huomasin että Jatkoaikaan on äskettäin rekisteröitynyt nimimerkki Jeesus. Siinä on lähdetty vaatimattomasti liikkeelle. Vielä kun kaverille ilmestyy allekirjoitukseen "älä tee huorin" tai "muista pyhittää lepopäivä" niin homma on kohtalaisen pykälässä.
Niin, kaikeksi onneksi kyseessä on vain nimimerkki. Olishan se järkyttävän perseestä, jos olisi tuollainen nimi oikeassa elämässä.Luiro kirjoitti:Itse olen toki kateellinen nimimerkille P. Sihvonen.
Trenchtown kirjoitti:En nyt ole oikeastaan kateellinen, mutta huomasin että Jatkoaikaan on äskettäin rekisteröitynyt nimimerkki Jeesus. Siinä on lähdetty vaatimattomasti liikkeelle. Vielä kun kaverille ilmestyy allekirjoitukseen "älä tee huorin" tai "muista pyhittää lepopäivä" niin homma on kohtalaisen pykälässä.
morningstar kirjoitti:No eiköhän tuossa jujuna ole vain tuo sanaleikki "just in case".