Nimimerkki josta olen kateellinen

  • 45 634
  • 176

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kiekkopesässä taisi olla jo nimimerkki Ääliöhaajanen, en muista muuttiko tänne. Se olisii siihe aikaan ollut aika mojova.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
No, ylläoleva Master Chief on kyllä nimensä mukaisesti aika päällikkö, kelpais mullekin.

Jos sais vaihtaa tän idioottimaisen nickin millä nyt vaivaan muita palstalaisia, Kikkamoguli tai Hillitön paahtaja voisivat olla pop ja rok siihen tilalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
TML kirjoitti:
Ite oon myös "syttyny" tohon nimeen. Aivan loistavasti keksitty JustinCase.
No mites olis Ben Dover?
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
smasa kirjoitti:
Olisi siistiä olla Justin Case (joka tosin täältä löytyy yhteen kirjoitettuna). Harmi, että tuli mieleen vasta kirjautumisen jälkeen, ja toisaalta olisi tylsää, jos sama nimi olisi palstalla kahdesti.

No joo'o, Justin Case on yksinkertaisuudessaan niin nerokas ettei mitään järkeä, ehdoton helmi! Olen ehdottoman kateellinen.

Saku #11 kirjoitti:
Meikäläisellä on kyllä palstan surkein suomi24-nimimerkki. Uusi pitäisi keksiä, jos vaan joskus jaksaisi.

Sama, kuulin vasta jälkeenpäin että tämäkin on joku lentopallotermi, kuulostaakin ihan hölmöltä. Jälkeenpäin olen miettinyt että omasta nimimerkistäni tulee vahva mielijohde johonkin teinipersettä kyttäävään pervoon. Jota en ole. Kohta lähti nimet vaihtoon.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Takapassi kirjoitti:
Jälkeenpäin olen miettinyt että omasta nimimerkistäni tulee vahva mielijohde johonkin teinipersettä kyttäävään pervoon. Jota en ole. Kohta lähti nimet vaihtoon.

WOAH! Vaihdetaanko? Minusta tuntuu että olen vihdoin löytänyt kutsumukseni ja se on olla Takapassi. Olen kateellinen.

Myös TuleeEnnenaikaisesti on upea, olettaen että kyse ei ole paitsioon ajautumisesta.

~PAKISTAN™
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen kateellinen melkeinpä kenelle tahansa, oma nimimerkkini nimittäin hipoo typeryyden maksimia. Ei ollut ihan luovuus huipussaan sinä päivänä kun rekkauduin tänne...
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Itse, kun tänne tuli anottua kirjoitusoikeudet, niin mielessä oli se nimimerkki, jota olen käyttänyt jo pitkän aikaa eri yhteyksissä. Jostain kumman syystä, jota en vieläkään tiedä, piti siinä aivan juuri ennen hakemuksen lähettämistä vaihtaa tuo homma, ja oikeastaan siitä hetkestä jo viikon jälkeen tämä homma on harmittanut itseäni.

Mutta mitä tämän ketjun tässä lukaisin läpi, niin myös mahdollisuus se nimimerkki olisi vaihtaa, joten kait se sitten pitää lähettää postia ylintä valtaa käyttäville sen alkuperäisen suunnitelman toteuttamiseksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En nyt kateellinen, mutta tulee mieleen, että nimimerkki: Guest, tai Unregistered voisi olla suht hupaisia nimimerkkejä. Omaani en nyt ole vaihtamassa, vaikka toisinaan on käynyt mielessä, että jättäisi tuon "sukunimiliitteen" pois. On kuitenkin sen verran erottuva ja tunnistettava elementti tähän nimeen, jolla jo melko pitkä historia niin netissä kuin muutenkin löytyy, että olkoot siinä nyt hamaan loppuun saakka.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ted Raikas kirjoitti:
Omaani en nyt ole vaihtamassa, vaikka toisinaan on käynyt mielessä, että jättäisi tuon "sukunimiliitteen" pois. On kuitenkin sen verran erottuva ja tunnistettava elementti tähän nimeen, jolla jo melko pitkä historia niin netissä kuin muutenkin löytyy, että olkoot siinä nyt hamaan loppuun saakka.
Säikähdin jo, kun luin tuon lainaamani tekstin ensimmäisen lauseen. Jos sukunimi jäisi pois, tuloksena olisi todellinen tusina-HMV-nimimerkki. Tällaisenaan nimimerkkisi on yksi Jatkoajan parhaista.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Takapassi kirjoitti:
No joo'o, Justin Case on yksinkertaisuudessaan niin nerokas ettei mitään järkeä, ehdoton helmi! Olen ehdottoman kateellinen.

Vähän aiheen ohi, mutta on niin usein tullut tämä kysymys mieleen, että pakko nyt kysyä. Mistä tuo Justin Case on lähtöisin? Itse muistan siihen ensi kertaa törmänneeni kauan sitten jossain pizza-aiheisessa tietokonepelissä, jossa Justin oli keskiverto-kokki jonka saattoi palkata ihan kaiken varalta. Sen jälkeen nähnyt aina välillä eri puolilla. Mutta onko tuo nimi ollut jossain elokuvassa tms? Mennyt ihan ohi tämä tarpeellinen tieto.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Teacup kirjoitti:
Vähän aiheen ohi, mutta on niin usein tullut tämä kysymys mieleen, että pakko nyt kysyä. Mistä tuo Justin Case on lähtöisin? Itse muistan siihen ensi kertaa törmänneeni kauan sitten jossain pizza-aiheisessa tietokonepelissä, jossa Justin oli keskiverto-kokki jonka saattoi palkata ihan kaiken varalta. Sen jälkeen nähnyt aina välillä eri puolilla. Mutta onko tuo nimi ollut jossain elokuvassa tms? Mennyt ihan ohi tämä tarpeellinen tieto.
No eiköhän tuossa jujuna ole vain tuo sanaleikki "just in case".
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
morningstar kirjoitti:
No eiköhän tuossa jujuna ole vain tuo sanaleikki "just in case".

Ai katsos juu, niinhän se onkin.

Muotoillaan sama kysymys sitten uudelleen josko tällä kertaa toimisi. Mistäköhän sanaleikistä "just in case" johdettu nimi "Justin Case" on lähtöisin? Eli missä tuo on ensi kertaa esiintyny tuo oivallus? Elokuva, kirja, muuten vaan vanha juttu..?
 
Onhan täällä hyviä nimimerkkejä monia. Itse en taaskaan keksinyt mitään fiksua tänne rekisteröityessä. Se alkuperäinen nimimerkki oli kenties parempi, mutta turhan "paljastava". Nykyinen on vaan siitä kun sanon tuota kissaani pikkukatiksi, ja jotkut on sanonut että se muistuttaa minua. No joo, pieni kokoinen punapää isoine silmineen, ja sekoilee välillä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
-OO- kirjoitti:
Olen kateellinen melkeinpä kenelle tahansa, oma nimimerkkini nimittäin hipoo typeryyden maksimia. Ei ollut ihan luovuus huipussaan sinä päivänä kun rekkauduin tänne...

Kuitenkin nimimerkkiäsi kehuttiin ja itsekin olen sitä mieltä, että se on kyllä hyvä ja helppo muistaa ja on erilainen.
Toista voi sanoa omastani. Hätäpäissään "keksitty" lempinimi ja kyseessä ei ole edes suosikkipelaajani mitenkään. Tiedä sitten mikä aivopieru osui kohdalle, kun ei parempaakaan keksinyt.
Nyt on mielessä jo takuuvarma nimimerkki, jos joskus vaihtaisi. Tuskin vaihdan kuitenkaan, kun on tällä jo kirjoitellut aikansa.
 

Jeffrey

Jäsen
Itseäni hieman ketuttaa se, että aikanaan tuli hätiköityä ja valittua tällainen nimimerkki. Noh, olisihan sitä huonomminkin voinut valita, mutta kyllä paremmankin olisi voinut keksiä. Maistraattiin en kumminkaan lähde.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
John Lennonjohtaja sai ainakin minut nimimerkillään hymyilemään. Sitä en sitten tiedä, olisinko itse edes halunnut kanssapalstalaisia hymyilyttää.
 

d2uce

Jäsen
Justin Credible ois kans hyvä ja ehkä vähän vähemmän yleinen kun tuo Case.

Unbeliverpool vois toimia sitten vaikka suosikkijoukkueena.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teacup kirjoitti:
Mistäköhän sanaleikistä "just in case" johdettu nimi "Justin Case" on lähtöisin? Eli missä tuo on ensi kertaa esiintyny tuo oivallus? Elokuva, kirja, muuten vaan vanha juttu..?
Enpä siitä tiedä, mutta muistelisin, että maailmassa on ainakin yksi tuonniminen heppu oikeastikin. Hämärä muistikuva, että miehestä olisi joskus tullut dokumenttikin, olisiko jonkinlainen nero omalla alallaan, mikä se sitten liene olikin.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Ted Raikas kirjoitti:
Enpä siitä tiedä, mutta muistelisin, että maailmassa on ainakin yksi tuonniminen heppu oikeastikin. Hämärä muistikuva, että miehestä olisi joskus tullut dokumenttikin, olisiko jonkinlainen nero omalla alallaan, mikä se sitten liene olikin.
Sekunti Googlea paljastaa jo esimerkiksi sen, että vitsi on vanha. Justin Case on kirjailija Hugh B. Caven salanimi, käytössä jo 30-luvulla. Justin Case -niminen 50-luvulla syntynyt näyttelijäkin löytyi. Totta kai kyseessä on myös vakuutusyhtiö. George Carlin on esittänyt Justin Casea elokuvassa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Olen kateellinen lahinna itselleni, silla seuraava nimimerkkini taalla on (kunhan kyllastyn tahan "Laukojaan") ruotsalainen minani

Mats Bedö

, silla se on mielestani paljon parempi kuin tama nykyinen.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
En tiedä miksi valitsin nykyisen, mutta tarkistettuani, ettei Silvio Berlusconia ole vielä otettu, niin aloin vakavasti harkitsemaan vaihtoa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Neely, Neely#8,C.Neely...

Näitä nimimerkkejä joista olen kateellinen on oikeastaan aika monta; Neely, Neely#8, Cam Neely ja C.Neely. Cam Neely on ollut minulle se tärkein pelaaja oikeastaan siitä asti kun aloin NHL:ää seuraamaan, joten hänet olisin nimimerkkiini halunnut jotenkin liittää. Aluksi yritin omaksi nimimerkikseni saada Neelya joka oli jo varattu. Seuraavaksi kokeilin C.Neelya, varattu. Vielä yksi kokeilu; Neely#8 ja käytössähän sekin oli.. Siinä vaiheessa ajattelin että turha ottaa samantapaista nimimerkkiä joka on jo usealla käyttäjällä, joten päädyin nykyiseen.

En kyllä ymmärrä mitä mielessäni on pyörinyt kun tähän nimimerkkiin olen päätynyt!! Olen jälkeenpäin yrittänyt miettiä mitä nimimerkkini merkitsee tai mistä se on tullut, mutta eipä ole vielä valjennut tämä mysteeri..

Edit. En ymmärrä sitäkään miksi en toista suosikkiani Curtis Josephia käyttänyt hyväksi nimimerkki valinnassani!! Ei tainnut olla ajatustoiminta huipussaan pimeänä helmikuun iltana..
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös