Nimimerkki josta olen kateellinen

  • 45 715
  • 176

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jääkoneenkuljettaja ja Mukava Valkku. Siinäpä kadehtimista.

Oma nickini on surkeimmista surkein, se on yhdistelmä nimikirjaimiani ja suosikkijoukkuettani höystettynä alaviivalla. Vaihtoa suunnittelen, kunhan nyt sopiva sattuu eteen.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Kyllähän Dick Slasher on mainio. Harmi, ettei oma mielikuvitus riitä kovinkaan mainioihin sanaleikkeihin:/
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nimimerkistä, joka tuli mieleeni tänään töissä, olen kateellinen.
Miksei nuo hyvät ideat koskaan tule rekisteröitymisen hetkellä mieleen. Kyseinen nimimerkki on vapaana ainakin neljässä eri paikassa, jossa olen rekisteröityneenä. Täälläkin. Miten ihmeessä vaihto onnistuisi sujuvasti? Pitää alkaa vakavasti harkitsemaan sellaista vaihtoehtoa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Wrighter kirjoitti:
Miten ihmeessä vaihto onnistuisi sujuvasti? Pitää alkaa vakavasti harkitsemaan sellaista vaihtoehtoa.
Lähetät vaan yv:llä pyynnön moderaattoreille. Käsittääkseni homma onnistuu siten.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Itse olen kateellinen nimimerkistä Buddy Langwitz. Tuossa on käytetty aivoja, kun se on rekattu. Lisäksi asian tekee katkerammaksi se, että ko. nimimerkki on tehnyt oikeassa elämässä sinunkaupat Johan Af Grannin kanssa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Naamavelli, en tiedä mikä tuossa nimessä viehättää, mutta se kyllä pistää ajatukseni laukkaamaan.
Onkohan tuolla nimerkillä jokin tietty syntyhistoria? Ihmisellä nimimerkin takana varmasti sellainen on.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Naamavelli, en tiedä mikä tuossa nimessä viehättää, mutta se kyllä pistää ajatukseni laukkaamaan.
Onkohan tuolla nimerkillä jokin tietty syntyhistoria? Ihmisellä nimimerkin takana varmasti sellainen on.

Naama Vellihän oli P-P Peteliuksen esittämän hra 47:n oikea nimi, etkö sie nyt tuota tiiä?

No ei sitä kyllä tiiä varmaan kovin moni muukaan, ei sen puoleen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olenkohan mie ihan metsässä muistellessani, että kyseinen hra 47 tunnetaan myös nimellä Vaahto Haaru, joka nimimerkki myöskin kirjoittelee Jatkoaikaan?? Joku mielikuva tästä puskee päähäni (paljon on tekemistä heinäkuisena lauantai-iltana kun tällaista jaksaa miettiä).
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan alkujaan tuo Herra 47 oli nimeltään Veijo "Naama" Velli. Muistelen että hän käytti Veijo-etunimeä vain yhdessä katsastussketsissä, sen jälkeen tuosta "Naamasta" tuli virallinen etunimi.

Vaahto Haarusta en tiedä, mutta sen tiedän että Pedro Hietasen ja PPP:n radiosketseissä seikkaili ainakin sen niminen jannu kuin Sepalus Haaru.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Taisi konstaapeli Vaahtohaaru olla valvomassa liigacupin arvontaa siinä mainiossa sketsissä samaisessa sarjassa.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Bob Maali ja Pascal Lemoix ovat ehdottomia suosikkejani.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lisäksi asian tekee katkerammaksi se, että ko. nimimerkki on tehnyt oikeassa elämässä sinunkaupat Johan Af Grannin kanssa.
Tapasin miehen kerran, kapakassa. Hän ei, omien sanojensa mukaan, "jaksa länkyttää niistä vitun ufoista vapaa-aikana". Otimma Cuba Libret. Tukkakin oli sovinnaisempi kuin ruudussa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Taisi konstaapeli Vaahtohaaru olla valvomassa liigacupin arvontaa siinä mainiossa sketsissä samaisessa sarjassa.

Ou jeah, nyt alkaa raksuttaa täälläkin.

"Ropsi, Hyksi, Alepa, Nortti..."

Liikuntakyvyttömyyden Pormestari Sepalus Haaru puolestaan esiintyy Yömyöhässä "Sana on vapaa" vuodelta 1989.

Kiitoksia vinkeistä, kyl tää tästä aukenee.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mikkoz sen sanoi yllä. Bob Maali.
Sai meikäläisenkin nauramaan ääneen kun ensi kerran nimeen törmäsin.
Itse aikanaan ajattelin aikanaan nimeä Bob Museo, mutta kun en Neljästä Ruususta kauheasti diggaa niin hylkäsin sen.
Ketjun alkupuolella joku heitti Kustaa Silmän. Täytyy sanoa, että siinä on potkua.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Yksi palstan alkuaikojen legendaarisimmista nimimerkeistä ansaitsee tulla mainituksi:

VIHANNESKAAPPI
 
En varsinaisesti ole kateellinen, mutta nauran kuitenkin aina kun näen, eli siis Cupid Stunt. Näköjään kyseisen kirjoittajan taival ja:ssa ei ole varsinaisesti vielä edes alkanut, sillä kirjoitusoikeudet odottavat yhä hyväksymistä, mutta kohtalaisen usein olen kaverin täällä kuitenkin nähnyt onlinessa. Kaipa se vaan pistää aina silmään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nimimerkki Pottakameli pistää aina hymyilyttämään. Yksinkertainen, konstailematon ja selvää suomenkieltä. Lisäksi se synnyttää vinkeitä ajatuskulkuja nimen syntyhistoriaa arvuutellessa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En varsinaisesti ole kateellinen, mutta nauran kuitenkin aina kun näen, eli siis Cupid Stunt.

Olen tämän joskus kirjoittanut avautumisketjuun, mutta tuotakoon tännekin se tieto, ettö tuossa Cupid Stuntissa on paljon samaa kuin Metallican livetaltioinnissa, joka kulkee nimellä Cunning Stunts eli Ovelat Temput.

Metallica sai kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

p.s. Cunning Stunts --> Stunning Cunts = Tyrmäävät Vitut
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nimimerkki Pottakameli pistää aina hymyilyttämään. Yksinkertainen, konstailematon ja selvää suomenkieltä. Lisäksi se synnyttää vinkeitä ajatuskulkuja nimen syntyhistoriaa arvuutellessa.

Pottakameli kieltämättä panee ajatusmyrskyn liikkeelle.

Kun minulla on oikein vaikea synnytys, on tapanani antaa synnyttämälleni pienelle ruskealle pojalle nimi. Haile Selassie I, Ras Tafari, Hussein, Abdul jne. Kyselen kavereilta monesti pöntöllä tekstareilla, että tulevatko kummiksi, mutta kukaan ei ole ollut vielä halukas. Joskus on ollut melkein pakko soittaa 112:een ja pyytää lapsenpäästäjä apuun. Silloin olen antanut nimiä Idi Amin, keisari Bokassa tai Vihreän mailin neekeri.

Ehkäpä Pottakameli on saanut nimensä nimimerkin pottakultturiselta ajalta, jolloin asiat ruukattiin pistää pottaan. Pieni ruskea poika on kenties nimetty silloin Kamel Abdullahiksi, joka sitten on lyhentynyt Pottakameliksi.

Perin etymologista paskapuhetta.
 

Mwandishi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen tämän joskus kirjoittanut avautumisketjuun, mutta tuotakoon tännekin se tieto, ettö tuossa Cupid Stuntissa on paljon samaa kuin Metallican livetaltioinnissa, joka kulkee nimellä Cunning Stunts eli Ovelat Temput.

Metallica sai kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

p.s. Cunning Stunts --> Stunning Cunts = Tyrmäävät Vitut

Samanniminen albumihan toki on ollut olemassa jo huomattavasti ennen Metallican oivallusta. Elikkä Canterbury-progen ykkösbändi, Caravan julkaisi albumin vuonna 1975.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Samanniminen albumihan toki on ollut olemassa jo huomattavasti ennen Metallican oivallusta. Elikkä Canterbury-progen ykkösbändi, Caravan julkaisi albumin vuonna 1975.

No voi vittu.

Tämäkin pitää vielä kestää sen lisäksi, että Kärpät on lainattu Porin Kärpistä. Voi paskan marjat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös